Adatok
760kodnék
0 bejegyzést írt és 69 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Lassan hat éve, 2008 április 8.-án jelentkeztem először saját nick alatt, szerzőként a Belsőség-blogon. Az volt az első poszt, melyet én írtam és én is raktam be egy kettővel ezelőtti blog.hu adminfelületen. Az eltelt hat év alatt lettem kommentelőből külsős, majd immáron…..
Rendszám van rajta, lehet használni! Egy frászt. Köhög, tüsszög a motor, nem lehet újraindítani, ha meleg, ráadásul kábé húsz lóerős. Ezek a restaurálás igazi mélypontjai, amikor kész az autó, a légy nem tud rászállni, mert seggre esik a fényezésen, amin még hajszálkarc…..
760kodnék
2013.12.01 19:26:01
@puchiburu: Szintén így jártam. Akkor egy ideig csodálkoztam is, de már elmúlt...
760kodnék
2013.12.01 21:41:37
@novothauto: Az utolsó mondat teljesen jó lett volna...akkor. DE MÁR VALÓBAN NEM FONTOS
760kodnék
2013.12.01 21:53:04
@puchiburu: Én ugyanez. Nincs értelme még egyszer leírni, de már ketten vagyunk.
Lenyúlta a pénzt, az autótulajdonos amatőr hibáival segített neki, a rendőrség tanácstalan.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Számolj tízig, mielőtt ajánlatot teszel. Oké, most számolj még tízig. Alkudj keményen. Még keményebben. Rendben van, tedd el a pénzt, menj haza. Okosan döntöttél.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
760kodnék
2013.08.07 22:25:49
@Kand_Úr: Na igen. A kaján vigyor oka az arcomon, amit nem láttok: szépen alakul a kocka, az enyém már old és nem young és csak két ajtaja van, meg top chop-polt. Mondjuk gyárilag...
:-)
:-)
Ritkaság
Francia kocsikból átülve nagyon furcsa, főleg, hogy előtte olaszt sohasem vezettem. Minden kicsit máshol van, minden kicsit másképp működik; furcsa, de egyáltalán nem kényelmetlen.
Az én kredencem, avagy: Így öregszik egy autó Kanadában.
Igazából egy s70-es…..
760kodnék
2013.05.20 08:59:28
Az öreg autónk a mai közlekedésben olyan, mintha egy gramofonra tennénk rá a DVD lemezt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
760kodnék
2013.05.09 22:46:30
@alfax:
"Bocsáaa meg, hogy ne haragudjak, de:"
Sajnálatos, ami történt, nem kellett volna, de a híradások alapján a Punto kijött a "szlovák milliomosnő luxusterepjárója" elé úgy, hogy nagyon nagy volt a seb. különbség, kvázi kurvára nem nézett a tükörbe és fingja nem volt, mi van mögötte egy autópályán... Ez sajnálatos, de bennem inkább a vért forralja, mert eszembe juttatja azt a halálközeli élményemet, amit egy bézs kombi Wartburgos tata okozott nekem (és három utas haveromnak (nem, nem, mint a hangszóró... :-) )) olyan 1997-98 körül, amikor is volt szerencsém egy 525ix bömöst hajtani (egy 3.0 MV6 Omega és egy 850 T5R Volvo sedan között, majd egy 4.2 A8 jött, de mindegy, hisz' alig voltam 20 éves... :-)) az M7es érdi emelkedőjén, amikoris olyan 180-nál minden előzetes nélkül kijött elém szerinten kb 70-nel, lassulva (tetőcsomin festőlétra, jobb egyen ősz mammer, ahogy kell) és foggalma nem volt, hogy mit csinál/mi van körülötte/hol is van. Reakcióm: nagyfék/balra rántás/dudára tenyerelés/iszonyat anyázás... Mai napig bennem van, ahogy a bal tükör kb 1 centire a középső szalagkorláttól suhan, a tükrökben iszonyat porfelhő, semmit nem látni, mert a bal kerekekkel a füvön mentünk, haverok halálra vált arccal és...mikor a pappert elhagytuk, látszott rajta, hogy az egészből semmit, de SEMMIT nem fogott fel!!!
