Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Nőneklenni

109 bejegyzést írt és 162 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nőkovács Felvetés 2020.07.30 13:49:52
Vajon a férfiakat szidalmazó hölgyek közül vajon hánynak jut eszébe az, hogy ezen férfiak jelentős részét nő nevelte fel, egyedülálló/elvált nő, férfiminta nélkül?  ..
Nőkovács Az erős nő 2020.07.27 17:03:08
Változatlanul évek óta tolják ezt a mantrát... :) Az elém kerülő cikkek közül szinte minden második az erős nőről, vagy bonyolult nőről szól. A cikkeket nem szeretném elemezni, az ide vezető – akár történelmi- okokat sem, kisregényt lehetne erről írni. Nem túl sűrűn olvasom ezeket a cikkeket, a…..
Nőneklenni 2020.07.27 18:41:37
@Too much bullsicc: Én azt gondolom, önmagunkban kellene annyira erősnek lenni ( belső erő, ha úgy tetszik, megfelelő önértékelés), hogy nem maradunk olyan helyzetben, ahol fel kellene adni a tartásunkat, méltóságunkat.
Ezt a gondolatot miből sikerült leszűrni? :) "ez a poszt azokról a nőkről szól, akik abban az értelemben erősek, hogy mindenkinél elérik amit akarnak, mindenkinek azt hazudnak amit akarnak."
Az utolsó felvetésed pedig... ó dehogynem... nagyon sok nő akar mindent megoldani és utasítja el a férfisegítséget. :)
Nőkovács Régen írtam 2016.11.24 19:39:00
Régen írtam, régen is léptem be ide, ránézve a statisztikákra, megható, hogy még mindig vannak olvasók folyamatosan. :-) A téma nem lett kevésbé fontos, de bevallom, belefáradtam az erőszakos nőkkel folytatott beszélgetésekbe. Talán- remélem- ez nem végleges. Megnézve az értesítéseket, úgy tűnik,…..
Nőneklenni 2019.11.13 19:45:47
@don Fefinho:
Elnézést, elég nagy kanyart tettem más irányba,rengeteget tanultam, úgy néz ki, újraindulok/újraindulunk.
Nőneklenni 2020.07.27 18:36:42
@Too much bullsicc: Ezt hol olvastad, hogy mindenért a nők a hibásak? :) Nem emlékszem, hogy valaha ilyet állítottam volna.
  Mivel a gyerekek feje felett megy a harc és osztozkodunk rajtuk, szeretném felhívni a figyelmeteket néhány dologra: 42 éves vagyok. Anya, szintén elvált. 4 éve váltam el. Lányunk a nyáron lesz 9 éves.A gyerek felügyeleti joga az enyém, de kizárólag racionális okokból, mivel a…..
Nőneklenni 2016.11.24 19:27:10
@Imre Márton: Igen, tudom. Gondolom, arról is szólnak blogok, cikkek. Csak mert nem írok mindenről, nem jelenti azt, hogy nem tudok róluk, vagy vak vagyok. :-)
Nőneklenni 2016.11.24 19:27:56
@varisztor: Vannak még rajtam kívül is. Igaz, én sem sokat ismerek. :-)
Nőneklenni 2016.11.24 19:29:06
@Mária Virág: Változatlanul nő vagyok, lassan 45 éve. Csak mert nem hadakozom a férfiakkal, látom, miket művelnek anyukák, csak férfi lehetek? :-)
Volt már arról szó, hogy itt, ezen a blogon előfordulnak "normális" gondolkodású nők. Egyik olvasó jegyezte meg. Én optimista vagyok, hogy egyre többen fogjuk hallatni a hangunkat. Az imént hozta egyik férfi admin társam ezt a cikket a békés csoportunkba. Hogy milyen táblát…..
Nőkovács A "szakértő" 2015.01.27 11:28:39
Cikket olvastam reggel. Nem jellemző, hogy férfiakról szóló bármilyen írásra kattintgatok, tudom, hogy általában valami szokásos sületlenség van a cím mögött. Ez most megtévesztett, azt gondoltam, olvashatok valamit a férfilélektanról. Hát nem. A cikk témája: mit művelnek…..
Nőneklenni 2015.07.24 19:09:44
@brioche (FR): Örülök a kommentednek. :-)
Nőneklenni 2015.07.24 19:10:58
@zombigyilkos: Most mondjam, hogy az előítéleteid? :-D
Tudom, tudom...és értem is.
Igen, vannak normális nők. Mióta írok itt és a face-en egyre több ilyen Hölggyel találkozom.
Ezért vagyok bizakodó. :-)
Nőneklenni 2015.07.25 15:33:39
@zombigyilkos: Hosszú út, kétségtelen. De legalább elindult valami. :-)
