Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Skoduci

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Én, autógyilkos? Soha 2015.02.12 06:18:20
Nem jár hetente Münchenbe százötvennel, tehát nem teszi ki autóját extrém igénybevételnek? Téved. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belsőség Heti merítés 2013.08.11 08:45:23
Focus ST170 Természetesen érinti az összes hülye focus-os típushiba: gyújtótrafó, központi zár stb... utóbbiból gyakorlatilag már semmi nem működik, random nyitja zárja magát, se jobb se bal előről nem nyitja belülről a központit stb. Otthon guggolnak az első…..
Skoduci 2013.08.14 09:30:25
@DeezL: Köszi a felajánlást, de nekem is van tartalék turbóm. Az autó vételekor lecseréltem (kapta a bontottat) és a régit elvittem szakihoz, aki azt mondta, kutya baja, csak ki kellett tisztíttatnom. Szinte semmi lógása nincs a tengelyének, jó a geometriája is. Szóval a polcon várja, hogy újra beépítsük. De addig, amíg az autó ereje nem csökken zavaró szintre, nem nyúlok hozzá. A korommal meg akkor együtt élek valahogy:).
Skoduci 2013.08.14 15:36:43
@DeezL: És mit lehet állítgatni? Adagolón? Ezen ugyebár már az sem mechanikus. Az adagolóhoz még nem kellett nyúlnom, 288000 km van valósan az autóban, a 200 fölöttit én tettem bele. Eredeti lehet még a cucc? Arra nagyon figyelek, hogy minimum minden második olajcserénél (10 ezrenként egy) kapjon új üzemanyagszűrőt is. A legtöbb gondot az üzemanyaggal bekerülő mocsok okozza. Szerintem a dieseleknek ez a hosszú élet titkának egyik kulcsa. Ezt én laikusként gondolom így, nem vagyok szaki és ez az első gázolajosom. Az újabb nagynyomású PD..akármikről nem is beszélve...A közös nyomócsöves az a PDTI-ik utáni konstrukció? Nem igazán hallottam róluk...
Skoduci 2013.08.16 09:17:14
@DeezL: Na legalább okosodtam kicsit :), köszi. Cr TDI talán a kiákban is van, egyik ismerősöm egy újonnan vett KIA RIÓT hajt szolgálati autóként, 5 év alatt 350 ezer km, 1,5-ös diesel, kutya baja. És nem csak a motornak, az egész autó jó. 300 ezer km-nél kellett a féket rendbe tenni, meg egy féltengely csukló.
Ennyi a hibalista. Hihetetlen. Persze az előírt törődést mindig időben megkapta, sőt, az olajcserét sűrűbben. Szóval amelyik autónak van gazdája, az jó, amelyiknek nincs, az egy rakás....

A füstcsavar állítgatásával, több anyagot adva kevésbé füstöl? Vagy pont fordítva?
Belsőség Heti merítés 2012.11.18 09:44:35
A világ végére is ezzel! Megjelent a kivánt gépsárkány a használtautón. 1979-es model megkímélve jó állapotban korrektül megcsinálva. Rozsda mentes kasznival, 100e km-et futott 1994-es motorral. Semmi kokány tuning egyszerű gyári állapotban karbival, 120LE-vel. Az idős 2.0…..
Skoduci 2012.11.21 16:36:24
@akos696: Igen, mindegy milyen gyártmány, ha a tulaj nem adja meg a minimum szervizelést (rendszeres olajcsere, vezérlés, szűrők, folyadékok) akár hanyagság , akár anyagi okok miatt az autónak, akkor vége. És szerintem nyugodtan lehet hajtani az autót, sőt, néha muszáj, pl amikor én megvettem az audit, nem működött a turbó, EGR szelep, turbó nyomásérzékelő, légtömegmérő.( A bátyámmal mentünk érte az Ő kocka 1,6 TD-vel és hazafalé nem tudtam tartani a lépést vele:) Ezekből a turbónak és EGR-nek csak egy tisztításra volt szüksége mert eltömődött a koromtól valószínű azért, mert nem kapta meg a szükséges hajtást, amivel ez kiküszöbölhető. Rögtön a vételkor tisztítottuk ezeket és azóta semmi gond velük. A másik kettő cserés volt, viszont még gyári cuccok voltak.
Skoduci 2012.11.23 09:27:14
@DeezL: Válasz elfogadva:). Seat incat hajtottam fél évig üzletkötőként anno, imádtam. Mi a helyzet a sok Francia- Olasz géppel? Látva a felsorolásodat elégedett lehetsz. Motorikusan nem sok gondjuk lehet, de mi a helyzet a körítéssel, elektronikával?
Skoduci 2012.11.23 09:31:16
@DeezL: Amíg nem döglik be az EGR, nem foglalkozom vele, de idővel biztos dugózás lesz a vége, egyenlőre dolgozik rendesen.
A koromszűrővel mi a gond, hogy kiiktattad? Az enyémben is van ilyen? Ha igen, hol? És mi a tünet, ha rosszalkodik? Vizsgán nem gond, hogy nincs üzemben?