Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Róka Sarki

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Valószínűnek tartom, hogy nem én vagyok az egyedüli szülő, akinek hatalmas sokk volt az első szülői értekezlet. Az ember persze adaptálódik a környezetéhez, így ma már nem beszélnék sokkról, inkább egy olyan szituációnak tartom, amibe nem szívesen kerülök. Az itt ért sok frusztrációt azért persze…..
A mai napom egy részét mobilos ügyintézésre kellett szánnom: Az ezeréves számom bevittem az előző munkaadóm flottájába, amit munkahelyváltás miatt ki kellett onnan hoznom, aztán mivel a Telenorral évek óta tele a hócipőm, ezért a Telekomhoz való áthordozást is el kellett intéznem. Az egész procedúra…..
Róka Sarki 2016.12.05 09:40:55
elmesélem én is a telekomos élményem: készüléket vittem volna vissza garira. mivel nem új készüléket akartam venni, vagy új előfizetést akartam, ezért a totemoszlopos sorszámos várakozás jó fél órás volt. de ez mindenhol így van, aki pénzt hoz azt gyorsabban kell kiszolgálni, mint azt aki reklamál, hiszen az pénzt visz.
na de sorra kerültem nem egész fél óra alatt. de nagyon barátságosan kideritették hogy nekem készülékbiztosításom van, és intézzem azzal, mert az gyorsabb és kényelmesebb nekem. hát jó. megpróbáltam, de azok elhajtottak azzal hogy a biztositás lopásra meg törésre vonatkozik, az hogy az akku gyorsan merül (pár perc alatt) arra nem.
második körben szintén kivárva a hasonló sort, elhajtottak hogy jajj hát tényleg, arr anme jó a biztosítás, de a márkaszervizben jobban járok. szóval vigyem ki a halál f*szára, és akkor 1-2 nap alatt megoldják. még jó hogy előtte telefonon meg akartam beszélni a dolgot, mert megmondták hogy ők a telekommal szerződtek, magánszemélyként ne vigyek nekik semmi sz*rt.
harmadik körre már azzal mentem hogy az első két opciót hagyjuk, és én itt és most le fogom adni a készülékem, mindenképpen. rendben, 10 perc papirmunka után (nem lehetett értesités számnak megadni a céges telefonomat, wtf) leadtam. mondták hogy 2 hét. majd 3,5 hét után bementem, mert nem szóltak. a kiscsaj még új volt, nagyon kedves, közölte hogy már itt a készülék, és ki is adta. aztán kiderült hogy más hiba lett a készülékben a javitással együtt, ezért másnap mentem ismét
tehát negyedik alkalommal nem fogadták be a készülékemet, mert az a rendszerük szerint még náluk van ezért nem tudják befogadni ismét, várja vele egy hetet...
ha nem lett volna hűségszerződésem, akkor ott helyben rájuk borítom a bilit.

addig szép minden, ameddig a pénzt viszed hozzájuk, amikor reklamálsz, vagy lemondasz, az bizony hosszú fájdalmas út.

pár évvel ezelőtt ugyanígy a telekomnál akartam internetelőfizetést lemondani. azért is kétszer kellett bemenni, majd amikor tisztáztunk mindent, hogy már nincs semmiféle viszony köztünk, csak kiküldtek még egy csekket valami fél hónapról...
A hülyeség sokféleképpen osztályozható (mint erre korábban már rámutattam), de amit most szeretett hazánk lakossága bemutat, az bármely kormánynak is becsületére válna. Minden drámában van valami személyes, így ebben is, hiszen úgy keveredtem bele a tegnapi havazásba, hogy…..
Róka Sarki 2013.03.15 23:44:15
@tomwar: meg általában akik annyira jól tudni vélik hogy mit kellett volna tennie az időjárás ellen a kormánynak.

ha időben riasztanak midnenkit sms-el és kijárási tilalmat rendelnek el akkor azért őrjöngene mindenki hogy jajj elvették a hosszú hétvégét, és amúgy nem is volt akkora hóesés - keleten lakok, itt tényleg lópikula sem volt. szánalmas amikor mindenből politikát akar csinálni az intelligenciában nem bővelkedő de annál hangosabb emberek hada. ó, bárcsak ne lenne internet és ne juthatna el ilyen sok emberhez ezek publikálása.

és amúgy a cikkíróval értek egyet: mindenki dönthetett volna felelősen, de erre - mint a mellékelt ábra mutatja - képtelenek. az autópályán rekedtektől akik most fel vannak háborodva, elvenném a szavazójogot iq hiánya miatt!