Adatok
Zsuffa Béla
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem hittünk benne, de adtunk neki egy esélyt, mert tudományosan hangzott. Az eredmény majdnem mindenkit meglepett… Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
-első lépésben szeretném közölni, hogy HHO rendszereket gyártok, és építek autókba.
-Amit el rontottatok, hogy elhittétek a mesés 50%-os dumát. Ez közel elérhető egyébként, nagyon gazdaságtalan hagyományos dieselnél, esetleg a karburátoros modelleknél. A "tehén" esetében 18-25% fogyasztás csökkenés lenne az ideális.
-Az első műszaki probléma az az, hogy az általatok vásárolt cella nem képes kielégíteni egy 3000ccm-es motort.
-A második, erre már ti is rá jöttetek, hogy nem volt impulzus generátor (+30% gáz)
Abban az esetben, ha megfelelő gáz mennyiséget termelsz, és nem avatkozol be egy efi által vezérelt motorba, akkor majdnem az eredeti fogyasztás 1.8-szorosát kellett volna fogyasztani az autónak. Az olvasatból kiderült, hogy ezt nem értétek el. Mérhettetek itt bármilyen gázmennyiséget, ha ez nincs, akkor a motor nem veszi észre a megjelenő gázt.
-tehén esetében nem elég sima lambdaszonda moduláció, ide direkten erre a célra készített EOBD csatlakozón keresztül kommunikáló egységre lett volna szükség. ez egy amerikai cucc, egy elég intelligens kütyü, ami minden változó értéket figyelembe véve manipulálja a
befecskendezési értéket.
Azok figyelmét szeretném felhívni, akik az energia megmaradás törvényével érvelnek. Senki sem tudja ezt kikerülni, még ÉN sem. Az alap probléma, hogy mindenki ebből az irányból közelíti meg a kérdést. A megoldás ott van, hogy a hagyományos szénhidrogén láncból álló üzemanyag robbanási sebessége (lassúsága) miatt a munka fázisban nem tudja leadni a teljesítményt, ezért az üzemanyagunk 30-60% a kipufogóban ég el. Sajnos ez az OTTO motor átka. Viszont ha az égéstérbe bejuttatunk olyan gázt, ami 3000-szer ég gyorsabban mint a benzin, akkor a "levesbe" szánt üzemanyagunkat is munkára tudjuk fogni.
FONTOS. nem KIVÁLTÓ üzemanyagot állítok elő, hanem egy égés gyorsítót adagolok a rendszerbe.
NEM ÉRTELMEZHETŐ EBBEN AZ ESETBEN, de tekintsünk rá fél szemmel, mintha nitroznánk, vagy oktánszámot növelnénk.
egyébként mondhattok bármit, senkivel sem fogok vitatkozni. részemről szakmai kielégítést ad az a számtalan működő autó, ami hozza a megadott százalékokat.
Egyébként a HHO rendszerrel az a fő probléma, hogy sokan hirtelen felindulásból, azt képzelik magukról, hogy ha már amatőr nőgyógyászok, akkor már egy ilyen rendszert is össze tudnak rakni. HÁT NEM. Nézzetek magatokba, a hozzá nem értésetekből kifolyólag elindítottatok egy olyan lavinát, ami nagyon sok embernek, aki kicsit is figyelt erre a dologra, elvettétek a bizalmát. Arról nem is beszélve, hogy a hozzá értő műhelyektől, riasztottátok el a megrendeléseket.
További jó benzin pocsékolást kívánok minden hitetlennek.
tisztelettel: Zsuffa Béla