Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Igazságos János

0 bejegyzést írt és 105 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Fotó: Kós Károly Egyesület Vajon mit szólna a sajtó és a nép, ha bejelentenék, hogy paprikafüzérrel díszített, szájában bűvös kockát tartó óriáspuli helyett egy gyakorlatilag ablaktalan zárt héj képviselné Magyarországot a világkiállításon, aminek központi…..
Igazságos János 2013.05.25 11:59:41
@Ray2: "Szimbolikus épület"- Ma szimbolikus épületekből nem kérnék. A kifejezés amit idetoltál nem jelent semmit, vagy a funció nélküli szinonímája.
Megszállott despoták emlékműállítása a másik szinonímája.
Szimbolikus épület bruhahahhaha
Igazságos János 2013.05.25 12:02:33
@Ray2: Van középút, értelmes emberek nem rendeltek tőle, csak osotoba, önhitt politikusok, a király meztelen.
Amikor egy kettévágott karrier találkozik az önmérséklet és az alázat hiányával, akkor íródnak olyan könyvek, mint az Én, a szexmániás, Szepesi Nikolett tollából. Négy ma is aktív – nevét nem vállaló –, olimpiát megjárt úszóval közösen próbálom megfejteni, milyen…..
Igazságos János 2013.05.24 18:06:38
Abban nehogy már a helyes, kedves úszólány legyen a hibás hogy a "cár"=balfaszkirály meg a többiek lefeküdtek vele.

Úgy tűnik a posztolónak nem volt meg, savanyú a szőlő.

@sarius: Mindenki úgy keres pénzt ahogy tud. Ráadásul semmilyen bűnt nem követett el, szerintem ügyes. élvezte a sportot és utána is tud keresni. Okos nő.
Igazságos János 2013.05.25 11:57:19
@dimitrisz: Nem értem, miért kellene felségül vennem? Már nős vagyok, a fiaim túl fiatalok hozzá. Ha velamelyikkel hazajönne egyszer, esetleg össze akarnának házasodni, örülnék.
Helyén van az esze a leűnyzónak, és tud élni.
Nem értem kinek mi baja vele. Miért kell a sikeres embereket utáni? Én az írigységkultúrát útálom.
Viktor már tavasszal megmondta, beletörött a bicskája a MÁV-ba. Láthatóan azóta se sikerült leölnie ezt az éhes és agresszív dinoszauruszt, pedig ha nem vigyáz, a MÁV dönti be őt és kormányát: kemény 250 milliárdot nyúl le ez az ótvar cég a költségvetésből minden évben.…..
Igazságos János 2012.11.16 20:14:14
@mferee: Nem kellenek vonatok. Lehetőség kell hogy az emeberek normálisan éljenek, vásárolhassanak autót, 170 Ft legyen egy liter benzin, mint itt.

Ha életképes a vasút, fizessék meg a költségeit a használók!

Ugyanez a BKV-ra is igaz. Miért van hogy vagy személyautókkal, vagy kis közösségek összefogásával mindenütt meg lehet oldani a közlekedést?

MÁV és BKV azért kell a politikának, hogy minél több pénzt ellophassanak. Életképtelen szarság a MÁV.
Igazságos János 2012.11.16 20:21:16
@Magyarnaba: A közlekedés, áruszállítás 10%-a sem zajlik vasúton.

A vasút természeténél fogva, ahol van vasúti szállítás, még ott is szükséges a közúti.

Az élet bebizonyította, mióta vannak utak, főutak, nem a vasútra közelébe épülnek a beruházások.

A személyszállítás 99%-a nem vasúton zajlik.

Az hogy az autópálya, közutak mennyibe kerülnek, más téma, mert az egy életképes dolog, másutt is, biztosítja a vállalkozásokhoz, élethez szükséges szállítási lehetőséget.

A vasút nem.

Ha Magyarország 10-szer ekkora lenne, és lenne valódi gazdasága, el tudna tartani fővonalakat, persze a személyszállítás jegyára sokkal magasabb kellene legyen akkor is. Mivel ezek nem állnak fenn, nincs miről beszélni.

A vasút halott. minden oda kifizetett pénz gyerekek meg nem születését, éhezését, iskolák bezárását okozza. Ebben gondolkodj kisapa.

Hülyék hobbijára nem kell pénzt költeni.