Igaz, ugyan, hogy ez itt csak netes elmélkedés- és sok más oldalon is -, de az életbe ugyanezt viszem ki és minden területen- amivel foglalkozom - munka, közösségi tevékenység-, a férfiakkal való együttműködésre esküszöm.
Nagyon- nagyon hatékony tud lenni összerakva a képességeinket, gondolkodási, problémamegoldó sajátosságainkat.
Szerintem nem megy másképp. :-)
Szükség van a férfiak racionalitására, nézőpontjaira, egyszerű megoldásaira ( = mi hajlamosak vagyunk túlbonyolítani dolgokat). :-)
Örömmel látom, hogy sorban jelennek meg a cikkek, miszerint szükség van az apákra/férfiakra. Ugyanakkor elkeserítőnek tartom, hogy egy természetes dolog mellett kampányolni kell. Sokan szeretnék elbagatellizálni a férfi szerepét, férfi és apa voltát, pedig nélkülözhetetlenek…..
Nőneklenni 2015.06.28 18:54:41
@zombigyilkos: a 3. pontodhoz. :-)
Próbálok én is tenni azért, hogy ez az ítélkezési gyakorlat megváltozzon. :-)
A jelenlegi, ha csak a gyerekekre koncentrálunk,lélektelen gyermekellenes gyakorlat.
A váltott elhelyezéssel a tartásdíj "probléma" is megoldódna. Irreális elvárásnak tartom, hogy anyák az apák lehúzásából akarnak élni.
Természetesen tudom, hogy mindenre van példa, arra is, hogy az apa nem akar részt venni sem anyagilag, sem erkölcsileg a gyermek életében.
A gyermeknevelési költségek tekintetében is az együttműködést preferálom a szülők között, amennyire lehet, emiatt sem szenvedjen a gyermek hiányt, elvégre is ő a legnagyobb áldozat a válások során.
Nőneklenni 2015.07.24 19:17:28
@zombigyilkos: Sajnos ez egy nagyon komplex dolog, az alapja a gondolkodás megváltoztatása lenne. Nemigen megy a kommunikáció és a konfliktuskezelés. Ez lenne pedig az alap ahhoz, hogy legkevésbé sérüljünk.
A tartásdíj gyakorlat sem így, sem úgy nem jó.
Tudom, hogy vannak akik nem fizetnek, néhány ezer Ft-ot fizetnek, de egy 100.000.-es fizetésből 25-30.000.- levonása "halálos".
Nagyon sok területen van baj, lenne szükség változásra.
Nőneklenni 2015.07.25 15:26:42
@zombigyilkos: Ez egy jó "konstrukció". :-)
Nőkovács Férfikritika 2015.07.25 09:28:09
Rendszeresen bírálnak azért, mert nem kritizálom a férfiakat, feltételezik rólam az elfogultságot, hogy a férfiakat szenteknek tartom, felértékelem, magunkat nőket pedig alul. Rendszeresen elmondom, miért nem teszem. A mai férfi - női értékrendekben/ viselkedésmintákban komoly…..
Nőkovács Igazi férfi :-) 2015.06.28 12:52:10
Visszatérő témám, mivel sajnos folyamatosan ebbe az elvárásba botlom. :-) Úgy érzem, nem lehet eleget beszélni erről.  Arról, hogy nem elvárunk, nem másra mutogatunk, hanem elgondolkozunk. Magunkról. Utána lehet szélesebb körben.   Az igazi férfi   Folyamatosan zajlik az…..
Nőneklenni 2015.07.24 18:59:09
@Lóhering a fattyúlovag: a "pinásozást" nem mondhatnám, hogy nagyon férfiasnak tartom. :-)
Úgy látom, indulatba jöttél.
Márpedig ez sem segít a nézőpontok közelítéséhez.
Nőneklenni 2015.07.24 19:07:14
@medali: Rosszul látod. :-)
Mint a nők jó része, amikor merészelem a "hibáinkat" sorolni.
Ha olvastál volna tőlem, tudnád - ezerszer leírtam- , most megteszem a kedvedért újra : NEM TARTOM FELADATOMNAK , HOGY FELNŐTT FÉRFIAKAT NEVELJEK.
Lévén nem vagyok az anyukájuk, illetve nőként képtelen vagyok férfigondolkodást prezentálni.
Azt is rengetegszer leírtam, nem tartom szentnek a férfitársadalmat. De az Ő oldalukat - azt gondolom- helyesebb és hitelesebb, ha férfi próbálja meg helyrebillenteni.
Viszont - akár tetszik, akár nem- kristálytisztán látom a nők, a mi hibáinkat.
És mivel nem érzem jól magam ebben a társadalomban , amiben valójában a nők jó része sem érzi jól magát ( ellenkező esetben miért sipákolna, hogy hol vannak az igazi férfiak? ) és mert van egy lányom, akit nagyon nem szeretnék ilyen nézőpontú/értékrendű társadalomba kiengedni, mint ami ma van, megteszem, ami nőként telik tőlem, a helyzet normalizálása érdekében.
