Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Hajnus001

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Naiv ügyfélnek karácsonyra sikerült bevásárolnia egy olyan Samsung mosógépet, amit nem a Samsung forgalmaz. Nyilván a szerviz és a garancia sem hasonlít a Samsungéra. Most azt fontolgatja, hogy visszaviszi az egészet, ahogy van, mielőtt valami baja esik. UPDATE: 12/13: Naiv ügyfél…..
Hajnus001 2013.03.13 20:33:32
Sziasztok! Nem tudom él-e még ezen blog, én ráakadtam, mert totálisan hasonló problémám van, mint a történetet írónak, annyi kis különbséggel, hogy nekem nem lett happy end. A 2012.03.03-án vásárolt mosógép 1 héttel az egy év lejárta után csapágyas lett. Épp most próbálom kideríteni, hogy ki szervizeli, garanciás-e...Mi a Zalaegerszegi Tesco-ban vettük, dettó a fent leírtak érvényesültek, csak annyi, hogy a forgalmazó a PC COMP-GÉP Kft, azonban szintén Árvai-féle jótállást kaptam, Samsungot nem. Én felhívtam a Samsungot, azt mondták 24 hó garancia van a termékre, de csak eredeti garancialevéllel. Ezután felhívtam a Tesco-t (miután egy másik nagyvárosban lakom, nem Zeg-en), hogy állítsanak már ki egy eredeti garancialevelet. A válasz az volt, hogy két széria érkezett, az egyikhez volt, a másikhoz nem (természetesen az enyémhez nem), keresnek, de aztán nem találtak. De ha BESZERZEK a gyártótól, akkor természetesen kitöltik, leigazolják. De nyugodtan keresem meg az Árvai Szervizt, ők ugyanúgy megjavítják a gépem, egyébként is ők vannak szervizként megjelölve a jótállásomon. Ezek után felhívtam az Árvai Szervizt, ott azt mondták, hogy egy év a garancia, mert a Tesconak két cég szállít, egy kátai és a Samsung Mo. Zrt, és a Samsung valóban 2 évet vállal, de a másik cég csak 1-et, és ha nekem Árvais jótállási jegyem van, 99% a kátai forgalmazótól származó gépet vettem, amire 1 év a garancia. Erre naívan mondtam, hogy a Tescoban kerestek volna Samsung garanciajegyet - a válasz az volt, hogy gratulálunk, és mikor kimegy a Samsung szerelője laptoppal és vonalkód leolvasóval...majd a szériaszám alapján megállapítja egy perc alatt, hogy nem az ő termékük, nem oda tartozik, és viszont látásra. Az Árvai Szerviz egyébként 15.000 Ft-os árat mondott kb-re a javításra. Az imént írtam a Samsungnak, hogy segítsenek már tisztán látni ebben az ügyben, mert tényleg nem mindegy hogy 1 év vagy 2 év a garancia, főleg jelen esetben, hogy a gépem meghibásodott, és egy héttel a "garancia" utánfizetnem kellene a javításért.
De most komolyan, úgy kell menni egy üzletbe vásárolni, hogy megkérdezem vásárlás előtt, hogy ki a forgalmazója a terméknek???!!! Nem hiszem el, hogy ilyen megtörténhet!!!
Kíváncsi leszek, mit ír a Samsung, mer ez egy agyrém...