Regisztráció Blogot indítok
Adatok
KTT

0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mocskos olajat töltenek a hordóba, a kannába és a flakonba, majd az ön autójába. A piac ismét a maffia markában. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
KTT 2013.09.19 09:54:21
@e39Bummere39: Csak nem igazi M-mes autód van? A 10W60 abba való, vagy pályázósra átalakítottba.
KTT 2013.09.19 11:59:55
@e39Bummere39: Csak azért kérdeztem, mert a 60-as olaj az extrém hőterheléshez ajánlott (például pályázás), viszont a mindennapi használathoz, főleg rövid városi etapokhoz, túl lassan melegszik, építi fel a megfelelő kenés. Szóval amennyit esetleg csendesít a hidrotőkén meleg üzemben, annyit árt is, mert hideg üzemben viszont nagyobb a kopás. (De ez csak az én véleményem és nem vagyok olaj szakértő.)
TComment Menyit ér a szervizkönyv 2013.09.16 06:15:00
Odasétálok, bemondom a rendszámot, lekérdezi a számítógépből, hogy az elmúlt öt évben összesen kicsit több, mint 950.000 forintot hordtam ide időszakos szerviz címén. Megérte? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
KTT 2013.09.16 16:05:58
@AUTÓNEPPER: Prémium autó prémium szervízköltséggel. Meg kell tanulni elfogadni, hogy ezeket az árakat a fejlettebb világban is egy vagyonosabb rétegéhez kalibrálták, aki 2-3 évente eldobja ezeket az autókat és vesz egy újat, ami 100, max 150 ezer km-ig hibamentes és nem kel túl sok mindent kötelezően kicserélni ezen időtartam alatt.
KTT 2013.09.16 16:12:36
@badboy70: "Forintosítva nem érte meg." Soha nem éri meg. Az a cocializmus speciális hiánygazdaságában volt csak, hogy a használtautó drágábbér' elkelt, mint az új. Kivéve, ha termelő eszközről beszélünk. Ha nem és újonnan vett autó, akkor csak a probléma mentes használatban reménykedhetsz addig, amíg nálad van, de ez sem kompenzálja az értékvesztést, de legalább nyugodtan alhatsz, minden nap használhatod a vasat.
KTT 2013.09.17 09:42:21
@karvalytöke: "Tartok tőle, hogy a márkaszerviz-szapulók elsöprő többsége a maga területén (a napi munkájában a szolgáltatói oldalon állva) korántsem olyan "korrekt" saját ügyfeleivel, mint amit ebben az autós témában most épp az ügyfél oldalon állva számon kér a márkaszervizektől."

+1
Azt már megállapítottam az elején, hogy az autós lábpumpa, mint műfaj, szinte teljesen halott. Járkáltam egyik barkácsáruházról a másikra, gyakorlatilag mindenhol ugyanazokat a pár ezer forintos, 12 voltról üzemeltethető kompresszorokat árulták. Nem mintha valamiféle…..
TComment Ügyfél vagy majom? 2013.03.28 06:55:08
Varázsoltunk magunknak nyolcmillió forintot és megnéztük, kinek mennyit ér a vásárló. Próbavásárlás mindenkinél, felemás eredménnyel. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
KTT 2013.03.28 10:44:45
@Gomulka Béla:
"Nem szeretném lehúzni a steinlajosos módszert, de nem lehet, hogy páran egyszeru"en gyanakodtak?"

Ezek szerint akkor sem vennének komolyan, ha személyesen megyek be. Szerintem elmúlt már az a világ, hogy bárhol is outfit alapján szolgáljanak ki. Pár hete farmerban, pólóban, sportcipőben nézegettem Lexus 450H-kat. Szerencsére ott nem ezt a mentalitást vallották...
KTT 2013.03.28 11:46:15
@G.Gambino:
"Az hagyján, hogy sok a gyökér BMW tulajdonos Magyarországon"

Engem épp ezért nem érdekel az Audi/BWM/Mercedes trio, pedig magukról az autókról jó véleménnyel vagyok.