Adatok
Békési Balázs
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ugrott a lánc? Elkokszosodott a dugattyú? Meg lehet úszni a háromszázezres szervizszámlát, csak jó helyen kell keresni a hibát.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Békési Balázs
2013.02.07 11:49:07
@novothauto: Köszönöm! A hibafelderítéshez pedig gratulálok! :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
BMW E46 compat 316ti 1.8-as N42-es motorral, nekem is elromlott 1 ilyen trafó, de nem is ment a henger elég egyértelmű volt és a műszerfalon is jelezte. Kicseréltük Bosch márkájúra és mind a 4 gyertyát is. Jo is lett és 2-3 indítás után a műszerfali jelzés is eltűnt. Viszont azóta vettem észre, hogy hidegen beinditást után sokszor nincs elég ereje a motornak, indulni is picit nagyobb gázzal kell és pár másodperc múlva szinte gombnyomásra megjön az erő és rendesen megy. Lehet itt is az a gond, hogy a nem gyári hanem Bosch márkájú trafó nem elég visz át hidegen elég áramot? Érdemes gyárira cserélni? Vagy hogy tudnék a végére járni? Mert rángatni nem rángat, nem produkál olyan dolgokat mint mikor full rossz volt a trafó. Ha inditás után picit járatom, teljesen normálisan megy. Köszi előre is a segítséget!