Örök igazság azóta: TÜKÖR!!! És ne tarts fel senkit.
Sokszor nem az a veszélyes, aki gyorsan hajt és figyel, hanem, aki andalog és kb fingjas nincs, mi zajlik körülötte a forgalomban...........
Kívánom, h mindenki tudjon megállni akkor, amikor akar.
"Bocsáaa meg, hogy ne haragudjak, de:"
Sajnálatos, ami történt, nem kellett volna, de a híradások alapján a Punto kijött a "szlovák milliomosnő luxusterepjárója" elé úgy, hogy nagyon nagy volt a seb. különbség, kvázi kurvára nem nézett a tükörbe és fingja nem volt, mi van mögötte egy autópályán... Ez sajnálatos, de bennem inkább a vért forralja, mert eszembe juttatja azt a halálközeli élményemet, amit egy bézs kombi Wartburgos tata okozott nekem (és három utas haveromnak (nem, nem, mint a hangszóró... :-) )) olyan 1997-98 körül, amikor is volt szerencsém egy 525ix bömöst hajtani (egy 3.0 MV6 Omega és egy 850 T5R Volvo sedan között, majd egy 4.2 A8 jött, de mindegy, hisz' alig voltam 20 éves... :-)) az M7es érdi emelkedőjén, amikoris olyan 180-nál minden előzetes nélkül kijött elém szerinten kb 70-nel, lassulva (tetőcsomin festőlétra, jobb egyen ősz mammer, ahogy kell) és foggalma nem volt, hogy mit csinál/mi van körülötte/hol is van. Reakcióm: nagyfék/balra rántás/dudára tenyerelés/iszonyat anyázás... Mai napig bennem van, ahogy a bal tükör kb 1 centire a középső szalagkorláttól suhan, a tükrökben iszonyat porfelhő, semmit nem látni, mert a bal kerekekkel a füvön mentünk, haverok halálra vált arccal és...mikor a pappert elhagytuk, látszott rajta, hogy az egészből semmit, de SEMMIT nem fogott fel!!!
Örök igazság azóta: TÜKÖR!!! És ne tarts fel senkit.
Sokszor nem az a veszélyes, aki gyorsan hajt és figyel, hanem, aki andalog és kb fingjas nincs, mi zajlik körülötte a forgalomban...........
Kívánom, h mindenki tudjon megállni akkor, amikor akar.
760kodnék
2013.05.09 22:59:40
760kodnék
2013.05.09 23:05:06
Csodás az idő odakint, harapni lehet a friss levegőt, fürdünk a virágillatban: ideje elkezdeni az autós szezont valami igazán könnyed, laza rendezvénnyel. Ami ráadásul ingyenes is. Kérem, üdvözöljék rendezvényeink sorában a Totalcar Oldtimer Sokadalmat!
Nem tagadjuk: nem volt…..
Szerény javaslat: csökkentsük a balesetek számát, állítsuk meg pihenni az átutazókat!
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
760kodnék
2013.04.17 23:10:39
@rekspeiler:
Ezzel az udariaskodás-elengedés-beengedéssel fullra nem értek egyet! A KRESZ minden közlekedési helyzetre pontosan meghatározza, hogy kinek van elsőbbsége és ki az, aki ki kell, hogy várja a (szabályszerűen) meghatározott sorát ahhoz, hogy tovább tudjon haladni, kvázi közlekedni.
