Adatok
LévaiRichárd
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Smart Tech Blog
Hogyan tudott az áruház hamarabb egy lány terhességéről, mint a saját apja?
2014.06.11 23:15:29
Az amerikai Target áruházlánc web oldalán a várandós nők részére van egy speciális regisztrációs mód, amivel különféle célzott többletszolgáltatásokhoz, kuponokhoz jutnak. Hogy jobban megismerjék ezen vásárlók igényeit, a cég adatelemzői különféle lekeresésekkel…..
A minap filozofálgattam itt az okostelefon boom új fejezetéről, ami nem is magukról az okostelefonokról fog szólni, mondván, a Facebook lehet az egyik nyertes az online világban. Aztán a Facebook olyan csattanós választ adott tegnap, hogy ma a tőzsde adta a másikat: 30 százalékot…..
Ez egy kicsit olyan tabu téma volt sokáig az interneten. Tudjuk, hogy mik az ellenérvek: "ezért a szarért nem fizetek", "majd máshol ingyen elolvasom", "nem ér ez egy fillért se". És ismerjük a félelmeket is: elveszített felhasználók, kevesebb bevétel mint a reklámokból, és így…..
Lévai Richárd írt egy jó bejegyzést annak kapcsán, hogy a Facebook nyilvánosságra hozta, kb. mennyi kamu, vagyis hamis profil lehet a Facebook rendszerében. Számomra kicsit meglepett, én magamtól többre gondoltam, de aztán az írásból az is kiderül, hogy ennek mi lehet az oka:…..
A tavalyi év egyik nagyon fontos hazai könyve volt Lévai Richárd Közösségi kalandozások című munkája. A könyv a Facebookról szól, 20 hazai sikertörténet van benne - vagyis nem nagy ködöket olvashatunk, nem a lehetőségek bemutatását tartalmazza, hanem esettanulmányokat.…..
LévaiRichárd
2013.01.09 18:08:53
@Aadaam: Kedves Aadaam!
Köszi az észrevételeket és a kritikát.
A könyv mintáját most már megtalálod a linkelt oldalon is, e-mail címmel együt.
üdv: Lévai Richárd
Köszi az észrevételeket és a kritikát.
A könyv mintáját most már megtalálod a linkelt oldalon is, e-mail címmel együt.
üdv: Lévai Richárd
Mennyiszer hallottam én az elmúlt hónapokban: minek blog, ha van Facebook? Nem egyszerűbb ott egy oldalt csinálni, és azt használni blogszerűen?
Ugye milyen triviális? Felejtsük el a blogot, úgyis csinálnánk mellé Facebook oldalt, toljuk a kontentet az új helyen, heje-huja-vigalom!…..
LévaiRichárd
2012.10.26 09:48:33
@Macropus Rufus: van egy rossz hírem, akkor is követ a Facebook, ha nem nyomtad meg a Like gombot.
Ezeket az adatokat pedig hirdetésre használja (vagy fogja használni) a Google-höz hasonlóan.
Ezeket az adatokat pedig hirdetésre használja (vagy fogja használni) a Google-höz hasonlóan.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
www.nytimes.com/2012/02/19/magazine/shopping-habits.html?pagewanted=6&_r=2&hp
Egyébként az, amit a végén írsz már létezik.
Az offline vásárlási adatokat és az online szokásokat a Facebook már összekapcsolja, legalább is az USÁban.
Ott tudnak úgy célozni Facebook hirdetést a hirdetők, hogy azoknak jelenjen meg, akik terepjárót akarnak venni a következő fél évben, vagy azoknak, akik müzlit szoktak vásárolni.