Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zsuffa Béla

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem hittünk benne, de adtunk neki egy esélyt, mert tudományosan hangzott. Az eredmény majdnem mindenkit meglepett… Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Zsuffa Béla 2013.03.18 15:22:31
sziasztok
-első lépésben szeretném közölni, hogy HHO rendszereket gyártok, és építek autókba.
-Amit el rontottatok, hogy elhittétek a mesés 50%-os dumát. Ez közel elérhető egyébként, nagyon gazdaságtalan hagyományos dieselnél, esetleg a karburátoros modelleknél. A "tehén" esetében 18-25% fogyasztás csökkenés lenne az ideális.
-Az első műszaki probléma az az, hogy az általatok vásárolt cella nem képes kielégíteni egy 3000ccm-es motort.
-A második, erre már ti is rá jöttetek, hogy nem volt impulzus generátor (+30% gáz)
Abban az esetben, ha megfelelő gáz mennyiséget termelsz, és nem avatkozol be egy efi által vezérelt motorba, akkor majdnem az eredeti fogyasztás 1.8-szorosát kellett volna fogyasztani az autónak. Az olvasatból kiderült, hogy ezt nem értétek el. Mérhettetek itt bármilyen gázmennyiséget, ha ez nincs, akkor a motor nem veszi észre a megjelenő gázt.

-tehén esetében nem elég sima lambdaszonda moduláció, ide direkten erre a célra készített EOBD csatlakozón keresztül kommunikáló egységre lett volna szükség. ez egy amerikai cucc, egy elég intelligens kütyü, ami minden változó értéket figyelembe véve manipulálja a
befecskendezési értéket.

Azok figyelmét szeretném felhívni, akik az energia megmaradás törvényével érvelnek. Senki sem tudja ezt kikerülni, még ÉN sem. Az alap probléma, hogy mindenki ebből az irányból közelíti meg a kérdést. A megoldás ott van, hogy a hagyományos szénhidrogén láncból álló üzemanyag robbanási sebessége (lassúsága) miatt a munka fázisban nem tudja leadni a teljesítményt, ezért az üzemanyagunk 30-60% a kipufogóban ég el. Sajnos ez az OTTO motor átka. Viszont ha az égéstérbe bejuttatunk olyan gázt, ami 3000-szer ég gyorsabban mint a benzin, akkor a "levesbe" szánt üzemanyagunkat is munkára tudjuk fogni.
FONTOS. nem KIVÁLTÓ üzemanyagot állítok elő, hanem egy égés gyorsítót adagolok a rendszerbe.

NEM ÉRTELMEZHETŐ EBBEN AZ ESETBEN, de tekintsünk rá fél szemmel, mintha nitroznánk, vagy oktánszámot növelnénk.

egyébként mondhattok bármit, senkivel sem fogok vitatkozni. részemről szakmai kielégítést ad az a számtalan működő autó, ami hozza a megadott százalékokat.

Egyébként a HHO rendszerrel az a fő probléma, hogy sokan hirtelen felindulásból, azt képzelik magukról, hogy ha már amatőr nőgyógyászok, akkor már egy ilyen rendszert is össze tudnak rakni. HÁT NEM. Nézzetek magatokba, a hozzá nem értésetekből kifolyólag elindítottatok egy olyan lavinát, ami nagyon sok embernek, aki kicsit is figyelt erre a dologra, elvettétek a bizalmát. Arról nem is beszélve, hogy a hozzá értő műhelyektől, riasztottátok el a megrendeléseket.

További jó benzin pocsékolást kívánok minden hitetlennek.
tisztelettel: Zsuffa Béla