Épp ezért, aki az autópályára fel akar hajtani a gyorsítósávon, annak NINCS elsőbbsége, még akkor sem, ha bőszen indexel (M.o.-on ez sem szokás), aztán sávváltásnál SEM ELÉG indexelni, ha valaki a másik sávban jön/gyorsabban jön (TÜKÖR, b***d meg!!! Itt csatolnék a kommentelőre, aki a SK vezetőket említi, mert ők tényleg használják a tükröt, jéééé!). Ha kereszteződésben vagyunk, haladjunk a KRESZ szerint meghatározott szabályok szerint és ne keverjünk meg mindenkit azzal, hogy hiper-jófejként mindenkit elengedünk, akinek k***vára nem lenne elsőbbsége - ezzel általában nagyobb fennakadást okozunk, mivel az elsőbbség adásra kötelezett először meglepődik, majd miután tényleg elhiszi, hogy elengedték (nem szabály szerint), végre elindul...
És ha már ilyeneket írok ki magamból: mindenki KAPJA BE, aki az indexet már csak a kormánymozdításával egyidőben b***ssza ki valamelyik random irányba, de már 100 (vagy több 100) méterrel előbb fékez az Isten barma, te meg sakkozd ki mögötte, hogy mi a f***szt akarhat!!! Utálom. Én ugyan "tempósan" vezetek, de mindig jelzem a szándékom, hogy a körülöttem autózók/motorozók (igen, igyekszem rájuk is odafigyelni, már ha időben észreveszem őket a TÜKÖR használatával) tudják, mire számítsanak. Ezek olyan dolgok (motoros elengedése a sorban, lehúzódás lassítás nélkül, indexelés, kicsit arrébb /nem az út kellős közepén, vészvillogózva/ megállás k***va fontos ügyintézés közben), amik semmibe nem kerülnek, csak kicsi odafigyelésbe és a többi közlekedővel szembeni toleranciába! (Aki az utolsó szót nem érti, annak sajnos nem szól a kommentem, de rá triplán /az háromszorost jelent/ vonatkozik!!!) :-)
Ezzel az udariaskodás-elengedés-beengedéssel fullra nem értek egyet! A KRESZ minden közlekedési helyzetre pontosan meghatározza, hogy kinek van elsőbbsége és ki az, aki ki kell, hogy várja a (szabályszerűen) meghatározott sorát ahhoz, hogy tovább tudjon haladni, kvázi közlekedni.
Épp ezért, aki az autópályára fel akar hajtani a gyorsítósávon, annak NINCS elsőbbsége, még akkor sem, ha bőszen indexel (M.o.-on ez sem szokás), aztán sávváltásnál SEM ELÉG indexelni, ha valaki a másik sávban jön/gyorsabban jön (TÜKÖR, b***d meg!!! Itt csatolnék a kommentelőre, aki a SK vezetőket említi, mert ők tényleg használják a tükröt, jéééé!). Ha kereszteződésben vagyunk, haladjunk a KRESZ szerint meghatározott szabályok szerint és ne keverjünk meg mindenkit azzal, hogy hiper-jófejként mindenkit elengedünk, akinek k***vára nem lenne elsőbbsége - ezzel általában nagyobb fennakadást okozunk, mivel az elsőbbség adásra kötelezett először meglepődik, majd miután tényleg elhiszi, hogy elengedték (nem szabály szerint), végre elindul...
És ha már ilyeneket írok ki magamból: mindenki KAPJA BE, aki az indexet már csak a kormánymozdításával egyidőben b***ssza ki valamelyik random irányba, de már 100 (vagy több 100) méterrel előbb fékez az Isten barma, te meg sakkozd ki mögötte, hogy mi a f***szt akarhat!!! Utálom. Én ugyan "tempósan" vezetek, de mindig jelzem a szándékom, hogy a körülöttem autózók/motorozók (igen, igyekszem rájuk is odafigyelni, már ha időben észreveszem őket a TÜKÖR használatával) tudják, mire számítsanak. Ezek olyan dolgok (motoros elengedése a sorban, lehúzódás lassítás nélkül, indexelés, kicsit arrébb /nem az út kellős közepén, vészvillogózva/ megállás k***va fontos ügyintézés közben), amik semmibe nem kerülnek, csak kicsi odafigyelésbe és a többi közlekedővel szembeni toleranciába! (Aki az utolsó szót nem érti, annak sajnos nem szól a kommentem, de rá triplán /az háromszorost jelent/ vonatkozik!!!) :-)
760kodnék
2013.04.17 23:19:35
100% élvezet :)
Ismerem a márkát és a magyar felhozatalt. Teljesen reménytelen közel gyári állapotú 126-ost találni, pláne emberi áron. Jó, ha negyedévente felbukkan a hirdetések közt egy kicsit is normálisan kinéző darab, de annak az ára is rettenetes. Az összes…..
