Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zweig

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Őszintén szólva nem értem, hogy foglalkozhatnak ilyen rosszindulatú, fennhéjázó , Istent játszó emberek betegekkel. Üdv!   Ma 2017 08 21-én 13:15kor (14hig rendeltek, mit is gondoltam) megjelentem az Auróra utcai sztk nőgyógyászati osztályán. A recepciósnak mondtam, hogy nincs időpontom, kérdezte…..
Zweig 2017.10.03 17:57:11
@zizi77: hát nagyon nem. Nekem pl alig volt tünetem méhenkívülivel. Én is inkább a megérzésemre hagyatkozva mentem be, hogy szerintem valami nem ok. És tessék tényleg nem volt az. Pedig nem volt igazán fájdalom sem vérzés. Szóval igenis ha egy kismama bemegy, hosg valami nem ok, azt vegyük már komolyan és szánjunk rá 10 percet
Zweig 2017.10.03 19:09:02
@blackshíp: méhen kívülinél nincs majd gyere vissza 4 nap múlva. Mi van ha az lett volna? Ott azonnali kórház és megfigyelés majd műtét. Ebbe ugyanis bele lehet halni
Nem kevés botrány volt az elmúlt hónapokban abból, hogy Magyarországra hazatelepült családok kint született, de természetesen magyar gyermekei nem kapták meg időben a megfelelő okmányokat, így például az orvosi ellátásukkal is gondok adódtak. A mai posztban Oszkár segít abban,…..
Zweig 2017.09.02 00:19:11
@London2009: Mint a cikk is írta azért telik/ telhet 1 évbe is akár, mert az Union belül nem lehetsz két országban biztosított. Vannak olyan országok mint pl Anglia vagy Németország ahonnan nagyon hosszú ideig is eltarthat az igazolás beszerzése. Tehát nem azon múlik, hogy mikor, hol és ki intézte a születési anyakönyvi kivonatot, hanem, hogy miután az ember elhatározza, hogy jó akkor ő most haza költözik, akkor lesz egy bizonyos papír amit majd lehet, hogy csak fél múlva kap csak meg ahhoz, hogy aztán itthon tovább léphessen az ügyben.
Zweig 2017.09.03 09:13:41
@Herr Géza: én csak a cikkből idéztem. Ott pedig Angliát és Németo.-t hozza példának. Ha neked ez ilyen gyorsan ment akkor szuper. Jó neked!
Aki mellesleg azt az elvet vallja, ha a nő önkívületi állapotban van, és úgy teszi magáévá az nem számít szexuális erőszaknak, mert nem ellenkezik. És ha nem is emlékszik rá, akkor meg pláne nem bűn... Hát kösz -.- És mindezt Twitteren osztotta meg  CeeLo, aki jelenleg a FINA fő előadója, miután…..
Csütörtök délután. Egy rossz mozdulat, kicsi roppanás és éles fájdalom a lábamban, ami ugyan idővel enyhült, de nem múlt. Nem vagyok orvoshoz járó típus, de elgondolkodtam, hogy jó lenne, ha szakember látná, mert mégis, na hát fájt, nem tudtam rendesen lépni. Valószínűleg…..
Zweig 2015.07.27 21:09:28
Következő történet az enyém, és csak azért írom le, hogy nehogy azt higgyétek, máshol jobb. Évekig éltem Kanadában, ahol hasonló a rendszer elviekben mint a miénk, csak rengeteg dolog pl. Ultrahang és társaik ki vannak adva magánkézbe, így nem a kórházban vagy a rendelőben végzik ezeket a vizsgálatokat, hanem egy pizzás és egy fodrász közötti helyiségben a sorházak alatt. Mikor kiderült, hogy terhes vagyok háziorvosom közölte, a terhességem 20. Hetéig nőgyógyász nem is fog látni. Majd adott időpontot vérvételre és 2 héttel utána ultrahangra. Mint ahogy említettem ultrahang a pizzás és a fodrász között. Nagyon vártuk már ezt a vizsgálatot a párommal érthető okokból. Először csak én mentem be, azt mondták a férjemet majd behívják. A nö már matatott bennem vagy 5 perce mikor közölte, hogy mivel ő nem orvos, így nem mondhat semmit és majd az orvosom felhív az eredménnyel. Páromat be sem hívták azt mondták nem látszik semmi. D.u. épp a munkahelyemen vagyok mikor hív a háziorvosom az eredménnyel. Sajnos nincs szívhang a magzat nem él. Így a telefonba nesze neked. Ja meg még közölte, hogy leküldet a gyógyszertáramba egy abortusztablettához való receptet amit váltsak ki, otthon szedjem be aztán várjam meg még magamtól elvetélek. Ja de ha nagyon véreznék akkor azért menjek majd be a kórházba. Na itt volt az a pont amikor inkább repülőre ültem és a sokat szidott magyar egészségügyre bíztam magam.
Miközben ma már a legmeglepőbb helyen és termék kapcsán találkozhatunk a szexualitást felhasználó reklámmal (lásd a posztban felhozott példát), az amerikaiakat sok területen meglepő prüdéria jellemzi, legalábbis innen, Európából nézve. A rawstory.com összeszedett párat, ami…..
Zweig 2015.07.19 08:10:07
@Brix: Szóval szerinted azért lesz valaki homoszexuális (férfi) mert nem látott gyerekként, fiatalként elég meztelen nőt? Ezzel a logikával legalább akkora hülye vagy mint az általad lenézett amerikaiak.

