Regisztráció Blogot indítok
Adatok
CaviarLaid

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szszab kétségbeesésében fordult a T. fogyasztókhoz költői kérdésével, miután körülbelül 7000 forintért fennakadt a callcenteres robotokon. Kíváncsi lennék egy gyorsfelmérésre: létezik olyan élő ember, akinek sikerült már beszélnie a magyar Ryanair ügyfélszolgálattal?…..
Azt hiszem nem kell túlságosan hosszan ecsetelni, miért ellenkezik sikoltozva az emberi logikával a repülőgépre szabad ég alatt történő várakozás. Naiv ügyfél és utastársai 30 percig áztak, mielőtt elindultak Stockholmba. Hello Homar, Láttam a három héttel ezelőtti…..
CaviarLaid 2013.02.05 17:53:50
vista.hu/ryanair-utas-voltam---egy-utasunk-levele.html

És még az ő apja f@szát - írták kommentben az utaskísérők...
Soha nem voltam oda az Invázió üzletláncért, a klapkás hirdetés pedig feltette az i-re a pontot: valószínűleg csak a top10 leggázabb reklám ever kategóriában indulhatna jó esélyekkel. Monca panaszlevelével sem lettek szimpatikusabbak. Mint ő is írja, nem egyszeri és történelmi…..
CaviarLaid 2013.02.05 17:45:48
@: Ja...ez itt a reklám helye, vagy a reklám hülye? Fél éve beregeltem egy aliassal, aztán összeraktam egy jó kis hálózatot. Egy huncut buznyákot sem kerestem.