Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mész

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
SMS megjott,3x. Benzin reg kifogyott mogottem is.20 oraja varok.Elore gratulalok,h majd egymast kituntetitek. Utolso szavaim. Hajra Magyaro.!Hajra Magyarok!..
mész 2013.03.17 03:12:07
1. Sehol senki nem mondta ki, hogy az utak járhatatlanok. A híradásokban annyi volt, hogy "ez vagy az várható, előfordulhat". A hírekből az derült ki hogy az M7 csak és kizárólag a baleset miatt járhatatlan. Mellesleg a belesetek okozóinak a magatartása megkérdőjelezhető.
2. amikor az M1-en elakadt az első 40-50 autó már akkor le kellett volna zárni minden felhajtót és nem csak a kamiont, de személyautót sem lett volna szabad felengedni.
3. Az autópályán szándékosan vannak szakaszok ahol nincs sövény, középen úgy van kialakítva, hogy a forgalom visszafordítható legyen a szalag korlát leszerelése után. Ezt megoldani az autópálya mérnökségek feladata viszont csak odafigyeléssel és megfelelő irányítás mellett lehetséges.
3. A hóban elakadt járműveket menteni szemből kellett volna, és azonnal. Így lett volna rá esély, hogy el tudtak volna még menni. A mentéshez hómarókat kellett volna használni 4-5 sószóró és hótoló autóval kísérve. Az első autó kiszabadítása után egy hótoló visszafordul és utat nyitva lekíséri az autókat, majd egyenként a többi ugyan így.
Az a veszély pedig nem fenyegetett, hogy valaki a szembe jövő hómaróba belerohanhat.
4. Ez az autópálya kezelő és a forgalom irányítóinak a feladata, ezért vannak az autópálya mérnökségek elvileg felkészült szakképzett emberekkel és eszközökkel ellátva. Ehhez azonban kellene lenni, vagy lehet, hogy van is egy havaria tervnek az ilyen és hasonló esetek kezelésére.
5. Viszont az ünnepre való tekintettel, fittyet hányva az időjárásra és a várható eseményekre az autópálya kezelő felelős és döntéshozatalra képes és feljogosított emberei nem álltak rendelkezésre. Avagy nem alkalmasak egy ilyen feladat megoldására.
6. Összegezve: a helyzetfelismerés, az azonnali és átgondolt intézkedések hiánya, az autópálya kezelő irányítószemélyzet döntésképtelensége nagymértékben közrejátszott ahhoz, hogy ilyen mértékű katasztrófa helyzet alakulhatott ki.
7. Riadót fújni nem 15-én kellett volna, hanem már 14-én viszont és, azonban, úgy tűnik, hogy ez a tájékoztatás hiánya miatt történhetett így.
8. Le a kalappal minden a mentésben részt vevő ember előtt és köszönet illet őket az elvégzett kemény és áldozatos munkájukért!!!!!
9. A telenor előfizetők pedig dönthetnek.