Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bormarlen

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Naiv ügyfél hivatalosan is feladta a harcot, és most már csak terápiásan írta ki magából, hogyan nem sikerült bő egy évtized alatt egy nagyon egyszerű adminisztráció műveletet végrehajtani az ELMŰ-nél: Nagyszüleim lakását megörököltem, a villany (ELMŰ) 2001-ben elhunyt…..
bormarlen 2013.02.18 18:37:12
@telkoe: Benne van a posztban, hogy mindent eljuttatott amit kértek, így nyilván a tulajdoni lapot is, és halottit is, amit ők mondtak meg, hogy kérnek:
"Minden szükséges dokumentumot melyek az átíráshoz szükségesek voltak az Elmű ügyfélszolgálata szerint, eljuttattam, de továbbra is elhunyt nagypapám nevére érkeztek a számlák."
Amúgy az elművel már nekem is voltak gondjaim, érdekes módon a többi szolgáltató, főtáv, díjbeszedő, stb. nem szarakodik ha egyszer elhunyt a számlafizető, hanem még előzékenyebb is.
bormarlen 2013.02.18 22:15:06
@telkoe: jogos, és igazad van. Csak azt tartom röhejesnek, hogy látván egy halotti anyakönyvi kivonatot hogyan lehet, hogy ugyanarra a névre tök nyugodtan továbbszámláznak sok-sok évig? Nem baj ha halott, a szabály az szabály?:) Meg mint már írtam, volt hasonló esetem az elművel, mindenhová máshová fele annyi papír kellett mint nekik. Pl. a posztoló is említette, hogy egy körben intézték az átírást, és csak az elműt nem sikerült. Ettől még magát nyilván nem kéne megszivatnia.
bormarlen 2013.02.19 19:00:03
@uraaam: Haszonélvezeti szerződés, nem adásvételi, a tulaj nem változott, benne van a posztban. Ezen kívül az is benne van, hogy a szerződések, amik nyilvánvalóan friss tulajdoni lap nélkül nem készülhetnek el, és feltehetően a másolatot is tartalmazzák (legalább is a mi ügyvédeink így csinálják) velük voltak:
"Ekkor ismét az összes szolgáltatóhoz ellátogattunk együtt, az összes szükséges szerződéssel a hónunk alatt, és átírattuk az új haszonélvező nevére a számlákat. Mindenhol gyorsan sikerrel jártunk"
De persze ez nem jogosít fel senkit arra, hogy ne addig járjon a nyakukra amíg át nem írják. Számomra inkább az az teljesen érthetetlen, hogy egy ekkora vállalat hogy lehet, hogy ennyi éven keresztül leszarja, hogy egy halott ember nevére számláz, mikor tulajdoni lap és átírási szabály ide vagy oda, azzal egyértelműen tisztában vannak, hogy az illető elhunyt, hiszen a halottit több alkalommal is megkapták, csak az nem volt elég az átíráshoz.
Arról én például már számtalanszor kaptam levelet tőlük, hogy kerek 4 forint tartozásom van kerekítésekből adódóan, ha ennyire fontos a rend, akkor miért nem szólítják fel a posztert? Miért nem ütközik semmilyen szabályukba halottakkal levelezni? Mert a poszter perkál rendesen?
LE mobilsticket vásárló rokona különös időhurokba ragadt a Vodafone-nál. Látszólag minden rendben, felveszik az adatait, aztán két nap múlva újrakezdődik a folyamat, pedig már az első egyeztetésnek sem volt sok értelme. Ha szombaton is jelentkeznek, mindenképpen rögzíteni…..
bormarlen 2013.02.15 18:05:27
@A.Snatch: Oké, így már érthető, hogy nem érthető.
bormarlen 2013.02.15 18:11:41
@A.Snatch: Igen, és elnézést kérve, de korántsem a kommentelők kielégítése volt a poszt célja, hanem a sokadik voda által okozott kellemetlenség, düh, idegbaj, a hülyeségeik és inkorrektségeik által okozott felháborodás önös érdekű levezetése, na meg hátha olvassa valaki tőlük is. Persze nem kéne az ügyfelüknek lenni, de egyik szolgáltató sem jobb, mint a másik sajnos.
bormarlen 2013.02.15 18:48:33
@igi1: Kedves igi1!
Nem nem az. Nem, nem tutyimutyi, csak nagyon elfoglalt, mivel ő az ügyvezető, és mellesleg a posztoló közeli hozzátartozója és megkéri, hogy írja meg, mivel ő jobban ráér. Nem, nem tutyimutyi, nyilvánvalóan ő maga, mint igazgató reklamál a vodánál, amint a levélből is kitűnik, csak a homárra nincs ideje. De, de a kedves rokon megkérte a másik kedves rokont, hogy posztolja panaszlevelét a homárra, és erre a másik rokonnak írásos bizonyítéka is van. A kulcsmomentummal kapcsolatosan sincs igaza, mivel a poszter nem csak ebből a hívásból ítél tökéletesen tisztában az előzményekkel (sorozatos szolgáltatói problémák) is és az utána lévő dolgokkal is, mivel egy közeli hozzátartozójáról van szó, akivel napi sokszori kapcsolatban áll. A közeli hozzátartozó fogalmáról, az őt megillető és vele kapcsolatos jogokról és lehetőségekről szívesen vitatkozom egy másik fórumon. De kérem továbbra se nevezzen fasznak, hiszen Ön írta, hogy 1 esetből téves következtetéseket lehet levonni. Feljebb, egy másik kommentben megtalálja a poszt célját.