Persze ugyanígy összes stadionberuházázst, valamennyi sprot és művészettámogatást, valamennyi pályázatosdit be kell szüntetni.

Majd ha egy gyerek sem éhezik, mindenki tud tanulni, alacsonyak az adók, növekszik a gazdaság, pozitív az államháztartás egyenlege, na majd akkor népszavazással el lehet dönteni, mire költsön a kormány. Addi a vasútat a klozetba.
Igazságos János 2012.11.16 20:22:41
@facelvega: Itt mindenkinek van autója, és 16 éves kortól jogsija is lehet. A benzin 170 Ft/l. Az iskolásokat kaputól kapuig viszik minden nap.

Ez a normális modell, nem a hangyaboly, a kommunizmus, az idiotizmus.
A magyar gazdaságpolitika alfája, omegája, agytrösztje, az ország legnagyobb showmestere, csak sajnos idáig már olyan 2000 milliárd forintba került a szórakoztatása.Pedig tudjuk, hogy sose szabad fullba nyomni a kretént, de mégis, ő megint és megint megteszi. Volt már simplicity,…..
Varánusz Papcsák a cenz ura 2012.11.11 04:13:25
Papcsák Ferenc takarít. Mégse járja, hogy a nertelen bugrisok a szájukra-billentyűzetükre veszik, pellengérre és a halálfasza irányába állítják arccal. Nem oda Buda, eccer volt Budán kutyavásár, Zuglóban meg eccer se, úgyhogy szegénykét minősíteni nem szabad. Mert nagy…..
Kevés gennyesebb dolog van, mint amikor aktív pártpolitikust tüntet ki egy állami szerv. Főleg, ha az állami szerv vezetője a kitüntetett párttársa volt, és főleg ha az Állami Számvevőszék tünteti ki Magyarország 13. legeladósodottabb városának vezetőjét. Domonkos László…..
Igazságos János 2012.11.10 22:55:09
@manhattan (c): Uri muriját:))) Te ütődött, fordítva van, most is a nagyobb keresetű fizeti a tehetségtelenek, tehetetlenek vagy önhibájukon kívül nehéz sorsúak megélhetését.

Aki pénzt tud keresni, és befizeti a 80%os adóéknek megfelelő összeget, azt hagyjátok már békén, idióta kommunisták. Az adó meg most is progresszív, csak te még nem kerestél egy évben 12 mFtot.

Öreg, 2000 évnyi átlagjövedelmű ember adóját fizettem be 10 év alatt. Lemondtam a nyugdíjamról. Gyere, szívd ki a vérem is.

Rabszolga itt mindenki.

A progresszív adó nem old meg semmit (és nem is oka a válságnak), még kevesebb embertől lehet majd beszedni.

Amíg több szavazó vesz hasznot az államtól, mint aki az összes pénzt összedobja (ma 1,5 millió ember tartja el a 10m-ot), addig nem fog a 80% állami újraelosztás csökkenni, halálraítélt az ország.

Érdeke, lelkiismerete, pénze csak az egyénnek van, az államnak egyik sincs.
Igazságos János 2012.11.11 01:49:56
@lajafix1: leszarom, te meg nézz utána az én internetes munkásságomnak, Makkasz nickkel is.
Igazságos János 2012.11.11 02:05:28
@manhattan (c): Te szerencsétlen, én jobboldali vagyok, nem fideszes, gyülölöm őket mint a szart.

A lineáris adó nem oka a válságnak, és a progresszív nem oldja meg azt.

Irigyek elé veti a balodal mint hívószót, közben meghal az ország hogy több eltartott van mint aki adót fizet. Államosít a fidesz. Magánvagyont. Az állami mobiltársaságon röhög és sír a fél világ.

fidesz ugyanolyan kommunista mint te. Ne bújj az állam mögé, vedd el a pénzem direktbe.

Progresszíc adó, az SEGÍT. Balfaszok.

Meg kell határozni mi az állam szerepe. A demokrácia biztosítása, biztonság megteremtése.
Nem emberek eltartása, életükbe belepofázás.
Direkt demokráci kell, ahol csak lehet.

Ötöde adó, ötöde állam, 0 közbeszerzés (esetleg önkormányzati, transzparensen, civil kontrollal).
Nincs köztévé, nincs vasút, sem BKV, semmi olyan amit nem az igénybevevő fizet meg.

