Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Rojt

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mire használja ill. tartja használhatónak Facebookot ill. a Wikipediát az egyetemi tanulmányaiban, a tudása megosztásában és a kapcsolatai építésében és ápolásában? Miért lehetnek előremutatóak, és milyen hátrányai lehetnek e megoldásoknak? Isnpirációként:…..
Hogyan határozná meg a BKV termékét? Mi jellemzi a BKV értékláncát? Fogyasztóként (utasként) hol lát javítási lehetőséget az értéklánc tevékenységeiben? Inspirációként: http://www.bkv.hu/upload/M_166/rek4/1099.pdf; …..
Rojt 2012.10.11 22:53:11
A BKV Zrt. terméke, pontosabban szolgáltatása a közszolgálatú személyszállítás Budapest közigazgatási határain belül. Szolgáltatásaik jegy, bérlet, vagy egyéb utazásra jogosító igazolvány birtoklása esetén vehetők igénybe. A BKV feladata a folyamatos, biztonságos tömegközlekedés feltételeinek megteremtése. Mivel az előttem szólók minden további információt megosztottak a vállalat szolgáltatásaival kapcsolatban ezért áttérnék a vállalat küldetésére.

"A főváros és a budapesti agglomeráció lakosságának kínál kényelmes, kulturált, pontos, kiszámítható és biztonságos, a főváros minden körzetét elérhetővé tevő, versenyképes árú, azaz olyan minőségi közösségi szolgáltatást, amely összehasonlítható Európa bármelyik fővárosában működő közlekedési cégével és amelyre Budapest lakói büszkék."

A BKV honlapja szerint ez a vállalat küldetése. Véleményem szerint Budapest polgárai valóban büszkék lennének, ha a magyar közlekedési vállalatnak sikerülne elérni a kitűzött célt. Sajnos jelenleg a menetjegyek árai európai viszonylatban is magasnak számítanak, ami a vállalat monopol helyzetéből is következik. A járműpark jelentős része javításra szorul, biztonságosságuk pedig vitatható (főleg a rendszeresen kigyulladó metrókocsiké). Emellett a cég jelentős adósságokat halmozott fel, tehát csődközeli helyzete miatt a közeljövőben nem számíthatunk nagy költségvetésű felújításokra,fejlesztésere.