760kodnék
2013.04.07 18:41:52
@DeezL: Azaz! B280F :-)
760kodnék
2013.04.07 19:29:31
@!Ace!: De van szakirodalom, sőt magyar nyelvű is! Azért írom, mert itt figyelnek a polcon. Az a neve, hogy VOLVO 240-740-760 Karbantartás Szerelés (E.T.A.I. Javítási kézikönyv 9504). Szép kék és magyar nyelvű, benne minden fenti típus '82-től '87-ig. Azt hiszem négyezerért vettem a neten. És van ilyenem a 200-as sorozathoz is, azt lapozgatni is kell serényen, ahogy áll összefelé a kis "aranyos". :-)
Kitartás! A régi Volvók mind nagyon jó autók, de mivel igénytelenek is, eléggé le lehet fingatni őket, ami után már nehéz a visszatérés...
Kitartás! A régi Volvók mind nagyon jó autók, de mivel igénytelenek is, eléggé le lehet fingatni őket, ami után már nehéz a visszatérés...
Nem volt egyszerű, hiszen úgy kellett pontos ütemtervet készíteni, hogy tudtuk: rögtönözni kell, különben elmarad a spontaneitás. Tudtuk, hogy nem marad majd sok időnk, mielőtt elrontják a mókát, ezért mindennek készen kellett lennie, mire Kennyt beimádkozzuk az autóba.
Ezért…..
760kodnék
2013.04.05 16:38:01
@1127ccm: Még egy "h" betűt, semmi többet. :-)
Az Átéltem a katasztrófát című cikkünk kommentposztja. Kérjük, ezúttal is kerüljék az indulatos megnyilvánulásokat, és az alaptalan vádaskodást. ..
760kodnék
2013.03.15 21:01:34
@Stohl András: A te nickedből arra következtetek, hogy neked, ha leesik egy kis "hó", az csak külön öröm... :-D boccsss...
Tegnap akkor mega-buli volt az M1/m7en! :-)
Tegnap akkor mega-buli volt az M1/m7en! :-)
Velkám to Máriapócs
Még december végén született egy véleménycikkünk egy illegális ladás megmozdulást kommentálva, amelynek nyomán kaptunk az érintett szervezőktől és résztvevőktől hideget-meleget. Születtek kommentek pro és kontra, voltak normális hangvételű és…..
760kodnék
2013.03.12 22:40:08
@Jamesblond: Nelegyémáennyire negatívó! :-)
@Tapsonyi Zoltán: Köszi! Várom,addigra biztos meglesz a 100 000 futott km, tehát bátran fogom kinyomni a szemét az öreglánynak! (ugyanis az utóbbi 13e km tapasztalata az, hogy bírja) :-)
Lehetne bikinis szépségverseny is, este a közösségi folyadékpótlás után, sztem magam is indulnék... Az ilyen bulik jók/kellenek! Szóljatok!
@Tapsonyi Zoltán: Köszi! Várom,addigra biztos meglesz a 100 000 futott km, tehát bátran fogom kinyomni a szemét az öreglánynak! (ugyanis az utóbbi 13e km tapasztalata az, hogy bírja) :-)
Lehetne bikinis szépségverseny is, este a közösségi folyadékpótlás után, sztem magam is indulnék... Az ilyen bulik jók/kellenek! Szóljatok!
