Regisztráció Blogot indítok
Adatok
wdriver

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Eszter Befőz házi olajbogyó 2012.10.08 09:21:09
először Tunéziában találkoztam olajfával, egy sivatagi túra alkalmával: rettentő érdekes volt ahogy mentünk egyre beljebb a szárazföld belseje felé, és lett egyre kiesebb a táj, az olajfákat egyre messzebb ültették egymástól, hiszen a gyökerének egyre nagyobb terület kell…..
TComment Utáljunk mindenkit! 2014.05.27 10:51:45
Az autósnak útban a biciklis, a biciklis ököllel üti az autót, de mindenek felett mindketten gyűlölik a motorosokat. És persze, a gyalogosok, hát azok baromira bosszantóak. Itt mindenki hülye? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
wdriver 2014.05.28 11:47:48
Arra kerestük a választ, hogy melyik a leginkább használható és szerintünk legjobb kultautó. A 2CV, a Bogár vagy a Renault 4? Összehasonlító, majdnem.   ..
Arra koncentrálnék, hol vannak olyan apró fájó pontok, amiket egy kis kenőccsel, masszázzsal mindenki számára fájdalommentesen kezelni lehetne. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
wdriver 2014.04.24 11:33:16
nem tudom Stump Bandi olvassa -e az összes hsz-t :-) de egy-két megjegyzést (inkább észrevételt) leírnék előrebocsájtva, hogy egyetértek a cikkel, és minden - közlekedést valóban segítő - rendelettel egyetértenék.

- M1M7 befelé több sávot nyitni: biztos vagyok benne, hogy a városon belül (Bah csomópont, hidak, stb) nem tudna elnyelni több autót, hiába nyomnánk vagy akarnánk benyomni többet a több sáv alkalmazásával. Azért van dugó mert még a meglévő 2-3 érkező sávból sem tudja elnyelni a város a mennyiséget, legfeljebb nem Biáig állna a sor hanem "csak" Budaörsig.

- Clark ádám tér nem mondható "ős" körforgalomnak, mert kb. 8 éve lett az, előtte Lánchíd-Alagút főútvonal volt. De ha már itt tartunk megérne egy misét (vagy egy cikket) külön is, mert ami ott van az biztos nem forgalomgyorsítás, a sok "majom" képes belül ácsorogni miközben az alagútba kívánna behajtani és aki esetleg elhúzna a hídra vagy más irányba, az is szépen ácsoroghat mire ki sikerül hajtania az előtte álló autósnak, pedig van elég hely hogy két autó is simán elférjen egymás mellett. Ha meg nem tud kihajtani valaki a 2. kijárónál nem kötelező behajtani és blokkolni a forgalmat az előtt, aki bentről az 1. kihajtón menne ki.

- belső sáv megszűnése autópályán: használatban van, új M0 szakaszokon sok van ilyen, de a legújabb M7 szakaszon is van rá példa és működik is. (apósom mesélte, hogy itthoni viszonyokhoz szokottan kb.20 évvel ezelőtt
Olaszországban repesztett egy ilyen belső sávos megszűnősben, mire észbekapott hogy az fogy el, csak egy másik autós segítségével, fékezésével kerülte el a balesetet. :-) Ettől még jó persze hogy nem a kamionok "ugranak" be elénk a külső megszűnősből.)

- gyerekülés elöl: gondolom azért nem engedik a menetirányos gyerekülést, mert az autógyártók úgy találták ki a légzsákot, hogy teljesen előretolt ülésben ülő személyt ne verje orrba. És sajnos szintén azt kell mondanom, hogy hazánkban tuti lenne olyan szülő aki teljesen
előretolt ülésbe még betenne egy 20-30cm-rel előrébb lévő ülést amiben a gyerek 20-30cm-rel előrébb ülne mint a gyári tesztek során biztonságosnak tervezett légzsákdurranás-ülés távolság. Persze ha rendben lenne beállítva az ülés akkor nem lenne hátrány a gyereknek, de nem hiszem hogy szabályozhatnák a Kreszben, hogy márpedig szem előtt kell tartani a helyes ülésbeállítást előretett gyerekülésnél stbstb. mert nagyjából megfogalmazhatatlan.
Vagy pedig kikapcsolt légzsákkal engedhetnék de akkor meg szintén jobban veszélyben lenne a gyerek mint a sofőr.
Tehát oda lyukadok ki, hogy amíg ilyen a morál nálunk, addig nem lehet ilyen rendeleteket hozni(engedni) mert tuti baleset lenne belőle.
üdv
wdriver 2014.04.24 15:21:16
@zupa: lehet hogy igazad van, nekünk ilyen ülésünk van (nem az én fotóm)
image.trucktrend.com/f/vehicle-accessories/review-and-reach-of-my-own-recaro-young-sport-toddler-car-seat/10317243/recaro-young-sport-toddler-car-seat-in-the-toyota-tundra.jpg

sztem lehet hogy az oldalsó védőrésze előrébb lenne mint egy felnőtt felsőteste.
a babaülést/hordozót menetiránynak háttal szabályt azt tudom, a normál gyerekülésre gondoltam e szavaknál.
ha a légzsák miatt mindenkor biztonságban be lehet tenni és ezt megvizsgálnánk, akkor aláírnám, sztem is jó lenne elöl a gyerekülés menetirányban.
én biztos be tudnám állítani, hogy ne legyen belőle gond.

