Regisztráció Blogot indítok
Adatok
LévaiRichárd

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az amerikai Target áruházlánc web oldalán a várandós nők részére van egy speciális regisztrációs mód, amivel különféle célzott többletszolgáltatásokhoz, kuponokhoz jutnak. Hogy jobban megismerjék ezen vásárlók igényeit, a cég adatelemzői különféle lekeresésekkel…..
LévaiRichárd 2014.06.12 21:25:18
A Target esetével kapcsolatban érdemes elolvasni a New York Times teljes cikkét, mert tényleg érdekes, ahogy végigvezették a folyamatot, főleg, mivel kifejezetten "vadásztak" a terhes nőkre:
www.nytimes.com/2012/02/19/magazine/shopping-habits.html?pagewanted=6&_r=2&hp

Egyébként az, amit a végén írsz már létezik.
Az offline vásárlási adatokat és az online szokásokat a Facebook már összekapcsolja, legalább is az USÁban.
Ott tudnak úgy célozni Facebook hirdetést a hirdetők, hogy azoknak jelenjen meg, akik terepjárót akarnak venni a következő fél évben, vagy azoknak, akik müzlit szoktak vásárolni.
Dotkom A Facebook mobilcég lett 2013.07.25 21:56:48
A minap filozofálgattam itt az okostelefon boom új fejezetéről, ami nem is magukról az okostelefonokról fog szólni, mondván, a Facebook lehet az egyik nyertes az online világban. Aztán a Facebook olyan csattanós választ adott tegnap, hogy ma a tőzsde adta a másikat: 30 százalékot…..
Ez egy kicsit olyan tabu téma volt sokáig az interneten. Tudjuk, hogy mik az ellenérvek: "ezért a szarért nem fizetek", "majd máshol ingyen elolvasom", "nem ér ez egy fillért se". És ismerjük a félelmeket is: elveszített felhasználók, kevesebb bevétel mint a reklámokból, és így…..
Lévai Richárd írt egy jó bejegyzést annak kapcsán, hogy a Facebook nyilvánosságra hozta, kb. mennyi kamu, vagyis hamis profil lehet a Facebook rendszerében. Számomra kicsit meglepett, én magamtól többre gondoltam, de aztán az írásból az is kiderül, hogy ennek mi lehet az oka:…..
A tavalyi év egyik nagyon fontos hazai könyve volt Lévai Richárd Közösségi kalandozások című munkája. A könyv a Facebookról szól, 20 hazai sikertörténet van benne - vagyis nem nagy ködöket olvashatunk, nem a lehetőségek bemutatását tartalmazza, hanem esettanulmányokat.…..
LévaiRichárd 2013.01.09 18:08:53
@Aadaam: Kedves Aadaam!
Köszi az észrevételeket és a kritikát.

A könyv mintáját most már megtalálod a linkelt oldalon is, e-mail címmel együt.

üdv: Lévai Richárd
Mennyiszer hallottam én az elmúlt hónapokban: minek blog, ha van Facebook? Nem egyszerűbb ott egy oldalt csinálni, és azt használni blogszerűen? Ugye milyen triviális? Felejtsük el a blogot, úgyis csinálnánk mellé Facebook oldalt, toljuk a kontentet az új helyen, heje-huja-vigalom!…..