Adatok
lyongibert
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az emberiség életminősége szempontjából milyen területen látna szívesen és tartana fontosnak innovációt (új terméket, szolgáltatást, eljárást, szervezeti megoldást)? Miért?…..
Az innovációt a fogyasztói igények magasabb szintű kielégítéseként határoztuk meg. Ez hogyan egyeztethető össze a tartós fogyasztási cikkek (pl. mobiltelefon, számítógép) körében megfigyelhető „beépített avulással”, miszerint a termékek rövidebb élettartammal…..
Hogyan határozná meg a BKV termékét? Mi jellemzi a BKV értékláncát? Fogyasztóként (utasként) hol lát javítási lehetőséget az értéklánc tevékenységeiben?
Inspirációként: http://www.bkv.hu/upload/M_166/rek4/1099.pdf; …..
Milyen információkat tartana fontosnak megismerni állásra pályázóként a cég küldetéséből és stratégiájából? Miért lenne célszerű ezekről tájékozódnia? Honnan gyűjtene információkat?
Inspirációként:…..
Milyen érvek szólnak a külföldön folytatott egyetemi tanulmányok mellett, és milyenek ellene? Gondolkodik-e abban, hogy külföldön folytat tanulmányokat? Inspirációként:…..
Mondjon maximum három olyan területet, ahol az adófizetői pénzekért cserébe az állami szerepvállalást elengedhetetlennek tartja! Ezek közé tartozik-e a felsőoktatás nappali tagozatos képzése? Indokolja választását!
Inspirációként:…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Térjünk át a másik nagy témára, a megújuló energiaforrások és környezetkímélő eszközök (pl. hibridautók, elektromos autók) topikjára. Ez emberiség életminőségének növelése szempontjából, a magasabb fogyasztói igénykielégítés miatt érdekes. A tisztább környezet, tisztább levegő miatt, kevesebb lesz az egészségügyi megbetegedés, a beteg. Ebből következik, sokféle baktérium el is tűnhet, mind a levegőből, mind az ételekből (pl. gyümölcs).
A közlekedés és szállítás esete közel áll az előzőekben említettekhez. Habár sokkal fontosabb lenne, ha pl. a taxik és buszok lennének környezettudatosak, mint a magánautók.
Az oktatásban is szükség lenne is szükség lenne innovációra, hogy azért a szolgáltatásért, amit a tanuló kap egy egyetemtől/főiskolától az annak az árával arányos legyen. Gondolok itt arra, hogy Magyarországon pl. az elmélet-alapú oktatás a "divat", míg Skandináviában már a gyakorlatorientált képzések a mérvadók. Az elmélet másodlagos.