Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ngoncz

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szívesen cifráznám, volna is mivel. De a technikai részletek és az élet a futóműállítás után egyelőre ráér. Az első próbaút videója, az viszont nem várhat. Íme, a csecsemő hangyász első ügyetlen, óvatos lépései a nagyvilágban. Köszönet Tóth Zolinak és Drága…..
ngoncz 2013.01.02 18:44:52
Üdvözlöm a Hangyászfanokat!

Véleményem szerint a Hangyász projekt nagyon tanulságos lehet bárki számára, aki autóépítésre, vagy autóépíttetésre adja a fejét, ugyanakkor emlékeztető is, hogy megéri a kitartás, mert nincs annál jobb érzés, mint amikor meglátod a fényt az alagút végén és végül el is éred azt.

Évek óta nem követek semmilyen építési naplót, mert a saját projektem megfeneklett és nem akarom a szívemet fájdítani, de amikor rábukkantam erre a videóra, nem állhattam meg, hogy végignézzem az autó készülésének fázisait.

Még az Elnöki Datsun restaurálása folyt, amikor én is elkezdtem az autómat, akkor látható volt már néhány kép az akkor még bordó színben pompázó Hangyászról, de valami félelmetes, hogy az óta meddig jutott a projekt.

Szinte olyan érzés töltött el a Hangyász épülésének, majd az első lépéseinek végignézésekor, mint amikor a sajátom autómat tervezgettem. Nem is tudom, hogy ha egyszer elfordítom a kulcsot és meghallom a motor első zörejeit, mit fogok majd érezni, de ha csak azt, amit a fenti videót végignézve akkor már megérte.

Számomra, mint laikus, külső szemlélőre, ugyanakkor Hangyászrajongóra az autó a több éves sínylődés alatt lett igazán önmaga. Így ugyan több, eltérő gondolkodású és kompetenciájú autóépítő munkájának nyoma megtalálható rajtra, ami okozhatott volna akár végleges technikai problémát, de nem így lett.

Kialakulhattak azonban azok az apró részletek, amik nélkül elképzelhetetlen lenne az összkép. Mint a hátsó traktus, ami az első építőnél készített rácsos doblemezek nélkül nem is lenne igazi Hangyászfenék, vagy az első tornyok, amik egykori pontatlanságuk ellenére, igazán versenyautóvá tették a járművet.

Ugyanakkor a tulajdonos is rengeteget tanult és elmondhatja magáról, hogy Ő igenis ismeri az autójának minden egyes apró paraméterét, minden kis részletét, melyeket az eddigi postokból az autó rajongótábora is felfedezhetett a feltöltött képeken, de az mégsem ugyan az.

Természetesen az apró kis részletek mit sem érnének, ha a Hangyász végül nem kerül kellően értő kezekbe, ahol az évek óta várakozó alkatrészekből életre kelt ez a remekmű. Itt jegyezném meg, hogy a szeptember óta elvégzett munka emberfeletti teljesítmény.

Sajnos én is sorolhatnám itt a kerülendő vállalkozókat, kezdve a karosszériással, aki az autómon dolgozott, de nem teszem, mert nem akarom lejáratni sem Őket, sem magamat és nem is ide tartozik.

Ha a fentiekből valami már elhangzott, elnézést az ismétlésért, de nem állhattam meg, hogy leírjam, hogy nekem mit jelent ez a projekt.

Gratulálok a tulajdonosnak és mindenkinek, aki részt vett az autó elkészítésében.

Göncz Norbi