Én - és rajtam kívül minden felnőtt - felelős azért, mi lesz a következő generációk sorsa.
Ezen kívül....nővédő szervezet, egyesület annyi van, mint égen a csillag.
A férfiakkal viszont nemigen foglalkoznak.
Nagyon sajnálom, hogy nekem nőként saját nemtársaimmal rendszeresen szembe kell helyezkednem, de nem normális, amit a női nem tesz a férfiakkal.
Tsztelet a kivételnek természetesen.
Nőneklenni 2015.07.24 19:08:21
Nőkovács Kommunikáció 2015.05.02 13:34:17
Talán már írtam róla, de ezt sem lehet elégszer hangsúlyozni. :-)Ismerősöm kérte, írjak néhány gondolatot a kommunikációról.Sajnos jellemző - hölgyekre különösen- , hogy kommunikáció gyanánt nekiesünk a másiknak. :-)A vita csak vitát szül, megoldást nemigen.Néhány…..
Nőkovács Erős nő , erős férfi 2015.05.27 09:58:39
Cikket találtam, melyen érdemes elgondolkodni, sok igazság van benne. Én magam is küzdöttem ezzel. Valószínűleg már "erős egyéniségnek születtem". :) Voltak belőle problémáim, én sem tudtam kezelni sokáig. Aztán egyszer csak azt vettem észre, már nem izmozom. Hogy miért?…..
Nőkovács Irány a konyha 2015.04.02 11:59:00
Meglepő hírre bukkantam az imént. :-) Gondolkoztam rajta, diszkriminatívnak minősítsem-e, lévén számtalan, férfiakra nézve hátrányos intézkedés született már és születik, de mivel alapjában véve azt az álláspontot képviselem, hogy egy nő fő feladata a család és a róluk…..
Nőkovács A független nő 2014.07.06 16:58:29
Férfival beszélgettem. Azt állította, a környezetében a nők nem vágynak az elköteleződésre. Inkább élnek egyedül, szeretőt tartva, nem is egyet, akiktől ajándékot, utazást, szexet kapnak. És ez mennyire jó nekik. A hitelesség kedvéért elárulom, azt is mondta férfi…..
Nőneklenni 2015.01.27 10:43:11
@Pixynor: Szerintem nézz utána a feminizmusnak és "jeles képviselőinek"! :-)
Akkor lehet,hogy egy kicsit megváltozik a véleményed róla.:-)
A keményvonalasoknak jelenleg a férfiak eltaposása a célkitűzés.
Lásd. pl. herélő világnap forszírozása.
Nőneklenni 2015.01.27 10:46:20
@Pixynor: Nem kötekedés a célom, de egy megjegyzést engedj meg nekem!
Érdekes. Én nagyon sok mindenben egyetértek a férfiakkal és nagyon jól tudunk együttműködni.
Hidd el, hogy sokkal eredményesebb, nyugodtabb és könnyebb az élet, ha nem az ellentétek élezése , a másik leszólása,hanem egy csöpp kis tisztelet, kíváncsiság a másikra és együttműködési készség van a háttérben.
Nőneklenni 2015.02.18 14:02:35
@sacivagyok: Részben értek veled egyet. :-)
Az elnyomás. Ezzel azért vagyok óvatos, mert a történelmet úgy tekerik/ hamisítják, ahogyan akarják. Megtörténik rendszeresen és folyamatosan.
Tudom, hogy régen kevesebb, ill. semmi jogunk nem volt,de ezt is a történelemhamisítások miatt nagyon-nagyon óvatosan kezelem.
Inkább a saját életemből és az általam ismert felmenőim életéből indulok ki.
Sem nagyanyámék, sem dédnagyanyámék nem szenvedtek el elnyomást. Igaz, a papák voltak a főnökök. De az ő vállukon volt a családfenntartás fő felelőssége is.
A mamák végezték a klasszikus női dolgokat. Terrorizálás nélkül. :-)
A sors kézbevételével egyetlen probléma van. Most ott tartunk, gyakorlatilag matriarchális társadalom van. Ezerféle előny a nőknek, ezerféle hátrány a férfiaknak.
Gondolom , ebben megint csak nem fogunk egyetérteni! :-)
Vannak területek, melyekben majdhogynem üldözik a férfiakat.
Mozgalmak, melyek ki akarják őket irtani.
Sokszor emlegetik az egyenjogúsági harcban, hogy kivívták, nekünk is legyen választójogunk.
Én pl. szó nélkül lemondanék erről a társam javára.
Mert hogy ő a férfi. Rábíznám, megbíznám. Ha nem bízom benne és az értékítéletében, miért vagyok vele?

