Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ReklámFüggő

158 bejegyzést írt és 40 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Húsz esztendőnk hatalom, húsz esztendőnk nem adom. Tiszta szívvel folytatjuk a Rorschach pályafutást, kétségbeesetten keressük Susant, valamint popp (3#), Isarsturm (2#), ktn, Oarbeaskoa, Aradebil, loveBZ, shinigami, ZenZo, vár a tévé, itáliainagysándor, pattopo, rowi, sporttárs,…..
ReklámFüggő 2009.08.05 20:47:15
Az AXN hamarosan bemutatja a So You Think You Can Dance című amerikai táncos-reality-t, azt, aminek egy vadhajtása már nálunk is ment Megatánc címmel a TV2 jóvoltából. A műsort az American Idolt (is) jegyző Simon Fuller készíti, és célja, hogy felfedezzenek olyan táncos…..
Lobra maga is írja, hogy ebből vita lehet. Bevallom, szerintem már meghonosodott a kifogásolt kifejezés. De lássuk: Megiontolásra küldöm az alábbi okfejtést. Tartok tőle, hogy amennyiben a közvélemény elé kerül a téma, többen fogják támadni az álláspontomat, mint osztani.…..
ReklámFüggő 2009.04.25 11:16:17
@Lobra:
Hogy ne lehetne egy országnak versenyképessége? Például a befektetési piacon.
Elég sokat hallani mostanság az országok különböző kockázati tényezők (pl. adókockázat) szerinti besorolásáról, és leminősítéséről.
Így ha egy országot egy-egy ilyen listán hátrébb sorolnak, kevésbé lesz vonzó a befektetőknek.

A termékre pedig ne feltétlenül úgy gondolj, mint egy kézzel fogható dologra (a szolgáltatások is termékek).


