Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Sotilis Leroy

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Pumaföldön mindaddig jó tartós fogyasztási cikket vásárolni, míg az el nem romlik, a szervizek morális tartása ugyanis még az ország általános szerencsétlenségét is messze alulmúlja. Míg az úgynevezett "más országokban" a nagyjából ugyanolyan színvonalú…..
Sotilis Leroy 2013.04.10 15:23:30
Itt a saját esetem..

Év elején garanciálisan szervízeltettem a laptopomat a Fix Directnél. Ők végzik az ASUS garanciális javítást. Miután visszajött a laptopom, azóta nem vesz fel töltés az akkumulátor, ergó valamit elrontottak javítás közben.
Sajnos mivel kötelezve voltam rá, hogy a gép mellé magát az akkumulátort is elküldjem, így nem volt választásom ezzel kapcsolatban, ennek ellenére a Fix Direct KFT lekoptatott azzal a szöveggel, hogyha van még garancia rá, küldjem vissza. (Jó csavar mi?).

Írtam itt egy levelet ASUS Magyarország -nak, melyre érkezett is egy válasz, hogy küldjem el üzenetben a gépem szériaszámát és utánanéznek. Mindez valamikor Februárban történt.

Eljött a húsvét, és miközben kellemes ünnepeket kívántam az oldalukon keresztül, megköszöntem hogy azóta szóra se méltattak.
Rá talán 1-2 órára jött is egy válasz, hogy elnézést kérnek, és hogy másnap fixen válaszolni fognak.

2013. Április 10.-e van. Ezt a levelet kisebb módosításokkal kiraktam újra az oldalukra.. Jött is egy válasz, ami még most is látható az oldalukon:
"Kedves Péter!

Mint láthatod mások kérdéseire adott válaszainkból, foglalkozunk a vásárlókkal. Természetesen elnézést kérünk a késedelmes válaszokért, utánanéztünk a gép szervizelésének, és a szervizlap szerint nem történt olyan javítás a gépen, ami érintené az alaplapot vagy az akkumulátort.
A billentyűzet hiba okán javasoljuk, újra keresd fel az Ügyfélszolgálatunkat!

Üdvözlettel,

ASUS Magyarország"

Szóval ők nem hibásak, senki sem az, sőt a gépembe még csak bele se nyúlt oda senki!
Függetlenül attól, hogy azért vásároltam laptopot, hogy mobilis legyen és bárhol tudjam használni ha szükségem van rá, most egyhelyben toporzékolok egy kisméretű asztaligéppel, teljesen megölték a mobilitását a laptopnak, gyakorlatilag megszüntették azt, ami miatt végülis megvásároltam . . .

Ha már az én gépemmel nem is fognak semmit sem csinálni, azt azért talán elősegíthetem, hogy más ne kerüljön ugyanebbe a cipőbe.

Nemes egyszerűséggel csak SAY NO TO ASUS, figyelmeztesd családatgjaid, barátaid, ismerőseid, mielőtt őket is rászednék "garanciális javítás" címén.