Ezt írod: "ha mar sarkany... ha valakibol sarkany valik, ott valamit nagyon nem jol csinal a pasi sem." Igazad van. Nagyon nem jól csinálja a férfi, ha ezt elviseli.
Sajnos a férfiaknak is van mit tanulniuk a férfi értékrendről, de ezt - szerintem- hagyjuk a férfiakra. Indultak már kezdeményezések, csoport, "mozgalom" erre és én ennek nagyon örülök.
A férfiak viselkedése kapcsán ne felejtsük el azt sem, hogy rengeteg férfit nevelt egyedül nő. Férfiminta nélkül. Meg is van az eredménye. :-)
És azt se felejtsük el, bár minden nő magát igazi nőnek tartja, ez messze nem így van. :-) Az igazi nő fehérholló számba megy.
Nem tudunk viselkedni, arrogánsak vagyunk, anyagiasak, stb.
Természetesen ez egy általánosító kijelentés,de sajna komoly alapja van.
  A házicselédes írásomat megosztottam a facebook-on is.Olvasom alatta férfiismerőseim hozzászólásait. Van, ami elszomorít. Persze mint minden történet, ezek is kétemberesek. Ha megkérdezné valaki, milyennek kell lennie egy férfinak? Gyerekek.....nem tudom. Eleve én úgy…..
Nőneklenni 2015.02.18 13:37:34
@Gerilgfx: nagyjából ezt az álláspontot képviselem én is. :-)
Nőneklenni 2015.02.18 13:45:40
@zombigyilkos: Valamikor régebben írtam arról, hogy a nők az igazi férfit keresik, ám ha véletlenül sikerül találkozni eggyel, nem tudnak mit kezdeni vele.
Ezért írtam, a háziasított kedvelését. :-)
De talán nem jól fogalmaztam. Van egy vágy és van egy viselkedési forma, amit életvitelszerűen nagggyon kedvelünk. Azaz csak azt toleráljuk.
Hogy ezzel a férfiból hülyegyereket csinálunk és tisztelni sem tudjuk - bár erre sokan nem is gondolnak- , az egy mellékhatás.
Hozzáteszem, egy igazi férfi( nem szeretem ezeket az igazis jelzőket, csak jobb híján használom)hamar sarkon fordul. És persze ő lesz a hibás. :-)
Számtalan javaslatot tudnék tenni a férfiaknak, hogyan viselkedjenek helyzetekben, mert az őszinteséggel, "normális viselkedéssel" nem mennek semmire.
Valószínűleg ez így nem érthető, arra gondolok, pl. egy kapcsolatot hogyan zárjanak le a legkevesebb kárral, veszteséggel.
Ezek nem őszinte, manipulatív megoldások, ezért nem foglalkoztam velük különösen. Az őszinteség híve vagyok, de egy sértett nőnél nincs rosszabb és veszélyesebb. :-)
Talán így érted, mire gondolok,
Nőkovács Indító 2012.11.27 14:22:01
Csak egy nő vagyok. Aki évek óta figyeli a nemek harcát, a felcserélődött (módosult) nemi szerepek miatti kapcsolati sikertelenségeket és zűrzavart, aki már észreveszi a nők által elkövetett hibákat-saját hibáimat is- és szóvá is teszi.:-),illetve  átgondolja a…..
Nőneklenni 2015.01.27 10:40:01
@Hesthia:

