Regisztráció Blogot indítok
Adatok
joebikes2

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
/roncsbringa extra kiadás/ Üdvözletem mindekinek, aki szándékosan (vagy csak úgy csak tudatalatt) idetévedt. Az élet úgy hozta, hogy a tervezettnél jóval hamarabb "billentyűt ragadhattam", de egyenlőre nem a GT RTS-2 következik, arra még egy keveset várni kell. Helyette…..
joebikes2 2013.06.13 20:42:42
@kovacspeterpeet: szia!

ez egy polírozás volt. nem volt egyszerű, és egy fényező, barátom segítsége és szaktudása kellett hozzá , hogy nekiálljak. a bringán semmiféle lakk vagy egyéb védelem nem volt, és most sincs. a dolog úgy nézett ki, hogy 3 liter higító ment arra, hogy a zöld borzalom alól kivakarjam a cuccokat, utánna jött a feketeleves. bevallom először én is kerestem valakit aki megcsinálja a dolgot, de mivel nem találtam, inkább a barátom segítségét és szaktudását kértem. a nagyobb karcok miatt 220 as csiszolóval kezdtem, és így ment tovább a dolog egészen egy 4000 trizakt nevű cuccig ami olyan mint egy neoprén agyag. ezután jött a paszta. ott kaptam egy opálos színű felületet ami ugyan tükör volt, de nem az az igazi fényes alu szín. ekkor egy másik barátom, segítsége jött, aki hasonló anyagok forgalamzásával foglalkozik, és ismer olyan szakikat akik meg tudták mondani mi a megoldás. egy fényesítő paszta volt amit elvileg rongykorongal kellett volna felvinnem, de ez nekem nem volt, viszont simán működött kézzel is. az alkarom olyan volt mint popey-nek mikor végeztem :) ha érdekel a komplett folyamat akkor : 220-300-400-800-1000 ez már vizes!-1500 ez is vizes-2000 és ez is vizes-3000 trizakt -4000 trizakt amit egy zöld kupakos autópolírral használtam, ez után jött a fényesítőpaszta egy pamut rongy társaságában. mindez potom egy hét volt. napi kb 2-3 órában. szóval nem irigyellek, de kíváncsi vagyok mire jutsz vele. remélem segített kicsit. sok sikert.
üdv zoli
Üdv minden kedves régi és új olvasómnak, akit ide sodort a véletlen. Először is megkövetek mindenkit, aki jó ideje hiába várta azt a bejegyzést, de más irányú elfoglaltságom miatt nem volt időm az írásra. Na jó, bavallom lett volna... De végre itt vagyok, és újra megoszthatom…..
A GT Karakoram annyira bejött a kedvesemnek, hogy megirigyeltem. Gyorsan el is döntöttem, hogy nekem is kell egy "új" bringa, ha lehet akkor GT.  Nem is gondolkoztam sokat, ment a telefon Kaposvárra, a képek meg jöttek Zolitól. Természetesen volt neki egy nekem megfelelő vas,…..
Gilde már régóta porosodott a ház különböző részein elhelyezve, végül az erkély alatt várta sorsa jobbra fordulását. Eredetileg a Kedvesemnek szántam, de mivel felépítéséből adódóan sportolásra  csak korlátozottan alkalmas, (mármint a Gilde nevű kerékpár) így…..
Az az igazság, hogy ezekről a fából készült kacatokról nem akartam írni, de Zoli barátom kicsit rásegített, hogy  megérne egy kis törődést. Többek között azért sem akartam közzé tenni, mert ezek nem profi kiegészítők, csak egy lelkes amatőr esetlen próbálkozásai.…..
joebikes2 2013.01.17 20:56:44
sziasztok!

kicsit had beszéljek bele én is :) a fát ,igaz régebben de használták a bringán több helyen is. pl...markolat,csomagtartó tetején. én személy szerint láttam eredeti sárvédőt is. de ha kicsit elvonatkoztatunk most attól hogy a divat merre tart, gondolok a használhatatlan és szerintem igen veszélyes fixi őrületre, ami ugyancsak visszatekintés a multba. akkor szembe találhatjuk magunkat egy olyan vonallal is ami egyre erősebben van jelen az életünkben, az pedig a retró mánia. nagyon sokan porolják le a vasat amit letettek több éve , hogy megpróbáljanak új életet lehelni bele. persze több kevesebb sikerrel. aztán ott van az amikor ezt felkarolva új bringákat csinálnak régi sítlussal vértezve, ami nagyon kínos is tud lenni, mint például egy fa erezetű műanyag sárvédó, vagy markolat. mert találkoztam már ilyennel.ránézel, és meglep hogy milyen jól néz ki, aztán megérinted és kiver a víz :( ez mellett bevalhatjuk magunknak azt is hogy ezek a régi vasak a saját idejükben , nem csak megfizethetetlen volt egy átlag magyar embernek, de lényegesebben tartósabbak is a mai cuccoknál. ezt bátran kijelenthetem szerintem a 20 éves szervizes múltammal. én 94-ben egy kerékpáros csapatnak szereltem, és nagyon szerencsésnek mondhatom magam , mert napi szinten találkoztam az akkori csúcskategóriás alkatrészekkel, és tapasztalatból beszélhetek. kicsit elkanyarodtam, de a lényeg, hogy egy jól összeválogatott szín és alkatrész csoportal nagyon dekoratív bringát lehet csinálni fa kiegészítőkkel. igyekszem bebizonyítani a corratec építésével :)
Új családtaggal bővültünk. Na nem most, és nem úgy,  és még szeptemberben, de csak most jutottam el odáig, hogy "papírra vessem", és megosszam veletek élményeimet. Az új jövevény egy 1989-es GT Karakoram. A GT kerékpárokat sztinte mindenki ismeri, de nem tudom tudjátok-e,…..