Regisztráció Blogot indítok
Adatok
meglopott ügyfél

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mónika számlájáról vélhetően klónozott bankkártyával levettek 563 ezer forintot idén júliusban. Minthogy sms-értesítést nem kért a számlájáról, csak a 6. pénzkivétel után tűnt fel neki a lopás. November végére az is kiderült, hogy OTP-automatákból vették fel a…..
meglopott ügyfél 2012.12.09 23:05:58
Nekem évekkel ezelőtt a Raiffeisen-ből nyúltak le majd kétmilliót. Én akkor már másnap jeleztem a problémát és kértem, hogy állítsák le a tranzakciót. Ez egy webbankos átutalás volt és akkor még több nap is eltelt mire átment egy tranzakció. A bank persze nem volt segítőkész és a későbbiekben is szándékosan hátráltattak az ügy megoldásában. Pl. azt mondák, hogy nem adhatnak információt arról, hogy kinek ment az átutalás. A bankfelügyelettől kellet vinnem egy papírt, hogy a számlámmal kapcsolatosan minden adatra jogosult vagyok (nem csak én, hanem minden ügyfél). Először azt mondták, hogy addig nem segíthetnek, amíg nem teszek feljelentést a rendőrségen. Utána meg azt, hogy “sajnos” a rendőrségi ügy lezárásáig nem mondhatnak semmit. Az volt a szerencsém, hogy rövididőn belül még másoknak is tűnt el pénze a Rafi-ból és a felháborodott ügyfelek révén a bank bekerült a Juszt László féle TV Ügyvédje című adásba. A műsorban addig csesztették a Raiffeisen-t, hogy végül a bank mindenkinek kifizette a kárát, engem is beleértve. Mondjuk az egész hercehurca több hónapig tartott, azalatt már többször lemondtam a pénzemről, mert a bank csak ellenállást mutatott és az ügyfelekre akarta hárítani a felelősséget. Terméseztessen a Raiffeisen-től azonnal elvittem az összes pénzem, és azóta is nagyívben kerülöm őket. Kb. két évre rá kaptam egy levelet a rendőrségtől, hogy a nyomozást lezárták, az elkövetőket nem sikerült megtalálni. Tehát, ha a bankon múlik, sose kaptam volna vissza egy fillért sem. A pénzintézet feladata, hogy vigyázzon arra, amit az ügyfelei rábíznak. Etetik a népet, hogy kártya, meg webbank , meg internet, aztán ha megvan a baj az ügyfél felel mindenért. Micsoda dolog, hogy az ügyfélnek kell SMS szolgáltatásokra előfizetnie, meg naponta a telefonját lesnie, csak hogy megmaradjon az a pénz amit a bankba betett? A biztonság megteremtáse a bank feladata. Tűrhetetlen, hogy az emberek éveken át összespórolt pénzének csak úgy nyoma vesszen a bankok hanyagsága miatt. Ha ez megtörténhetett az AXA-nál, akkor az egy megbízhatatlan intézmény. Ne tedd be a pénzedet az AXA BANK-ba, mert eltűnhet onnan. Ha van náluk számlád, szüntesd meg mihamarabb, ha jót akarsz magadnak. Én ezek után az AXA közelébe se fogok menni.