Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Ezekiel

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Homár megemeli, kicsit lengeti, majd földig hajtja fogyasztóbőr süvegét: a Wizz Air a maga területén elért a lehetőségek elméleti határához és szinte fénysebességgel száguld a szenyósági bajnokság aranyérme felé. A fogyasztóbarát repülős cég új húzása az, hogy…..
Ezekiel 2009.09.08 14:47:57
Hogy mekkora egy lúzer banda vagytok :).
A kommentelők egy része szerencsétlen Maléves akik fosnak hogy kicsinálja őket egy kis fapados, mint a SkyEurope-ot, a másik része meg a tipikus szánalmas irigyjóska, mert nem telik neki fapados 5filléres jegyre, vagy ha telik is akkor 1filléres köll neki, mi több, neki fizessen a cég. :)

Utaztam már egy párszor a Wizz Airrel, de sok más légitársasággal is és ezek nem csak hogy olcsók, de tiszta a gép, jók a sztyjúi csajok és ki nem szarja le hogy nem a főreptérre száll le, ha egyszer busszal vagy vonattal egy pár ajróért elvisz oda ahol lennem kell.
Akinek nem teccik, vegyen maléves jegyet, ha sikerül neki talán még akár hasonló áron..

Ami a témát illeti: szerintetek mitől ilyen olcsó egy fapados jegy, zsenikéim?.. Mert nem tartanak fel 500 ügyfélszolgálatist hogy órákig tudjon csevegni a kedves ügyfél velük hogy vajon miért nincs 3 fajta kávé a gépen, vagy hogy mikor repülnek már végre Honolulura is öt fillérért, vagy hogy miért kell fizetni a poggyászért. Mint az orvosi váróban, amikor melóznom kellene de órákig várok Mari nénire mire megbeszélik az élet dolgait. Szépen felemelték a dijat, hagy tanulja a nép hogy mi a f***nak kell mindent magyar hatékonysággal intézni. Minden fenn van a weben, tessék olvasni. Akinek komplikált, ne repüljön, mert a végén a reptéren is eltéved és úgy jár mint Tom Hanks hogy sosem jut ki az útvesztőből.. ;)
Szóval ha belegondoltok, avval hogy felemelik a küszöböt, alacsonyan tudják tartani az árakat. Ez egy egyszerű gazdaságtani számolás.

Túl sok az időtök hogy ilyeneken rinyáltok, a helyett hogy azokról cikkeznétek ami ténylegesen bosszantó, mint például a UPC qrva monopolhelyzete és ez által hogy bánik az ügyféllel vagy olyan cégek ahol az alacsony telefonköltség miatt órákig várok hogy sürgős ügyeimet tudjam intézni.
Csóközön! :X

Egy gonosz olcsón utazó, fapadost kedvelő :)