Adatok
PoremG
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sokan és sokszor vitáztak már arról, hogy szabad-e gyereket motoron szállítani. A törvény megengedni, amennyiben eléri a lábtartót, sőt, léteznek fixen felszerelhető motoros gyerekülések is.
A japánban készült videó megnézése után mi is elbizonytalanodtunk – rossz nézni,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nem nagyon hangzott el, hogy az utas akkor mit is csináljon? Nos, kb azt kéne amit a motorosnak. Ezt persze sokan nem tudják... Az utas a lábaival rászorít a motoros csípőjére és kb. a motoros hasánál átkulcsol. Közel helyezkedik el a motoroshoz és megpróbál egytömegűen viselkedni. Jó dolog, ha a sarkát beakasztja a lábtartóba, mert így tud derékból ellentartani lassításkor, és nem nyomja annyira a motoros hátát. A motorosnak és az utasnak össze kell szokniuk. Ha olyan utast visz az ember, aki ezeket nem tudja, akkor ezt figyelembe véve kell motorozni. Miért fontos ez? A motorozás egyik legfontosabb és széles körben legkevésbé gyakorolt praktikája az, hogy a motoros a tankon a térdeivel, a lábtartókon a sarkával rögzíti magát a motoron stabilan. Ezek után a derékizomzata segítségével tehermentesíti a karjait, ami a precíz irányítás alapja. Gyakorlatilag ezt utánozza az utas is. Ilyenkor a motoros súlyának nagy része nem a tanknál kapcsolódik a motorra, ami fékezés esetén jótékony hatással van a féktávra és a megcsúszás esélyét is jelentősen csökkenti. Tehát, amit én az utasnak mondani szoktam, gyorsításkor kapaszkodjon belém, fékezéskor szorítson a combjaival erősen! Ha túl gyorsan megyek, akkor meg verje a hátamat! :D