Szia Hesthia!
Jaj, de kedves vagy, köszönöm! :-)
Akár utánozhatsz is, ha hasonló a véleményünk.
Sajnos - látod- az utóbbi hónapokban nagyon keveset írok. Életbeli elfoglaltságok.
Ezek az agyi kapacitásom is más irányba fordítják, csak töltelék bejegyzéseket inkább nem írok. :-)
Nőneklenni 2015.02.15 21:18:27
@sacivagyok: Pistától sokat olvastam már. Nem mindennel értek egyet és a megfogalmazása nekem túl erős. Férfiaknak azonban nem biztos, hogy erős. :-)
Tudod mi volt az első gondolatom, amikor elkezdtem olvasgatni? Vajon mi történhetett, hogy egy férfi eljutott idáig a női nemmel kapcsolatos véleményében.
Mert hogy ennek komoly oka van, az hóttbiztos.
És sok írásában van igazság.

Ezeken kellene elgondolkodni. Miért jutnak el a férfiak odáig, hogy negatívan nyilatkozzanak a nőkről?
Nőneklenni 2015.02.18 13:35:58
@sacivagyok: Nyilván mindenki hibás egy kapcsolat alakulásáért, ha más nem azért , mert hagyja hogy hülyének nézzék, kihasználják, stb.
Ettől függetlenül minden megnyilvánulás okozat.
Mindegy, nő vagy férfi teszi.
Pista esetében én ezen gondolkodtam párszor. Mi lehet az ok és folyamat...
Nőkovács A házicseléd :-) 2015.02.15 13:33:10
Rengeteg női panaszt látok, hallok, miszerint: én mindent megtettem, főztem,mostam takarítottam, az a szemét pedig nem becsülte. Egyet felejtenek el ezek a hölgyek, azt, hogy egy férfi nem takarítónőre vágyik, nem is szakácsnőre, hanem társra. Ezekkel a női "eszközökkel" mint a…..
Nőneklenni 2015.02.15 21:12:04
@zombigyilkos: :-D
De nevetek egy kicsit! :-)
Elkezdtem egy könyvet írni, erősen gondolkodom női összejövetelek tartásán és egy ideje rengeteget foglalkozom az ifjúsággal. :-)