3 m nyugdíjas, 800.000 közalalmazott, többszázezer közmunkás és állami végnél dolgozó, munkanélküliek.
80.000 éves születés (70 éves várható életkorral 5.6 milliós Magyarországra elég, emigráció nélkül, ha a mostani helyett mindenki dupla annyi gyereket vállal, én 6ot).

Ja, majd a progresszív adó segít, uramisten.

Engem nem hat meg a kvázilineáris adó, elmentem a sok lehúzó balfék közül korábban.

Ami nem fontos, az igazságos szerény véleményem szerint az lenne, ha mindenki ugyanannyi adót fizetne. kicsit kevésbé igazságos, ha regresszív az adó. Még kevésbé ha lineáris. Még kevésbé ha kvázilineáris. A progresszív adó hányadék, főleg ilyen mértékben.

De ez nem fontos. Nincs a progresszív adónak jelentősége. Egyszerűen sokkal kisebb adó kéne, a nagy államról, újraelosztásról különféle nemes elveik alapján dönteni kívánóknak meg fel kéne ébredni, utolsó óra, hogy becsületesen, munkán alapulóan építeni lehessen valami. Úri muri az anyád. hogy elvették keresetem 80%át, és semmi nem jár nekem a szétkúrt országban.
LMP: Háromkulcsos szja-t! Nagy örömmel olvastam az amúgy még sajnos mindig fideszhívő Mandineren, hogy a gazdagoknak kedvező, a költségvetésen elképesztő lyukat ütő, a nincsteleneket még nagyobb nyomorba taszító egykulcsos adó eltörlése lesz a demokratikus ellenzék első…..
Igazságos János 2012.11.09 01:26:58
@eax_: többször törtem a fejem cégindításon, de kicsiben sosem tettem meg (nagy céget vezettem), az óriási adó és adminisztrációs terhek miatt.

Itt $120 egyszeri, + $40 éves egyszeri könyvelői költséggel bárki indíthat vállalkozást, nincs más terhe, csak ha van nyeresége, évente egyszer adót fizet. 3 és 10 alkalmazott fekett kezd bonyolódni a hlóelyzet. Mindenesetre a szabad gondolkodást, próbálkozást nem akadályozza hogy bevétel nélkül egy év alatt 600.000ft-ot fixen be kell fizetned, akkor is ha megszíttad.
Igazságos János 2012.11.09 01:30:59
@01234567: Az eladósotoddtság, a 3 millió nyugdíjas adottság. a 800.000 közalkalmazott és a még legalább 200.000 (növekvő szám) állami cég alkalmazott szavazó, munkanélküli, segélyből élő, és valóban, a vállalkozásban dolgozó, de segélyre szoruló alacsony jövedelmű akkora tábor, hogy esély sincs egy életképes, demokratikus és szabad, egyének válalkozási kedvén tehetségén, pénztermelő képességének segítségén alapuló új rendszer kialakulásának.
Igazságos János 2012.11.09 02:09:23
@01234567: Az a gond, hogy a jövedelmek korlátozása semmire nem jó. A nyugdíjak így is a többet adózók (járulékot fizetők) rovására vannak megállapítva, téves irány. Mint ahogy állami vezetők fizetésének korlátozása.

Én egyszerűen eladnék minden állami céget, a magán fizessen annyit amennyit akar, az állami vezetők így is kontraszelektált banda.

A képviselők jövedelmét pedig a közalkalmaztti alapbérhez szabnám, Ha jobban megy, akkor kereshetnek jobban, és összes közalkalmazott is.