760kodnék
2013.03.12 22:45:47
@Jamesblond: Ősszel ha úgy lesz, nekem sikoltozhatsz a lelátón, hogy "bászássád még neki" mert ha megyek, akkor szeretnék firkálni a flaszterra a hátsó (meghajtott) kerekekkel - persze csak a sima utcai szinten, de ígérem a letolt ablakokból üvölteni fog a tuc-tuc a lelátó felé! :-)
Szerintem egy ilyen nap nagy poén (főleg, hogy egyre kevésbé poén maga az autózás) és jöjjön mindenki, Tajgán innen és Tajgán túl...
Szerintem egy ilyen nap nagy poén (főleg, hogy egyre kevésbé poén maga az autózás) és jöjjön mindenki, Tajgán innen és Tajgán túl...
Első sorban azért, mert meg bírod fizetni. Másrészt azért, hogy pár év múlva legyen elég használt azoknak, akik nem bírják.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
760kodnék
2013.03.06 22:15:15
@f.nero: Full jogos!
760kodnék
2013.03.06 22:37:14
@Shadowbull: Ahogy mondja, ahogy mondja...
Maxi tisztelet annak, aki egész nap lapátol, telehányja a talicskát (nem a teganpi szeszkó miatt...), gürizik, menkeszel, anyagmozgat, nehéz dolgokat kézzel odébb tesz, összeszerel, takarít, hasonlók. Komolyan.
De ők több, mint valószínű, hogy nem tudnák megszervezni/megszerezni, leszerződni, kibulizni, kibekkelni, megtervezni, összehozni, kiagyalni, stb. a fenti munkákat, amiket a "dagadtak" csinálnak és ebből általában az jön le, hogy: szart se csinálnak, csak ugatnak, egy seprűt se fogtak soha és ők szakíCCSÁK a nagy lóvét...
Egyik a másik nélkül nem lenne és nem lehetne.
Velkám tu kapitalizm...olyan 24 éve (az pedig már majd' egy negyed század!!!)
Maxi tisztelet annak, aki egész nap lapátol, telehányja a talicskát (nem a teganpi szeszkó miatt...), gürizik, menkeszel, anyagmozgat, nehéz dolgokat kézzel odébb tesz, összeszerel, takarít, hasonlók. Komolyan.
De ők több, mint valószínű, hogy nem tudnák megszervezni/megszerezni, leszerződni, kibulizni, kibekkelni, megtervezni, összehozni, kiagyalni, stb. a fenti munkákat, amiket a "dagadtak" csinálnak és ebből általában az jön le, hogy: szart se csinálnak, csak ugatnak, egy seprűt se fogtak soha és ők szakíCCSÁK a nagy lóvét...
Egyik a másik nélkül nem lenne és nem lehetne.
Velkám tu kapitalizm...olyan 24 éve (az pedig már majd' egy negyed század!!!)
- Ezt még berakod, és tutira jó lesz! - biztatott Göbölyös doktor, amikor betettük a vákuumvezérelt gyújtásvezérlőt a Mercibe. A hatás kísérteties volt, kicsit jobb lett, de csak a rámpán sikerült elérni, hogy injektáljon megint. Először csak egy kis torpanás, aztán a…..
760kodnék
2013.02.24 15:06:51
@HöZsö: Szia! Nekem egy 79es K-hoz valószínű szükség lesz rá. Valahogy tudsz adni elérhetőséget a szakértőhöz? Köszönöm.
Az első generációs, gömbölyű Toyota Previa örök kedvencem. Amikor megjelent a piacon, mintegy 23 éve, nagyon tetszett a furcsa, tojásszerű formája, a 75 fokban megdöntve, szinte a padló alá, az első ülések mögé beépített motorja, a beépített hűtő/fűtődoboza. Igazából…..
