Regisztráció Blogot indítok
Adatok
VR6-Fan

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az Égéstér 37. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
VR6-Fan 2012.10.11 22:24:09
Tisztelt Winkler úr!

Nem tudom miért érdemeltem/ük meg ezt a hangnemet a golfos cikkekre írt levelekkel kapcsolatban...

Szerintem egyáltalán nem voltam se bunkó, se tulok, és nem azt írtam hogy szar a cikk, hanem hogy így igen csak értékelhetetlen.

De remélem hogy személyesen is a szemembe mondja azt hogy egy barom vagyok, mert kulturált formában leírtam az észrevételeim.

kidobom a levelet hátha most már elolvassa!

"Tisztelt Winkler Róbert!

A mai nap folyamán kikerült "És még mindig tudja..." című cikkel kapcsolatban lenne 1-2 megjegyzésem.
Nem lenne ez egy rossz cikk, visszaemlékezés ill. teszt gyanánt, csak sajnos süt róla, hogy minimális típusismerettel írták, illetve jó pár általánosítás van benne.

Pár példa:
„Nekem gyanús a piros csík nélküli lökhárító is” 87.08-tól teljesen gyári a nagy lökhárító a GTI-ken, illetve facelift elött az összes GTI modell piros csíkos kis lökhárítóval rendelkezett.

"Mintha az oldalcsíknak is szélesebbnek kéne lennie." Ettől a fajtától csak vékonyabb van…..

„valószínűleg nem létezik ma Magyarországon gyári-közeli Golf II. GTI.” Ez az állítás így, ebben a formában teljesen badarság. Jó pár gyári közeli, akár 98%-os 16V GTI van itthon (se leültetve, se típusidegen kerék vagy gumiméret…), illetve ez a kijelentés arra utal, hogy a cikk megírásához komoly háttérmunka nem végződött (elég lett volna csak a carstyling.hu oldalon pár kattintás, jó pár ilyen autó megleléséhez).

„Olyan kemény volt a futóműve, hogy kanyarban szinte semennyit nem dőlt.” A tesztben szereplő kocsi ugye nem gyári futóműves, ez nem vehető alapnak. Nem tudom hogy az Ön régi GTI-je milyen futóművel rendelkezett, nekem volt alkalmam gyári futóműves, gyári kerék- és gumimérettel rendelkező GTI-t vezetnem, jó pár km-en át, rossz minőségű úton, és dől kanyarba, sőt billeg, emellett persze feszes, de teljesen komfortos, mindennapokban is élhető futóművűk van, persze nem egy Citroen BX….

„bármilyen kortárs japán váltó sokkal pontosabb. Ez bizony lötyög, és bár fanatikus tulajdonosként szívesen mondanám, hogy rá kell érezni, meg hogy meg lehet szokni, azt azért el kell ismerni, hogy ami megszokást igényel, az általában egyszerűen szar.”
Érdekes dolog ez a váltó téma, 20 év után valóban szétkopnak a műanyag vezetők, de azért álltalánosítani hogy mindegyiknek szar, ill új korábban is „szar” volt, pontatlan, szerintem elég nagy hülyeség. Szintén belefutottam már jó pár olyan kettesbe, ahol egy laikus számára is könnyedén megtalálhatóak voltak a sebességek, ill. kellően pontos volt a gyors kapcsoláshoz. Volt ezek közt felújított kapcsoló szerkezetű és gyári(!!) is.

Mint mondtam, egy jó cikk lenne, jó száj ízzel, de le kellett volna lektoráltatni valaki olyannal, aki rendelkezik kellő típusismerettel és nem 1-2 autó volt a keze között.

Másik. Ismerem személyesen is Karesz-t, de ha az volt a cél, hogy minél gyáribb autó legyen bemutatva, akkor lehetett volna sokkalta jobb példányt is találni.
Lásd. carstylingon a búcsús tuningon át az oem, oem+ autókon keresztül, a full gyári is fellelhető akár 16V-ből is! Elhiszem én, hogy az Október 13.-i Golf Találkozó miatt nyomni kell a cikkeket, de azért ez ne menjen a minőség rovására. Nem szoktam felszólalni 1-1 rosszabb cikk miatt, csak ez valahogy kissé érintette jó magamat is.
Szerettem volna a gondolataimat megosztani, kulturált hangvételben, a bejegyzés alatti topikban, de erre nem volt lehetőségem ezért bátorkodtam írni Önnek!

Köszönöm a figyelmét és elnézést azért, hogy raboltam az idejét!

Üdvözlettel,
Wolf Gábor!

u.i.: A szívósoron található „DOHC 16V” felirat színéből nem igen lehet meghatározni. hogy KR vagy PL a motor, általánosságban elmondható, hogy a kék a KR-esé és a piros a PL-esé, de volt olyan például, ami nem volt festve, és volt olyan is, ami sárga volt."

És akkor most kicsit más hangnemben...

Öszintén Te ki a kurva anyád vagy hogy ismeretlenül személytelenül megenged ilyen hangnemet egy másik emberrel szembe?
Tényleg azt hiszed Te szartad a spanyol viaszt?
Hát elárulom, ahogy eddig látom nem csak a Golf kettesekhez nem értesz...
le is írtam hogy ezzel nem lenne gond ha átnézetnéd, valami tudálékos fasszal a cikkeid, jah hogy ehhez annyira kurvára fent hordjuk az orrunkat, bocs...

De nyugottan mond ezt el a szemembe is, ne a haverokkal vihorászva... de ha már elmondtad akkor támaszd is alá miért vagyok barom meg tulok, azért mert tettem pár észrevétel KULTÚRÁLT, intelligens hangnembe?
és Te arra se méltatsz egy másik embert hogy leszard, hát meg kérdem még egyszer ki a kurva anyád vagy Te?

Tisztelettel, a másik barom!