10 év alatt 2000évnyi átlagjövedelmű ember adóját és járulékát fizettem be. igazságosan, ha megérem, havi 1m Ft nyugdíjat kéne kapnom minimum kalkula.
ProgBlog Biankó 2012.11.08 15:04:56
„Ez ország fiai pedig kivettetnek a külső sötétségre; holott lészen sírás és fogaknak csikorgatása.” Máté evangéliuma 8. 12., Károli Gáspár fordítása - 1586   Úgy látszik, nem tanulnak a magyarok! A devizahiteleket a 2000-es évek elejétől úgy vették fel, hogy…..
Igazságos János 2012.11.09 00:27:15
@pucros: Az a gáz, hogy a fideszben csalódott jobboldaliak, akik átmeneti szövetségban meg tudnák dönteni ezt az esztelen hatalmat, a 72 éves kommunizmust, soha nem fognak a programnélküli szolidárisokra, nagy államban hívőkre, eltartottak képviselőire szavazni.
Kormányra kerülése óta világosan látszott, hogy a Fidesz módszeresen halad előre abban, hogy államosítson mindent, amit csak lehet. Kétség nem férhet hozzá, hogy az erről alkotott markáns elképzelését a párt konzekvensen végrehajtja, még akkor is, ha sok esetben nem hajlandó…..
Igazságos János 2012.11.08 03:15:38
@Rwindx: A közvagon? Ki az a köz? A fosztogató politikus elit?
Ha az állami tulajdnra gondolsz (közvagyon, vicc:))), akkor nem aggódom, §ára van szükség
Az elbaszott privatizáció nem érv az államosításra, inkább ellenérv (állam hogy bánik vagyonnal).
Igazságos János 2012.11.08 03:16:38
@Rwindx: Mármint § állami vagyonra van szükség.
Igazságos János 2012.11.08 03:17:30
Amikor Szijjártó Péter augusztusban részt vett az USA Republikánus Pártjának tampai elnökjelölt-állító konvencióján, meglepően határozott elkötelezettséget jelző nyilatkozatokat tett. Kiemelte, hogy a republikánusoknak és a magyar kormánynak az adósság- és a foglalkoztatási…..
Igazságos János 2012.11.07 21:10:32
@maxval, a gondolkodni próbáló birca: @VonS: Igazatok van, pedig Bircaval ritkan ertek egyet.
Igazságos János 2012.11.07 21:13:11
@maxval, a gondolkodni próbáló birca: jajj, megsem, a populista baloldali partban hol van benne az allamositas, es a diktatura kialakitasara torekves? Ha innen nezzuk a kinai kommunista rendszer balrol jobbra halad, a magyar "jobbrol" balra, de szerintem a metszesponton mar lehet tul vagyunk.

Akkor most kommunista vagy nem kommunista a fidesz?
Igazságos János 2012.11.07 21:19:47
@VonS: "Inkább az inaktív és bevándorló tömegek egyre szélesebb rétege" A bevandorlok nem szavazhatnak, hosszu ideig, es amikor igen, nem biztos hogy demokratak. A faji tema megint mas kerdes.

Nem ellenkezem azzal amit allitasz, de az alapproblema az, tobben vannak-e azon valasztok, akik az allamtol netto hasznot vesznek, mint azok, akik az egeszet osszedobjak.

Ha a haszonvevok vannak tobben, akkor csak a sullyedes lehet, EU joleti rendszerrel, Magyarorszag, az allami iranyitas csak tovabb rontja a helyzetet.

USA-ban ez nem tud bekovetkezni meg sokaig, oriasi az adofizeto kozepreteg, a tarsadalom nem oregszik, a nyugdijasok sajat jovedelmukboo elnek, nem adofizetok tartjak el oket, nem kiszolgaltatottak az allamnak, lehetnek elveik.

Obama csak egy irany, es meg negy evig, utana majd megint fordul az irany. Az amerikei demokracia meglahetosen eros, es meglepoen jo onszabalyozo kepesseggel rendelkezik, szerintem az Alapito Atyak sem gondoltak ezt.

Az egesz allam iranyitas felepiteset atjarja a kolcsonos fugges (fekek es ellensulyok).

Szoval Amerikaban szaz even belul nem lesz szocializmus, szerintem utana sem.
A baltás-kormány oktatásért felelős államtitkárának legújabban kiszivárgott ötlete, hogy angol helyett a német legyen az első idegen nyelv, amit a gyerekeknek tanulniuk kell. Az elgondolás remek. Nyilván azt szeretnénk, hogy a németek ide telepítsék az összes autógyárukat, és…..
Igazságos János 2012.11.07 20:53:25
@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Itt nem az az erdekes melyik a nehezebb, vagy melyik nyelv a hasznosabb, vagy ertekesebb ha tanulod. Ket baromsag:
- kormany szabalyozni akarja a nyelvoktatast, a termeszetes folyamatok elleneben, tok feleslegesen,
- az indoklasukban szerepel (megha munkaanyag is), hogy azert mert a nemet nyelv strukturaja nehezebb, es az is, hogy az angol tul hamar sikerelmenyhez juttatja a gyereket.