Kéne egy nick...: Én is éltem az USA ban és Kanadában is jó pár évet, és valóban sok dologban igazad van, de hogy a nők megbecsülése terén jobban állnak mint itthon vagy bárhol Európában az tuti. Csak egy éve vagyok itthon, de felfordul a gyomrom attól ahogy a nőkkel bánnak, nőkről beszélnek a közmédiában és a politikában.
Szégyennek számít, ha valaki 30 éves kora előtt nem megy férjhez, ezeket a nőket egyszerűen csak a „maradék" kategóriába sorolja a társadalom, helyzetük pedig szinte kilátástalan. A következmények ma még szinte felmérhetetlenek. Egyre nagyobb társadalmi feszültséget okoz…..
Zweig 2013.04.24 16:01:12
Persze, biztos van ilyen is, de en arra sokkal tobb peldat latok, hogy anyuka kuzd ket gyerekkel a megelhetesert, apuka meg hebe hoba megjelenik, tartasdij meg vagy jon vagy nem. Akiket en latok, ott a no az aki eljott a hazbol, lakasbol, gyerekestul. Az pedig nem igaz, hogy felezodik a vagyon! A hazassag alatt szerzett vagyon, igen, de ha valaki egy sajat ingatlannal, autoval, ceggel, barmivel megy bele egy hazassagba, valas utan az meg ugyanugy a tulajdonaban marad annak aki a hazassagba vitte. En pl nagyon is hazassag szerzodes parti vagyok. Persze en sem tartom tul romantikusnak az eskuvoszervezes heveben epp a vallasra gondolni, de jobb a bajt megelozni. Bicepsz Elek, nem ertem azt a logikat, hogy egy no azet szul mert akkor konnyebben elvalhat. Ugy erted, hogy anyagilag jobban jar egy vallas eseten? Ez egy nagy hulyeseg. Akinek van gyereke az nagyon jol tudja, hogy felnevelni oket meg ket fizetesbol is komoly teljesitmeny hat meg akkor egybol. Csak azert mert apuka lelepett a 20eves titkarnovel, attol meg a gyerek nem fog kevesebbe kerulni, csak anyukanak kell majd jobban beosztani. Amugy meg ha az azert szulok, hogy majd jol kiszurjak a parrommal taktikat lattam mar forditva is, mikor apuka igyekezett minel elobb gyereket csinalni az uj asszonynak, hogy a reginek ne kelljen annyit fizetni.
Egyebkent pedig nem igaz, hogy minden no penzehes, es felfele akar hazasodni. En is "lefele" hazasodtam, de csak anyagilag, es nem szellemileg. Szoval akkor most a parom az aki csak a penzemert vett el? Vagy ez fefiak eseteben fel sem merul senkiben.
Zweig 2013.04.24 17:59:04
@Sadist: Nos ezt meg igy nem hallottam, lattam, olvastam, es talan jobb is volt igy. Tehat akkor most az a helyzet, hogy ebbol indulink ki? " the reality is that all women ARE like that (manipulative, abusive, sociopathic, destructive, drama-oriented, liars)".
Mindenesetre jo tudni, hogy igy all hozzank a fefi tarsadalom :-(
Zweig 2013.04.25 02:41:10
@Sadist: Persze, hogy megszivhatja, de ne csinaljunk mar ugy mintha csak a ferfiak szamara jarna a hazassag rizikoval.

