Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ádokmentor

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az USA jegybankja szerepét betöltő szövetségi tartalékalap-rendszer (Federal Reserve System), rövidítve a Fed, december 17-18-án monetáris tanácsi ülést tartott. Az utolsót ebben az évben. Emlékezhetünk, hogy szeptemberben a piacok egyöntetűen 10-15 milliárdos csökkentést…..
ádokmentor 2013.12.29 11:52:26
Tömegtőzsde Traderpszicho! 2013.08.23 14:04:46
Egy nagyon általános kérdés talán az általánostól kicsit különböző feldolgozása: hogyan küzdjünk meg saját magunkkal, mely eszközök állnak rendelkezésünkre ebben a "harcban", milyen jelekre kell figyeljünk. A videó anyaga itt-ott már fellelhető nyomokban a blogon, de talán…..
Az Apple elmúlt hónapokban mutatott vergődése a tőzsdén legalább annyira lebilincselő, mint a megelőző évek elképesztő sikersorozata. A legjogosabb kérdés, ami a gyorsjelentésről szóló poszt kapcsán is felmerült, hogy vajon meddig eshet az árfolyam. Jósolni nem szeretnék,…..
Nagy elánnal támadja újabban a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) az életbiztosítások MLM-rendszerű értékesítését. Nem tudni, hogy ennek eredményeképpen kihalnak-e az MLM-rendszerű értékesítési módszerek a banki és biztosítói piacon, de ha mégis, nem kell…..
ádokmentor 2013.01.04 17:46:45
Mocskos pszichológiai trükköket alkalmaznak a MULTIK a reklámokban: a hiány elvének alkalmazásával, csali termékekkel és a tudattalanunkra ható hipnózissal!
Néztem egy filmet, amiben akaratlanul hipnotizáltak embereket bűncselekmények elkövetésére a televízió segítségével. Nos ez nem a jövő, hanem a jelen! Ha bekapcsoljuk a tévét, a rádiót a reklámok tömkelege „sugárzik” felénk és hatnak a lelkünkre. De a mobilon is szintén ott nyomulnak, mert jönnek az sms-ek és az e-mailek, hogy vásárolj, és akkor nem is beszélve az óriás plakátokról, meg a nyomtatott médiáról!
Én azt gondolom, hogy ha az embereket akaratlanul hipnotizálják vásárlásra, akkor az is bűncselekmény!
Köztudott, hogy a hiány elve, tudományos nevén pszichológiai reaktancia ördögi eszköz lehet a kommunikációs szakemberek kezében, mellyel akár hisztérikus vásárlási rohamot lehet előidézni – gondolj csak az első iPhone-okért folyó ádáz harcra, de az iPone 5-nél is szintén.
A probléma lényege, hogy ha valami nehezen elérhető, akkor sokkal jobban vágynak rá az emberek. Némileg leegyszerűsítve a kínálat korlátozásával növelhető a kereslet. Azonban ez még mind semmi ahhoz, ha valami, amit bármikor megszerezhetnénk, egyszer csak nem áll rendelkezésre. Ekkor a hatás hisztérikus! Szinte őrülten akarják megvenni az emberek az adott terméket. Miért? Mert tudattalanul hipnotizálták! Lehet, hogy meglepő lesz!?
A problémák csak most kezdődnek, mert nem tartják be – a bankok, a biztosítási ügynökök, a befektetési tanácsadók, Forex cégek, az MLM-sek, és még sorolhatnám a különböző szakmákat – az alapvető etikát. Ezt pontosan tudom, mert a fenti szakmákban pár hónapot eltöltöttem, mert kíváncsi voltam, milyen eszközöket alkalmaznak a vevők megszerzésére, ahol a vevőket ugymond be kell „csalni”, hogy megvegyék a terméküket, szolgáltatásukat.
Kimondottan napokig arra tanítják az ügynököket, hogyan kell ügyesen tárgyalni, hogyan hatoljunk be a tudattalanjába. A marketingesek arra tanítják a tanfolyamokon az embereket, hogy csináljanak „ csali” termékeket, azáltal ügyesen becsalják a hálójukba a gyanútlan embereket.
Mindez miért van? Hát természetesen a profitért!
Az interneten is számos a marketing „csali” infó termékeket lehet kapni ingyen, amit ha valaki elolvas, megnézi, vagy meghallgatja, alkalmas lehet az emberek befolyásolására, hogy tőle vásárolj
A horgászok is így pecáznak, először beetetnek, majd belógatják a horgukat és a gyanútlan halak be is kapják.
A multik, a bankok, a gyógyszergyártók, a telefonos cégek, a kozmetikai cégek és a bevásárló központok, nagymestereik a marketing által a pszichológiai befolyásolásnak, hogy vásárol. Ma már a TV-ben és az internetes oldalakon is a reklámok úgy vannak megalkotva, hogy az minden „érzékszervedre” így a látásra, hallásra, szaglásra, tapintásra, ízlelésre hatással legyen.
Manapság hazánkban is kezd elterjedni az összehasonlító reklámok elterjedése az árverseny és a konkurencia harc miatt.
Sajnos mindenki ki van téve a tudattalan befolyásolásnak /hipnózisnak/, ha a reklámokat nézünk, és ne csodálkozz ha megveszed AKARATLANUL azokat a termékeket és szolgáltatásokat amire valójában is nincs szükséged.
Ezért javaslom, hogy ne nézd, ne hallgasd a reklámokat!
Csak így tudod elkerülni, hogy akaratlanul hipnotizáljanak!