És az a felvetésed, hogy a férfihang szerzői taníthatnák a fiúkat, kifejezetten szimpatikus. :-)
A fiúkat csak férfiak taníthatják férfimintára.
Nőneklenni 2015.02.15 21:13:03
@Gerilgfx: :-D van igazság abban, amit írsz. :-)
Szerintem saját magukkal van bajuk igazán. :-)
Nőneklenni 2015.02.18 13:33:16
@zombigyilkos: Miért ne hinném? :-) Sőt örülök neki, hogy a férfiak körében is elindult egy férfimintát és értékeket bemutató, fontosnak tartó és erre nevelni próbáló "mozgalom". :-)

Keress! :-)
Nőkovács „Köszönet” 2014.08.03 16:41:18
„Köszönet”Mivel a csapból is az folyik, mennyi mindent köszönhetünk a női egyenjogúságért vívott küzdelemnek, hogy a feministák mennyi mindent tettek a nőkért, elgondolkodtam.Nem szívesen mélyedtem el a témában, számomra bőven elég volt a híradásokból látni feminista…..
Nőneklenni 2015.01.27 10:50:08
@Pixynor:
Én is ahhoz csatlakozom, hogy ha a férfiak kivonulnának, vakarhatnánk a fejünket.

És ahhoz, egy valamirevaló férfinak kevés a reprezentatív külső.
Tudom, hogy sokaknak elég, de egy elviselhetetlen, primitív de szép nővel nem nagyon szeretnek villogni. :-)
Nőneklenni 2015.01.27 10:52:05
@don Fefinho: Kifelejtetted még, hogy mi a munkaidőben a pasziánszon kívül elintézünk egy csomómás dolgot is. :-D
Pl. megbeszélés a fodrásszal, iskolai, óvodai, banki ügyintézés, vásárlás.
Igazad van. Kár ezt vitatni, így van.
Nőkovács Előítélet 2014.08.20 13:27:20
Tetszik, nem tetszik, ki kell mondanom, a férfiak előítéletesek a nőkkel szemben. Ugyanakkor azt is ki kell mondanom, van alapja, rászolgáltunk. Sokszor olvasok (szinte)nőellenes cikkeket, írásokat férfiaktól és sokszor látok ezek ellen tiltakozó, felszólaló , néha elkeseredett…..
Nőneklenni 2014.11.26 11:36:26
@Víz Ivó: A lehetőség mindenki előtt adott a reagálásra. :-)
A valódi személyeskedést - nem az esetlegesen betalált kritikát- nem szeretném látni itt sem.
Az nem megoldás, ha megfutamodunk. Szerintem. :-)

A fiúk helyett pedig nem válaszolok. :-)
Nőneklenni 2014.11.26 14:27:18
@zombigyilkos: Köszönöm. Mondjam azt, hogy ne bízzon? :- D
Az az igazság, hogy én szeretek dolgokat "ráhagyni" a férfira. Pl. a szavazójogomat is átadnám, ahogy írtam.
Nem szeretem a politikát. Férfiasnak tartom. Bocsánat. :-)
Nőneklenni 2014.11.26 14:32:14
@Víz Ivó: Bár nem nekem szól a kérdés, de tudd be női kotnyelességemnek, hogy én is hozzászólok! :-)
Érdemes beleolvasni egy kicsit a feministák néhány nagy kedvencének/képviselőjének/zászlóvivőjének életrajzába, akkor talán világosabb lesz, mi a nehézség.
Szerintem gyakorlatilag az egész hétköznapi élet sokkal nehezebbé és embertelenebbé vált, és ebben nagy szerepük van a (férfigyűlölő- de nem szeretem ezt a szót :-) ) feministáknak.
Nőkovács Ki ver kit? 2014.11.18 13:11:42
Bizonyos körök szeretik a férfit erőszakosnak és agresszívnek beállítani. A családon belüli erőszakot a férfiaknak tulajdonítják, holott a lelki terror a nők sajátossága. A nők által elkövetett bántalmazás is gyakori. Érdekes és szomorú téma volt ma reggel az egyik…..
Nőneklenni 2014.11.21 00:22:49
@Víz Ivó: Köszönöm, kedves vagy. :-)

Igazad van, attól nem lesz kevesebb erőszak, ha elmélkedünk róla, vagy az elkövetők nemének %arányán vitázunk, viszont úgy gondolom, beszélni kell róla, figyelemfelhívás gyanánt.
Szerencsésebbnek tartom, ha a nők hibáiról, erőszakos tetteiről nők beszélnek, mert ha férfi teszi, azzal nemigen törődik senki, csak csatározásnak vélik, vagy megpróbálják őket hímsovinisztának beállítani.