azt sem tudom mennyire jelenthet veszélyt a gyerekülésre az oldallégzsák pl. hátsó ülésnél.
ha már ezt taglaljuk.
de inkább rúgja oldalba a légzsák mintsem légzsák nélkül gyűrődjön a kasztni az is igaz.
TComment Akik mögött soha! 2013.06.26 12:13:03
Van egy toplistám, akiknek még a közeléből is menekülök. Lehet, hogy ez a hosszú élet titka? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
wdriver 2013.06.26 15:31:39
Háromszor átpördült a tetején a Renault, mielőtt megállt. A tulajdonost megbírságolták, az autón hitel volt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
wdriver 2013.02.21 11:17:58
@isti77: "Télen azonban nagyobb problémát okoz, hogy a kérdéses helyen van egy kanyar, amelyet rendszerint levágnak a szembejövők. Ezért volt kénytelen az eleve visszafogott tempó ellenére az út szélére húzódni a harmincnyolc éves férfi, amikor azon a december végi napon haza akart érni családjával."

azt írta Dani hogy rendszerint levágják, ebből nem az derül ki hogy akkor leszorította egy másik autós. Viszont e mondat alapján ő ha ezen az úton járt, mindig 70-nel rongyolt bele a padkába,(lehúzódva a várható szembejövő forgalom elől) csak eddig nem történt belőle baj, talán a család benn ült és nagyobb terhelése volt az autónak vagy most jobban lehúzódótt..
És mi van ha itt egy szabályosan - menetiránnyal szemben baloldalon - közlekedő gyalogos van a padkán? 70-nel eltarolja.
(tudom könnyű okosnak lenni billentyűzet mögül, és hozzáteszem sajnálom a történteket)
Okuljunk a cikkből, hiszen sztem azért (is) íródott.
wdriver 2013.02.21 11:24:15
@D4D: igen, köszi
és használom is, eddigi összes autómon volt-van, céges autón nem volt eddig be is jöttek elém sajnos, egyet meglöktem.
bizonyítani sosem tudjuk ér-e valamit de legalább rátesszük az autóra és bizakodunk.
ez is milyen már, alapból lehetne autókba betenni a 150ft-os műanyagot gyárilag. milyen jó lenne már.
wdriver 2013.02.21 11:54:35
@D4D: ez klassz akkor, jó hír, ajánljuk mindenkinek a vadsípot, kb. 150-200ft autósboltokban, öntapadó aki nem hallott volna még róla. ;-)
(csakhogy legyen értelme is az offnak)
Fontos kérdésem van: ki látott reggel hókotrót a magyar települések fontos tömegközlekedési útvonalain? Nem csak budapestiek játszhatnak. A kommentekben gyűjtsük össze a tapasztalatokat, hátha így hamarabb észbe kapnak a hómunkások. Mobiltelefonnal készült videókat is…..
wdriver 2013.01.14 15:59:39
@Fox888: bizony, a hókotró nem halad ha áll a sor.
elmegy egyszer mondjuk a 70esen befelé. közben lassan jön a reggel 7-8, egyre több autó és csak esik esik. nyomorgatják a havat, jég lesz belőle és áll mindenki.
na ott nem kotor semmi már az tuti.
elsőre sztem mennek a főutakra hegyvidékre ahol busz jár, aztán főutakra ahol busz jár aztán majd jönnek éjjel a mellékutak.
mondjuk itt konkrétan egy busz főúton emelkedőn menne és nem sikerül.
én láttam kotrókat szórtak is szépen. egyszerre nem lehet ott lenni mindenhol. kútvölgyi úton sima út volt, meg hegyi busz utakon, meg belvárosban(bár gyanítom a sok csatorna miatt is olvadt ma ott) én ezt láttam.
Nem titkolt nosztalgiával gondolnak vissza a 80-as évekre azok a raliszurkolók is, akik akkor még nem éltek. Segítsünk hát nosztalgiájukon egy kicsit, és nézzük meg milyen is volt valójában a magyar raliélet harminc évvel ezelőtt. Szorre Tibor jóvoltából újra…..
Késve érkeztem. A Fővárosi Autósmozi kapuja előtt nyolckor már sorban álltak az autók, mögöttem egy újszerű Wartburg Tourist kadmiumsárga fényei zárták a sort. Bent a parkoló majdnem megtelt, ezért csak valahol hátul sikerült leállítanom a Swiftet. Nem baj, onnan is éppen…..