Magát a vitát a "versenyképesség" szóról pedig csupán szőrszálhasogatásnak érzem. A fogalom teljes mértékben képes betölteni szerepét, és ahogy qorilla is írta, rengeteg hülyén fordított közgázos fogalom van (hát még marketinges), és ez azok közül teljesen jónak tűnik.
hogyvolt Lost 5x02 - The Lie 2009.04.14 09:00:00
Az USA-ban ez a rész az évadnyitó után került adásba egyből, hogy jobban üssön, bár magában is tökéletesen magállja a helyét, ahogy az menten kiderül. Három évvel ezelőtt vagyunk, Penny hajóján, ahol a már korábban látott "hazudjunk ezerrel" beszélgetés elejét…..
ReklámFüggő 2009.04.14 09:59:49
@EasyFriend: A 3. évad 8. részében ("Flashes Before Your Eyes").
Új-Zélandon állítólag áll a bál a Stihl kissé morbid reklámja miatt. Ebben egy haldokló idős férfit látunk, aki családja körében készül a nagy útra. Mielőtt elindulna, magához inti a fiát, hogy a fülébe suttogja utolsó szavait, amit aztán az egy kissé máshogy ad elő a…..
Rorschach forever, keressük popp, ktn, Oarbeaskoa, Aradebil, loveBZ, shinigami, Isarsturm (2#), ZenZo, vár a tévé, itáliainagysándor és pattopo méltó követőit. Legatyásítva, a Rorschach-teszt lényege, hogy az ember kapásból rávágja, mi jut eszébe egy adott képről. Se többet, se…..
addict 1 500 000 2009.03.25 11:15:00
Ha minden látogatásért csörrenne egy forint a zsebemben, már régen milliomos lennék. De sajnos nemhogy nem csörren, a tetejébe még én fizetek. Na jó, nem sokat, csak hébe-hóba egy pizzát a reklámrejtvény megfejtőinek, de ahhoz képest, hogy mennyi időt ölök bele a blogírásba…..
Update1: Ahogy azt többen megsejtették, ez egy terhességi teszt kiemelkedően hülye reklámja, amit a képre kattintva meg is nézhettek. A soroslást majd a nap végén tartunk, addig sajnos ülnek a nyakamon. Az éhesek még bírják ki egy kicsit!Update2: Ladies and gentlemen! The winner…..
 Beannachtam na Feile Padraig, céad míle fáilte! Hey Teebor, how's she cuttin' oul' fella? Wha' can oy getcha, wha' 'bout a luvely poyn' av Guinness ar a soyda? (írül: Boldog Szt. Patrick-napot, százezer üdvözlet! "angolul": Hé Tibor, mi a pálya, öreg…..
Az a megtiszteltetés érte az addict stábját, hogy az Menedzsment Fórum (mfor.hu) gazdasági lap által szervezett Reklámmustra reklámversenyen az ötfős szakmai zsűri tagjai lehetünk. Kicsit meglepődtünk, amikor Horváth Lajos (a Laboratory Ideas kreatív igazgatója), Gosztonyi Csaba (…..
ReklámFüggő 2009.02.06 23:37:55
ReklámFüggő És eljő... 2009.02.04 10:22:00
A blogom új helyen, újult erővel folytatódik.A képre kattintva irány az új világ!..
A szmogriadót elsöpörte az ónos eső, az ónos esőt nyilván ötméteres hó söpri majd el, azt meg a vulkánkitörés, azt meg majd az árvíz, azt meg ötvenfokos meleg. De ne szaladjunk előre, lássuk mi lesz addig is a mai műsor. Sorozatokból a Doktor házat (TV2, 21:15), és a…..
ReklámFüggő 2009.01.14 20:21:59
ReklámFüggő Türelmi időszak 2008.11.13 11:00:28
Amint nyilván mindenki észrevette, átmeneti szünetet tartok...Folyt.köv...
A BBDO érdekes módját választotta annak, hogy a "The Economist" gazdasági hetilappal elérjék a Philadelphia környéki egyetemisták célcsoportját. Az ambient kampány lényege, hogy pizzásdobozokra a pizzához kötődő, az egész világra kiterjedő statisztákákat mutassanak…..
Itt a blogon már többször kiemelt szerepet kaptak közlekedésbiztonság témájú társadalmi célú reklámok. Ennek a bejegyzésnek most az adott aktualitást, hogy a magyar rendőrség megbízásából videóklipet forgattak több magyar könnyűzenei sztár közreműködésével, hogy…..
Újabb reklámmal rukkolt elő a Sony, hogy a Bravia tévéket népszerűsítsék. Ismét a legendássá vált labdás reklámfilmre építenek, és a "sorozat" előző két filmjéhez (a festékes "Paint" és a gyurmanyuszis "Play-doh") képest erről az újról…..
A független filmek általában a kasszasikerek árnyékában meghúzódva nem kapnak túl nagy nyilvánosságot. Nagy (mulitplex) mozikba jellemzően csak elvétve, egy-kettő kerül, melyekben esetleg fantáziát látnak a forgalmazók. Így ezen filmek megmaradnak a művészmoziknak, és persze a…..
A focicipők (legyen az akár stoplis, akár salakos pályára való, vagy épp teremcipő) piacára belépni nem egy egyszerű történet egy teljesen új márka számára. A két óriás (a Nike és az Adidas) a piac nagyrészét lefedi, és a kvázi "kisebb" márkák (Puma, Umbro,…..
Mivel a Cannes-i reklámszemlére mindig év elején lehet leadni a jelentkezéseket, így a tavaszi reklámtermés általában átcsúszik a következő évre. Ezért történhetett, hogy egy tavalyi Volkswagen Golf reklám, mely 2007. május 23-án került a nyilvánosság elé, csak az idei…..
ReklámFüggő A gyerekek bosszúja 2008.09.29 13:31:00
Vajon mit csinálnak a gyerekek, ha a szűlök vigyázó szeme elkalandozik? Szerintem ez minden szűlő egyik legnagyobb félelme, hogy ha nem figyelnek csemetéjükre, azok akár magukban, akár másban kárt tesznek. Ugyebár ilyenkor a lényeg, hogy a gyereket lekössük, így egy gondos…..
Az HBO-nál tavaly újraértelmezték a valóságshow fogalmát, és ezt az idei Cannes-i reklámdíjkiosztón számos díjjal jutalmazták...legfontosabbként az outdoor nagydíjat lehetne említeni. Az ötlet arról szólt, hogy egy épólettömb falára revetítettek egy hatalmas videót, mely…..
A nyári szünet miatt számos dologról nem szóltam itt a blogon. Ezek közé tartoznak az idei Cannes Lions díjkiosztó (mely június 15-21. között zajlott le) eredményei. Szóval az elkövetkezendő időben ez lesz a téma... Először pedig az egyik nagy győztes mutatnám be, ami nem más,…..
Ha már az az aktuális téma, mára se maradjon ki újdonság...Néhány hét múlva (október 6-án, ha minden igaz) jelenik meg az Oasis új, Dig Out Your Soul című albuma, és ennek promótálásához egy egészen új módszert választott a zenekar, a Bartle Bogle Hegarty…..
A kedden kirakott LifeBuoy reklámok után, egy ahhoz hasonló kampány következik, mely ugyan már nem új (még 2007 júliusában jelent meg), de annyira megtetszett, hogy arra gondoltam, már most kiteszem. Ennél a kampánynál nem a kezek, hanem a zöldségek megmosásának fontosságát…..
Az ESPN sportcsatorna hétfő esténként amerikaifoci meccsek közvetít, és ennek reklámozásához készült egy egész ötletes kültéri hirdetés. Tulajdonképp egy óriásplakátról van szó, amire füvet (nem marihuanát, hanem sima, hagyományos gyepet) vetettek, mintha az a pálya egy…..