Azt hiszem, az előhívó tényezők tekintetében - ha jól értelek- vissza kell nyúlni a gyerekkorba.
Már ott elindul az a folyamat a nevelésnek köszönhetően, ami ide vezet.
A legtöbb felnőtt nem tud, nem jól tud konfliktust kezelni, kevéssé képes az igazi odafigyelésre, hogyan tudna olyan gyereket nevelni, aki képes jó párkapcsolatot kialakítani?
A nők hozzáállása, viselkedése olyan, amilyen, írhatnék neked sok kötetes lexikont erről, így hogyan tudnának jó anya- és nőmintát átadni?
Nőneklenni 2014.11.21 15:05:27
@Víz Ivó: Erre írtam válaszul azt - ezek szerint nem értettelek félre- , hogy a felnőttek nem tudnak konfliktust kezelni, így evidens, hogy továbbadni sem tudnak megfelelően, ezért ha a gyerek felnő, nagy valószínűséggel ugyanazt az erőszakos mintát fogja használni, mint amit gyerekként látott. :-)
Azt gondolom, nagyon sok minden változtatható.
A hsz-om elejére is gondolok és pl. a nélkülözéssel kapcsolatos megjegyzésedre.
Van. Tagadhatatlan. De egyik oka ennek az önállótlanság, az ötlettelenség, hogyan lehetne kilábalni a nélkülözésből. A felnőtt társadalom nagy részének is fogni kellene a kezét, mert nem tanultak igazi önállóságot.
Így ahelyett, hogy ennek megoldásán munkálkodnának, az elkeseredettség/frusztráció szülte dühöt vezetik le a környezetükön, vagy saját magukon, illetve itt is, ott is.

Amit a férfiaknak írtál, hogy "hátrább az agarakkal". :-) Ha megengedsz néhány gondolatot és nem kritikaként.
Amit látok és tapasztalok évek óta, a férfiakat nem hallgatja meg senki.
Alig néhány felület van, ahol kifejthetik a gondolataikat, érzéseiket, de ezeket a felületeket is látogatják a harcias nők és támadnak mindenre, ami egy pici kis kritikát tartalmaz ránk nézve.

Azt már nem gondolják végig :
ad 1. egy férfi oldal a "férfiaké". örüljenek, hogy olvashatják a gondolataikat
ad 2. nem véletlenül alakult ki a nőkkel szembeni kritika.Ezen inkább el kellene gondolkodni, nem nekiesni a kritikusoknak.

Tapasztalatom szerint egyetlen férfi sem foglalkozik unalmában olyan hülyeségekkel, mint a feminizmus ( hehe...:-) , igen, annak tartom), jobb dolguk is lenne, mint ezzel foglalkozni.

Mindezzel azt szerettem volna mondani, én szeretem, ha olvashatom itt is az ő véleményüket. Itt elmondhatják egész nyugodtan.

Tehát ezért nem írom, hogy hátrább az agarakkal. :-)
És azért nem, mert - amit néhányszor már leírtam- , egy nő ne akarjon férfit nevelni. Ha nevelnivaló van, az a férfiak dolga, saját nemüket tekintve. :-)
Nőneklenni 2014.11.25 00:00:38
@Víz Ivó: Egyetlen egy dologban helyesbítek, igazad van. :-)
Helytelen: " a férfiakat nem hallgatja meg senki"
Helyes: " a férfiakat nem hallgatják meg a nők, illetve nem figyelnek rájuk".

A másik hozzászólásodra: nem tudod megcáfolni. :-) Minden , amit leírok személyes tapasztalat. AZ egész blog. A saját életemről, a környezeteméről, az emberekéről.