Ugrott a lánc? Elkokszosodott a dugattyú? Meg lehet úszni a háromszázezres szervizszámlát, csak jó helyen kell keresni a hibát.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
760kodnék
2013.02.08 23:12:43
@mai gyerek:
"járhatnák továbbképzésekre-már rég máshol dolgoznák"
Biztos én vagyok a háklis, de ha ezt meghallanám, azonnal tipliznék a műhely közeléből, akármilyen márka is az...
"járhatnák továbbképzésekre-már rég máshol dolgoznák"
Biztos én vagyok a háklis, de ha ezt meghallanám, azonnal tipliznék a műhely közeléből, akármilyen márka is az...
Már én is rendszeresen olvasom Csikós reggeli hírlevelét. Mivel, ha jól értem, Kati alól lassan kirohad az autó, Zsolt megint vadászgat a hirdetési oldalakon és barátian megosztja velem a zsákmányt. Rutinos ember lévén, mindig kerül valami érdekes az asztalra, a reggeli kávém…..
760kodnék
2013.01.30 20:09:52
@Sütemény1975: Igen, de a 760 GLE 2.8 V6 - habár ugyanannyira a legjobb - még kicsit szórakoztatóbb is! :-)
1.6 Puritánból 2.0 Ínyencség
Feltünt, hogy a víz sose melegszik fel, mondom valamit csináljunk már vele, ez tuti nem egészséges, de szülők szerint az olasz autónak ennyi az üzemi hőfoka, szóval én kérdeztem meg a szerelőt...másnap ment az új termoszért, voálá, víz…..
760kodnék
2013.01.27 23:25:35
@Chabs: Ahogy mondani tetszik.
Napi használósnak is. És mivel régen minden Lada minimum 10et evett (ezért nem értem, hogy elvárás az, hogy sportos is legyen, de a fene vigye, bekapja a 7 és felet, szörnyű...) szerintem nem sok az a tizenhárom, főleg, mert "gurulok".... :-)
Napi használósnak is. És mivel régen minden Lada minimum 10et evett (ezért nem értem, hogy elvárás az, hogy sportos is legyen, de a fene vigye, bekapja a 7 és felet, szörnyű...) szerintem nem sok az a tizenhárom, főleg, mert "gurulok".... :-)
BMW Alpinas from Petrolicious on Vimeo.
Mindezt Amerikában, a V8-ak és a sörétes puskák földrészén. Mélységesen megértjük ezt az embert, akin látszik, hogy őszintén szereti ezeket a gépeket. Csodás.Via Petrolicious, ami a világ jelenlegi legjobb autós blogja.…..
The complete sports car
Hatéves lehettem... szerelem volt első látásra pedig matt fekete volt, ecsettel vagy teddy hengerrel lefestve, forgatott felnikkel és ültetve...
Feel the sunshine
Akkori árát kicsit borsosnak tituláltam, de egy próbakanyar után ki is derült, hogy mi kerül…..
760kodnék
2013.01.20 14:56:37
@nordea: Én is hasonló vélemények(en) vagyok, úgyhogy ezeket nem írom le, amit Te összefoglaltál.
Amúgy most még csak a kocsik képeit néztem meg és a kommenteket olvastam végig először. :-) Az ítéleteket már ezek alapján olvasom el, de így látatlanban:
- Skodri: atom! Egy letűnt kor/éra kedves képviselője (és mivel régi autó, szerethető!)
- Smart: értelmetlen és sokfelől hallani, hogy szar és drága
- O+A: én is beleléptem anno, ugye.... :-)
És 22 éves autó is lehet naggyon király és gyönyörű állapotú!!! Remélem egyszer a nagykocka népítéletem is beválogatásra kerül. Meg fenem a fogam egynek a megírására, de az még eddig csak szétfele jött, remélem most már a fényezés után megfordul az irány...
Amúgy most még csak a kocsik képeit néztem meg és a kommenteket olvastam végig először. :-) Az ítéleteket már ezek alapján olvasom el, de így látatlanban:
- Skodri: atom! Egy letűnt kor/éra kedves képviselője (és mivel régi autó, szerethető!)