Amugy meg nincs szuksegem a vallonveregetesre, csak egy peldat hoztam, hogy ilyen is van, az, hogy pont en vagyok az, az veletlen.
Viszont ha meg senki sem vallal be semmilyen rizikot, fefiak es nok, akkor meg ne csodalkozzunk azon, hogy haldoklik a hazassag intezmenye. Talan nem ujjal mutogatni kene a masik nemre, mert ebben a szituacioban is ketton all a vasar, pont ugy mint egy megromlott hazassagban.

Ismerjuk el a ferfiaknak is es a noknek is "tul jo dolguk" van. Nagyszuleink idejeben nem volt ennyi valas. Aki nem hazasodott arra meg ferde szemmel neztek, legyen az no vagy ferfi.
U.i. A masodik talalatot is elolvastam.
Van pár olyan téma, amit jobb, ha az ember a saját érdekében nem piszkál. Volt már ilyen előzőleg, elég megosztóak ezek a posztok, de főleg abban osztják meg a közvéleményt, hogy a blogger vajon egy gonosz, kegyetlen seggfej, vagy inkább hülye pöcs. Mégis, nem szabad a…..
Zweig 2013.02.12 17:02:38
@neoteny:

Termeszetesen en sem ugy gondolom, hogy mindenki szo szerint ugyanannyit keressen. Mindig is voltak, vannak es lesznek is jobban es rosszabbul fizeto allasok, fuggetlenul attol, hogy ki tolti be no vagy ferfi.
En nem is erre gondolok elsosorban amikor az egyenlo megitelesrol beszelek, hanem sokkal inkabb arrol, hogy ugyanazokat a lehetosegeket teremtsek meg a noknek is mint a ferfiaknak, es itt elsosorban azokra gondolok akik vallaljak az anyasagot munka mellett. Egyertelmu, hogy az aki gyereket vallal ( no), onnantol kezdve nem lesz kepes ugyanugy dolgozni mint elotte. Kezdodik a szulesi szabadsaggal, es onnantol kezdve a gyermek 12-14 eves koraig a no az aki otthon marad ha a gyerek beteg, eljar a szuloi ertekezletre, hozza viszi az iskolabol, kulonorakrol stb. A baj ezzel csak az, ha a no nem talall reszmunkaidos allast (ezen a teruleten Magyarorszagnak van hova fejlodnie), vagy nincs sajat vallalkozasa ahol maga osztja be az idejet, akkor ott ferden fognak nezni a kollegak, ha a kollegina mar megint betegszabadsagon van a gyerek miatt, 5 kor kiesik a kezebol a toll mert a bolcsode csak fel 6-ig van nyitva, vagy megy el 3 kor mert le kell vetetni a gyerek fogszabalyzojat. Ezek utan, ha mondjuk eloleptetesre kerul a sor, egyertelmu, hogy a ferfi kollegajat fogjak elonyben reszesiteni, leepiteskor viszont o az elso a sorban.Ez persze ertheto is, de akkor sem helyes vagy igazsagos. Termeszetesen ha a no nem sikeres a munkajaban es ezert nem jut elore valoban elofordulhat, hogy diszkriminaciora hivatkozva kihasznalhatja helyzetet. Ez valoban elitelendo, viszont sokszor szerintem egy no nem a tehetseg hianya vagy lustasaga miatt nem jut elorebb, hanem egyeb tenyezok miatt, lasd fentebb.

Az "egyenloseg" masik oldalarol az a velemenyem, hogy meg jo, hogy a ferfiak a banyaszok, utkaparok, kukasok...stb. hiszen fizikailag alkalmasabbak erre a munkara. Viszont sokkal tobb a nover, apolono, beteg gondozo aki no, es szerintem az is fizikai es szellemi munka, csak masfele.

Felreertes ne essek, en nem vagyok a feminizmus elkotelezett hive. Nagyon sok esetben "tipikus no" vagyok. Beismerem, hogy rosszul parkolok, nagyon rosszul tajekozodom, a matematika es fizika sose ment ( pedig sok oramba es meg tobb penzembe kerult nekem is, szuleimnek is, hogy megis legalabb az erettsegi majd kesobb a szigorlat meglegyen). De ettol meg nem vagyok sem rosszabb vagy kevesebb mint a ferfiak, csak mas.