Képes vagyok megállni az utcán és figyelni egy párt. Vagy a bevásárlóközpontban. Elég néhány perc ,néhány mozdulat, néhány meghallott mondat, képet lehet kapni róluk, milyen a kapcsolatuk, ki a főnök, milyen szerepe van a nőnek és a férfinak. :-)

Egyébként, ha eddig nem tetted meg, olvass itt-ott ( rengeteg helyen megteheted)férfiakról szóló írást, vagy férfi véleményt és olvasd el a női reakciókat! :-)Tanulságos.
Össztársadalmi képet kaphatsz. Persze csak általánosságban, az egész magyar lakosság nem internetezik, vagy nyilvánul meg 1-1 írás alatt.:-)
Nőkovács Sajnálom 2014.11.18 12:41:25
Sziasztok! :-) Sajnálom, hogy jó ideje nem tudok új bejegyzéssel szolgálni, nem így terveztem. A téma ugyanúgy fontos számomra, csak túl sok lovon ülök egyszerre. Munka és folyamatban van egy közösség létrehozása az életben , ami reményeim szerint szemléletváltozással is…..
Nőkovács Ha a férfi "rossz" 2014.04.09 14:10:47
Ott van melletted. Semmi sem jó, bármit is tesz. Nincs egy jó szavad hozzá, nincs benned semmi tisztelet. Tulajdonképpen miért kell Neked? Szemetesembernek, vagy kertésznek? Esetleg bankautomatának? Lehet, hogy ennek a kapcsolatnak már vége. Ha fizikailag benne vagy is.…..
Nőneklenni 2014.08.21 15:03:08
@hátizéno: Köszönöm. :-)
Nőkovács Életkép 2014.02.24 12:07:06
Sajnálatos módon, napjainkban rengeteg a válás. Szinte sosem megy probléma nélkül, ritka kivétel, amikor a szülők a gyerekek érdekeit is szem előtt tartják, amennyire lehet, nem nehezítik meg jobban a helyzetüket. Sajnos ezen a területen is legtöbbször mi nők vagyunk, akik…..
Nőkovács Barátlista 2013.02.14 17:45:58
Egy másik nagy hibánknak tartom,hogy egy kapcsolatban előbb-utóbb szemrehányást teszünk azért,mert a partner időt kíván tölteni a barátaival,illetve időt szakítani a hobbijára. Pedig barátai/hobbija előttünk is volt,a kapcsolat kezdetén is volt,elképzelhető,hogy a jövőben…..
Nőneklenni 2013.02.15 07:41:52
@Senki Tufako: Igen,tudom.:-) De a blog ,mint írtam, a mi hibáinkról szól.

Azt hiszem,írtam már,látom a férfioldalt is,többé-kevésbé jól,de nem érezném igazán hitelesnek,ha az ő hibáikról írnék.

Ez férfidolog lenne.:-)
Kommentet viszont szívesen írnék ilyen blogba.

Esetleg felvállalhatnád a feladatot.:-)

Érdekes lenne.
Nőneklenni 2013.02.16 18:28:23
@Senki Tufako: Micsoda tudományos nyelvezet.:-)
Nőkovács Kritika 2013.01.22 20:35:53
Rengetegszer kapok kritikát ott,ahol azt a témát feszegetem,amiről a blog szól.Persze nőktől. Az interneten sokszor tituláltak már-azok,akik nem ismernek- férfinak.:-) A kritika tárgya az,hogy egyoldalú a látásmódom.Mindig a nőket kritizálom. Némi igazság van a…..
Nőkovács Szerepcsere 2012.12.11 18:29:46
Akárhogyan is csűröm-csavarok,a szerepek bizony felcserélődtek. Ha arról beszélünk,milyen volt régen a párkapcsolati felállás,a nők többsége felháborodik,mondván,ő bizony nem óhajt alárendelt szerepet egy kapcsolatban. A konzervatív típusú kapcsolatokat a nők elnyomásával…..