Regisztráció Blogot indítok
Adatok
zsilinko

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy éve ugyan már írtunk a sajátosan négycsillagos Hotel Bellevue-ről, de naiv ügyfél azt nem vette észre, vagy csak új esélyt akart adni nekik. Nem egészen erre gondolt. Komoly logisztikai kihívást jelentett a hotel személyzetének már a recepcióban megjelenés becsekkoláskor és…..
zsilinko 2013.02.20 15:53:26
Kedves Hotel Bellevue!

Reagálni szeretnék a "bizonyítékokra".
Előre jelezném ismét, ahogy a fenti cikkben is szó van róla, valószínűleg véletlenek sorozatának eshettünk áldozatul, szándékosan gondolom nem tesz semelyik vendéglátó ilyet.

Reakciók:
1. A szakács hölgy valóban mutogatta a választékot, ekkor ajánlhatta azt az ételt is, amit testvérem nem ehetett volna, az ebből adódó komoly egészségügyi következményeket is vállalták volna?
2. A Hagleitner cég tisztítóját nem ismertem fel sajnos, csak azt hogy elviselhetetlenül büdös van a szobában, hiába nyitottunk ablakot a vacsora előtt, vacsora után sem lehetett megmaradni.
3. Mi már este kértük a lefolyó megszerelését, de ekkor a kolléga mondta, hogy nem tudják vállalni.
4. A bárban a vacsorát követően a kiszolgálás miatt a pultnál kerestünk kollégát, hogy kérjünk valamit inni, ezek szerint lehet, hogy rossz helyen.

Várnám a reakciót továbbá a következő pontokra:
1. Miért nem vette fel senki a recepción a telefont, amikor négyszer hívtuk Önöket a hotel honlapján megtalálható két hivatalos telefonszámon?
2. Hogy lehet, hogy egy négy csillagos szállodában több alkalommal senki nincs a recepcióban?
3. A húsleves készítés is megvan a mentett felvételen? Az hogy lehet, hogy nem sikerült?
4. Az eldugult lefolyón egyáltalán nem folyt le a víz (nem tudom miért nem jelezte ezt korábban senki), nem az lenne a normális, hogy ellenőrzik a szobákat, mielőtt átadják a vendégeknek? Vonatkozik ez a pálinka szagú szobára is.
5. A bárból a szobába hangosan behallatszó élő zene, ami miatt nemhogy pihenni, de beszélgetni sem lehetett, normális Ön szerint? (úgy hogy nem is a miénk volt a legközelebbi szoba a bárhoz)
6. Végül a péntek este foglalt és egy excel táblában rögzített masszázs időpontot hogy lehet, hogy szombaton már nem vették figyelembe? Hogy lehet, hogy nem kaptunk kiszolgálást, amikor azt ígérték?

Kérem ezekre is reagáljon!