- Smart: értelmetlen és sokfelől hallani, hogy szar és drága
- O+A: én is beleléptem anno, ugye.... :-)
És 22 éves autó is lehet naggyon király és gyönyörű állapotú!!! Remélem egyszer a nagykocka népítéletem is beválogatásra kerül. Meg fenem a fogam egynek a megírására, de az még eddig csak szétfele jött, remélem most már a fényezés után megfordul az irány...
760kodnék
2013.01.20 16:38:07
Pufi a barátom
Az állapota nem volt túl szívderítő, de a kiváncsiságból a nálam levő laptopokon megnézegettem, hogy milyen áron mennek. Na találtam is a közelben, magánszemélynél egy 3.3 automatát, kíváncsiságból megnéztem, kipróbáltam. Azonnali szerelem…..
760kodnék
2013.01.13 19:39:39
@jelentéktelen alak:
Mielőtt előzéshez kijönnél, meggyőződsz róla, hogy nem jön mögötted gyorsabb.Ha igen: NEM JÖSSZ KI! Akkor sem, ha dzsípíesz szerint 130,00 km/h a haladási sebességed, mert egy ilyen "szabályos" kijövetel veszélyesebb, mint 240-nel utazni az autópályán. Tükör és mások nem feltartása! Szerintem így.
De ez a kommentablak nem erről szól - mint említettem, kár is volt elvinni (elvinnem) ilyen irányba...
Mielőtt előzéshez kijönnél, meggyőződsz róla, hogy nem jön mögötted gyorsabb.Ha igen: NEM JÖSSZ KI! Akkor sem, ha dzsípíesz szerint 130,00 km/h a haladási sebességed, mert egy ilyen "szabályos" kijövetel veszélyesebb, mint 240-nel utazni az autópályán. Tükör és mások nem feltartása! Szerintem így.
De ez a kommentablak nem erről szól - mint említettem, kár is volt elvinni (elvinnem) ilyen irányba...
760kodnék
2013.01.13 19:53:00
@norisz01:
Jaja, biztos igazad van. Vettem egy 10+éves nagykombit 300+ ezres futással, amibe még két év alatt pluszban beleraktam kb 150 ezret és költöttem rá sokat (mert menni kellett, nem volt mese). Majd ezután vettem egy 2 éves 43 ezret futott másikat, igen, ugyanebből a márkából (Vectra C caravan, 2.2 DTI, aut, 2004), amibe meg 5 év alatt beletettem 260 ezret. Mindeközben csak kopó/fogyó/kötelező alkatrészek lettek cserélve/javítva, tehát töredékét köldöttem rá, mint korábban a nagy batárra. Mekkorát hibáztam, tényleg! (Mondjuk nem mondom, hogy nem voltam bizalmatlan az első pártízezer km-en...)
Idén meg letettem ezt is és átültem egy 22 (!) éves nagykockába (ez már nem Opel, hisz' azzal óriásit hibáztam volna megint, ugye) és elkezdtem napi szinten használni. Majd fél év alatt beleszaladt 12 000 km, amiközben kiderült, hogy bírja!!! Nekem meg tetszik és szeretem.
Jaja, biztos igazad van. Vettem egy 10+éves nagykombit 300+ ezres futással, amibe még két év alatt pluszban beleraktam kb 150 ezret és költöttem rá sokat (mert menni kellett, nem volt mese). Majd ezután vettem egy 2 éves 43 ezret futott másikat, igen, ugyanebből a márkából (Vectra C caravan, 2.2 DTI, aut, 2004), amibe meg 5 év alatt beletettem 260 ezret. Mindeközben csak kopó/fogyó/kötelező alkatrészek lettek cserélve/javítva, tehát töredékét köldöttem rá, mint korábban a nagy batárra. Mekkorát hibáztam, tényleg! (Mondjuk nem mondom, hogy nem voltam bizalmatlan az első pártízezer km-en...)
