Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bélus2

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Múltkor már kvázi győztest hirdettünk, de ennek ellenére még mindig érkeznek a T-Home karácsonyi ajándékaira váró naiv ügyfelek. Sikoro egy halom vasat (tévét, routert, telefont, táblagépet, fenyképezőgépet) rendelt a tévéelőfizetése mellé, de csak a kábel bekötéséig…..
Bélus2 2013.02.05 00:43:29
Én rendeltem egy tabletet december elején, 10-én hozta a futár, de hibás volt. Rögtön hívtam az ügyfélszolgálatot mondták persze cserélik, de ezt a T pontban intézzem. Onnan elküldtek hogy ők nem foglalkoznak vele. Írásban panaszt tettem, ,melyre az utolsó pillanatban / a 30 nap leteltével / válaszoltak, szerintük a hibás teljesítést a forgalmazóval intézzem ne velük. Ismét panasszal éltem erre azóta sem válaszoltak. Pár nap múlva 2 hónapja van nálam egy hibásan kiadott áru és nem tudok mit tenni. Az ügyfélszolgálat nagyon udvariasan megígér mindent, de vissza nem küldhetem, mert nincs ilyen ügyintézésük, a T-pontban nem veszik át, pedig a garancialevélen is ők szerepelnek. Leírtam hogy a vásárlástól el kívánok állni mivel elektronikusan rendelt termék esetén 8 napon belül elállhatok a vásárlástól. Illetve még a 3 nap sem telt el amikor jeleztem hogy hibás, a cseréjét kérem. A panaszt elbíráló csak a garanciális ügyintézést eröltette,/ amit Budapesten kellett volna intéznem, én Borsodi vagyok /. Várom az ismételt panaszomra a választ, pár nap múlva telik le a 30 nap biztosan megint akkor válaszolnak, plusz a postázás.Az ismételt elutasítás esetén a felügyeleti szerveknek és a FV-nek megküldöm a levelezésemet, csak nem tudom hogy a rögzített beszélgetéseket kiadják-e ? Én 5 szolgáltatásra fizetek elő a T csoportnál /Sat TV, Internet, vezetékes és mobiltelefon, mobilinternet/ 23 éve vagyok ügyfelük de ez sem számít. Igaz a TV vagy Internet hibák esetén gyorsan intézkednek illetve szállnak ki. Sok ügyfelet szereztem nekik mert eddig elégedett voltam a szolgáltatással, de ezek után a hűségidők lejártát követően valószínűleg megválok a szolgáltatásoktól. Elnézést a hosszú és talán nehezen érthető írásért, de most éjfélkor találkoztam a cikkel és le szerettem volna írni az esetemet
Bélus2 2013.02.05 17:03:08
@CID: Nem keverem Őket, mivel mint írtam nagyon sok éve vagyok ügyfelük sok ügyintézésem volt már. Partner üzlet van a közelemben is, de T-pont csak Miskolcon / három is de csak az egyiknél lehet garanciális ügyeket intézni/, ami hozzám több mint 60 km-re van. Nagyon sok hűségpontot vásároltam már le ezekben, amit a partnereknél nem lehet.
A 1412 ügyfélszolgálattal egyeztettem is a garanciális cserével kapcsolatban ők is megnézték hogy melyikbe menjek, én is rákerestem a neten. Ott külön garanci aszolglati pult van, ahol amikor elmondtam a problémámat már nem is segítőkészen álltak hozzá, kb. fél órát telefonálgattak mikre a főnökük látatlanban eldöntötte hogy nem veszik át. Kertem jegyzőkönyv felvételét amit meg is tettek volna , de végül nem sikerült mert a rendsrerük nem adja a terméket. Valamint nyíltan azt mondták ha a terméket a T-home-on keresztül rendeltem intézzem velük a cserét. A panaszomra érkezett levélre először azt hittem nem is az én panaszomra érkezett annyira sablon szöveg volt, azt írták le hol lehet garanciális ügyet intézni illetve határidőn túl én vegyem fel a kapcsolatot a forgalmazóval. Teljesen ellentmond a törvényi előírásoknak és a garanciajegyen feltüntetetteknek.