A baj az sok esetben feminizmussal, hogy nem tudnak az egyforma es az egyenlo kozott kulonbseget tenni. A ferfiak helyzete sem egyszeru manapsag ez teny. Hiszen felborult az a rendszer ami mar hosszu ido ota mukodott.
A valtozas mindig nehez, es nem csak a nok, de a ferfiak is keresik a helyuket ebben az uj helyzetben. Mert ki a csaladfo abban a csaladban ahol a no viszi haza a tobb penzt? Egy ferfi attol kevesebb ha o veszi ki a szulesi szabadsagot? ( a nemeteknel erre egyre tobb peldat latni, ha a no tobbet keres mint a ferfi, vagy felesben veszik ki).
Osszegezve en ugy hiszem, az eredeti cikk, vagy blog iroja sok dologban ratapintott a lenyegre ( nyelvezetet tovabbra sem tartom megfelelonek). Viszont osszekeveri a feminizmust a csaladon beluli es a nok elleni eroszakkal. A ketto, harom valoban osszefugg valahol, de nem abban a kontexusban ahogy blogironk itt kifejtette.
Zweig 2013.02.12 04:20:05
A cikk egy reszevel valoban egyet lehet erteni, bar nem igazan ertem, hogy miet van szukseg a tragar nyelvezetre, ettol fuggetlenul a nok helyzete kozel sem olyan rozsas mint ahogy a cikk azt leirja. Persze masok vagyunk, hala az Istennek en is azt mondom, de nem is ugyanolyanok, egyenloek szeretnenk lenni. Persze ertem en, hogy ma mar mi is tanulhatunk, meg lehetunk mi is tuzolto, s katona, meg vadakat terelo juhasz, de hogy ugyanolyan feltetelekkel mint a ferfiak? De nem am! Egy fefitol senki nem varja el, hogy gyereket vallaljon, es utanna talaljon egy olyan allast ami mellet delben ebeddel varja porontyat az iskolabol, majd hazifelad oldas kozben puccba vagja a lakast, ja meg apolt legyen, es kivanatos ferje szamara mire az hazaer. Ha nem jon ossze az otthonrol munkavallalas, vagy a reszmunkaido, akkor bizony kezdodik a zsonglorkodes az idovel, a gyerek, munka es haztartas kozott.
Es ugyan miert van az, hogy, a nyugdijas koru ozvegy noket sokkal inkabb sujtja az elszegenyedes mint a ferfiakat? Ja persze azert, mert egesz eletukben kevesebbet kerestek. Es ha a ferj meghal, a havi nyugdij bizony nagyon is lecsokken, viszont a koltsegek nem, hiszen szamlakat ezutan is fizetni kell, es azokat az apro munkakat amit a ferj eddig elvegzett, ha nincs a kozelben a csalad, mindenhez szakembert kell hivni. Nagyanyaink generaciojanak nagyresze meg autot sem vezet.
Lehetne meg folytatni a sort az egyedulallo anyakkal, hiszen nekik talan a legnehezebb.
En is ugy gondolom, hogy sokat elertunk, es jo uton haladunk, de hogy minden csodas lenne... azt azert nem. Az meg, hogy egy fefi kinyitja elottem az ajtot, le/felsegiti a kabatom, vagy segit a cipekedesben, nos az pedig nem egyenjogusag hanem udvariassag kerdese.
Zweig 2013.02.12 06:33:13
@neoteny: A cikk valoban erdekes, bar meg nem jutottam a vegere. Teny, hogy felvet olyan kerdeseket amikrol altalaban nem nagyon hallani.
Persze, a fefiaknak sem konnyu, hiszen mint ahogy a cikk is emliti amig a nok maguk az "arany kozeput" addig a ferfiak hajlamosak az extremitasokra. A munkahelyi stressz, a felelosseg vallalas, a tarsadalomban betoltott szerep, a megfelelni vagyas mind mind jobban erinti a ferfiakat. Altalaban! De ettol meg teny,hogy a nok evszados, ha nem evezredes hatranybol indulnak a ferfiakkal szemben sok teren. Hogy sokkal tobb a ferfi fizikus, mernok, orvos, feltalalo, festo, zeneszerzo, nobeldijjas....stb. valoszinu, hogy magyarazhato a biologiai kulonbsegunkel is, de csak azzal? Ugyertem, a noknek hosszu idon keresztul nem is volt a lehetoseg barmiben is nagyot, kiemelkedot teljesiteni. A nemet mondas a 3 K tokeletesen tukrozi a noknek szant szerepet a tortenelem soran, es ezt a szerepet csak reszben vallaltuk a biologiai adottsagaink miatt. Eleg nagy reszben pedig a fefiak kenyszeritettek a nokre ezt a szerepet. ( Es sajnos meg biztosan sokan emlekeznek ra, hogy nehany politikusunk szerint meg ma is ehez kelene tartanunk magunkat)