Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Indzsimeter

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Mazdám aksija célul tűzte ki magának, hogy az őrületbe kerget a random kamikaze akcióival. Gondoltam túljárok az eszén, és beszereztem egy aksitöltőt. Na de ahhoz helyváltoztatásra kellett volna bírni az aksit, ami sehogy sem akart magától bekövetkezni, így az internetet…..
Az egésznek az okozója Lacus barátom, aki megdobott egy levéllel valamikor január végén. Mert mint minden, a végén beláthatatlan következményekkel járó projekt az életemben, ez is ilyen ártatlanul kezdődött, hadd idézzem: „ha már azért vettem motort, hogy együtt menjünk…..
Belsőség Heti merítés 2014.03.30 09:08:34
Borzadályból autó Jáj anyám, kiderült, hogy kicsi a 1982-es, 1.3-mas colt, kellene venni valami nagyobbat, szebbet, erősebbet. Olcsón. De mit? A kisoroszlán nagyot harap Kb 30 000 km ezelőtt elkezdte csinálni, hogy jobbra kanyarodásnál világít az olajnyomás lámpa biztos…..
Belsőség Heti merítés 2013.01.20 09:33:48
The complete sports car Hatéves lehettem... szerelem volt első látásra pedig matt fekete volt, ecsettel vagy teddy hengerrel lefestve, forgatott felnikkel és ültetve... Feel the sunshine Akkori árát kicsit borsosnak tituláltam, de egy próbakanyar után ki is derült, hogy mi kerül…..
Indzsimeter 2013.01.21 19:18:32
@Pufibá: Nincs igazad és még mindíg tinó vagy. Megint olyat állítasz amit én sose írtam. Az egy dolog hogy más le se fosta a Favoritját én meg kicsit foglalkoztam vele.
Indzsimeter 2013.01.21 19:23:34
@szabi1983: Most nem vagyok biztos benne de Magyarországra nem sok Škodát vittek (nincsenek forrásadataim). Amúgy a vizforralás eredete visszavezetheto a termosztát cseréjének az elhanyagolására (tapasztalat). Hoztak hozzám pár autót hogy megforralták a vizet és mindíg a termosztát volt a ludas. Sot olyan is előfordult hogy fejjel lefelé tették be (légteleníto nyílás lent volt)
Indzsimeter 2013.01.23 08:25:23
@Pufibá: Elnézést, bocsánat, nem pgy akartam,nem úgy gondoltam ... te tinó! Olvasgass inkább magad után, ok nélkül itt kötekedsz és meg vagy sértődve hogy visszakapod. Az én Favoritomnál még vannak olyan tulajdonosok a környékemen akik sokkal jobban törődnek a géppel és komolyabb alakításokat végeztek az autókon. A 120-as Škodában milyen nagyobb szelepeket cseréltél? A termosztát funkcióját meg nézd át az ANDRT féle Škoda-bibliában mert csak hulyeségeket írtál megint. Ha egyszer a termosztát teste nincs hűtővízben mert a légtelenítő nyílás lent van és nem engedi ki a levegőt akkor szerinted a termosztát ki fog nyitni? Ki fog nyitni, miután a felforrt víz elég forró gőzt termel hogy átmelegítse a termosztát testét. Egyébbként a farmotoros Skodákban azért van 82 fokos termosztát hogy fel ne forrjon mielőtt a hűtőig elér a víz, az orrmotoros Favoritban pedig 88 fokos. Dehát te ezt mind jobban tudod. Gyere fel a műhelyünkbe, hozzád vágok 2 100-as motort és a biztonság kedvéért egy TATRA sebszekrényt is hogy okosabb legyél. ENNYI!

A többi kommentelőtől pedig elnézést kérek hogy ilyen alakra pazaroltam az időtöket és a helyet.

@Dzso_bácsi: Ez már a 3. Tatra limuzinom, készítem az ítéletet de kénytelen vagyok körültekintőbben megírni nehogy megsértsem egyesek szakértelmét. Ezért se járok a veretánjaimmal találkozókra mert mindíg van aki jobban tudja annál, mint aki meg is csinálta.