Idén meg letettem ezt is és átültem egy 22 (!) éves nagykockába (ez már nem Opel, hisz' azzal óriásit hibáztam volna megint, ugye) és elkezdtem napi szinten használni. Majd fél év alatt beleszaladt 12 000 km, amiközben kiderült, hogy bírja!!! Nekem meg tetszik és szeretem.
760kodnék
2013.01.13 20:23:02
@Chabs: Pont az, ami az írásaim melletti kis képen szerepel. :-) A nicknév még a birtokbavétel előtti időből származik, jelenleg a helyes a "760kodom" lenne. :-)
...a mi olvasóink, ezt eddig is tudtuk. Kreatívak, sokszor mókásak és nagyon bevállalósak (a trollokat most hagyjuk, azok csak azért kommentelnek, hogy lássák a véleményüket tizenkettes Ariallal).
Évről-évre, immáron hagyományosnak mondható módon, megtartjuk a Karácsonyi Hiéna…..
760kodnék
2013.01.04 20:52:48
„Tiszta por a műhely, mindent takargatok, de így is legalább egy perc, mire eltörlöm a kezemet, és a telefonomat fel tudom venni” – szomorkodott Csabi egy hét java részében szinte minden nap, amikor felhívtam. Nem lehet könnyű neki, a lemezek mágusának, a…..
Van egy cég, amely szinte kívülállóként nézi, hogy mi zajlik az autópiacon: a Suzuki. Kis túlzással azt is mondhatnám, hogy a világot olyan autókkal akarják meghódítani, amelyek Indában beváltak. Aztán ha nem jön be, koppannak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
760kodnék
2012.11.28 20:47:52
@Dixhorn: Nekünk van egy "E" autónk, ami nem más, mint a MARUTI 800 DX highway killer patrol mothafucka 1992-ből. A legértéktelenebb autónk, amit viszont a legtöbbre becsülünk, aminek szó nélkül megadjuk azonnal, ami kell (ritkán, pár filléres cucc, meg kb. 40 centi kirepedezett, szar minőségű benzincső cseréje mondjuk évente). Leeszi a hajunkat (47 MPG = 5 l/100 km!!!) és néha bebikázza a nagyautóink egyikét-másikát. Éves kötelezője minden új sarccal együtt 5e HUF... Piaci értéke nulla, eszmei értéke fektetett nyolcas. Nem éri meg eladni!
Szóval mikor az intruderrel hajtok (amúgy egész dinamikus, meglepően fürge) és sávváltásra kerül a sor, akkor miután az idexelés kötelező köre, kis türelem, majd a finom behúzódás is megvolt (amire pár közlekedőtárstól a feltűnő követési távolság csökkentés a válasz), akkor jön az erőteljes ráhúzás, amire a tükörben is jól látható bólintás (satuzás) és néha dudálás a válasz, amire már csak ugyanabból a sávból szoktam nem reagálni, mert ugye direkt anyázásba nem kezdek, megköszönnöm pedig nincs mit...................... :-) Imádom.
Szóval mikor az intruderrel hajtok (amúgy egész dinamikus, meglepően fürge) és sávváltásra kerül a sor, akkor miután az idexelés kötelező köre, kis türelem, majd a finom behúzódás is megvolt (amire pár közlekedőtárstól a feltűnő követési távolság csökkentés a válasz), akkor jön az erőteljes ráhúzás, amire a tükörben is jól látható bólintás (satuzás) és néha dudálás a válasz, amire már csak ugyanabból a sávból szoktam nem reagálni, mert ugye direkt anyázásba nem kezdek, megköszönnöm pedig nincs mit...................... :-) Imádom.
Na, kedves kocsmalátogató gyerekek! Hol is kezdjünk neki? A blog továbbra is takaréklángon pislog, de pislog - mindössze annyi történt, hogy házasodunk, elköltözünk, összeköltözünk - a baráti kocsmalátogatások meg inkább baráti családlátogatásokká szelídülnek. Az emlékek…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
:-)