Ezek hulyek allamiranyitasbol es pedagogiabol is. A hatalom eszement megszallotjai.
Igazságos János 2012.11.07 21:04:36
@salitis: Az jo ha nemet kutatasokra hivatkoznak, nagyon relevans.
Ugye a nemet, ha megtanulja az angolt, akkor mar ket vilagnyelvet beszel, persze hogy keves a motivacioja egy spanyolra pl.

Egy magyar, ha beszel angolul, meg mindig csak egy vilagnyelvet beszel.

Amugy minek ezt szaballyozni, es miert jo ha nehezebb nyelvet tanul? Ez nem fikazas. Epeszu ember ezt nem foghatja fel.
Igazságos János 2012.11.07 21:05:34
@salitis: Persze igazad van, ha uzbeg, kinai, japan, orosz es nemet elott nem lehet angolt tanbluni, nehany megszallot sazulo mindre megtanittatja a gyereket. barmok.
Egy hét leforgása alatt a magyar kormány sikeresen jelezte, hogy milyen irányvonalat tart követendőnek bel- és külpolitikai tekintetben. A kabinet segédkezett a gyülekezési jog, szabad véleménynyilvánításhoz való jog, valamint a személyi szabadság lábbal tiprásában, illetve…..
Igazságos János 2012.11.07 20:29:48
@Sir Galahad: Ehhez miert kellet megvenni egy 48 m Ft-os szobrot, ha erkolcsileg es jogilag ez rendben van. Ne hagyd magad atverni prekoncepciod alapjan.
ProgBlog Gonosz nagyik légiója? 2012.11.07 14:25:03
„Még egyszer a résre újra, barátaim!” Shakespeare: V. Henrik, 3. felvonás I. szín – 1599   Politikai közhelynek számít Magyarországon, hogy „a választásokat a nyugdíjasok döntik el” és az is, hogy emiatt a politikusok sosem mernek igazán ehhez a „szent…..
Igazságos János 2012.11.07 18:45:41
@Nakhchivan: Az 5 millióért nem mond le semmiről, rendszer, mint a magánnyugdíj, feltöltve, egyéni számlásítva, kötöttségekkel (pl, örökjáradéka legyen annyi mint mai nyugdíja 80%-a, ha hagyja a tőkét, így kell definiálni hogy 2 m vagy 20m Ft), a kivehető pénzre is lehet kötöttség, pl. első két évben max. X, összesen max 50% (ezt az 50%-ig örökösök megkapják). A többi visszakerül a járulékalapba.

Hogy végül mennyi a tőke, milyen ütemben töltődik fel az egyéni számla, az nem csak az elvektől, hanem magyar állam lehetőségeitől is függ, pl. mennyi a privatizciós bevátel.
Igazságos János 2012.11.07 19:00:27
@Nakhchivan: 3 ezer milliárd, akkor kell 300 ezer milliárd 1%-os reáljövedelem mellett. Mi az a 60 billió?
5% mellett, már 125 ezer millió kell. Mivel 10 év alatt fel lehet használni a tőkét is (azután már teljesen magán rendszer), 30 ezer milliárd sem kell. Valahol egy évi GDP kell, de még ez is soknak tűnik.

Pedig az egyedüli megoldás a nyugdíjasok "felszabadítása", az állami rendszer megszüntetése.
Igazságos János 2012.11.07 19:01:46
@Nakhchivan: Jót dumáltunk, mennem kell.
A tőkefedeeti, magánvonalat erőltessétek, a többinek egy nyugdíjas sem fog hinni, én sem tenném.
Eötvös cirkuszt megszégyenítő módon ismét sikerül Matónak megszívatnia a komplett biztosító szektort: van másiiiiiik, vigyorogja a képünkbe. Jó hát ez most nem egy új adó, csak a bedőlt MÁV ÁBE által hátrahagyott szemétdomb rekultiválása. A MÁV-os ügyfelek hónapok óta…..
Igazságos János 2012.11.06 02:51:24
@nyisziati: Mi az hogy az állam rontja el? Emberek fizetik mwg?

Érdeke, lelkiismerete, pénze csak az egyénnek van, államnak egyik sincs, max élősödő poizikusai.
Minden forint, amit a sportra fordítunk, a nemzet jövőjének támogatását jelenti. Ezt mondta ma a parlamentben Simicskó István arra a kérdésre, miért is építenek Felcsúton háromszor akkora stadiont, mint ahányan az egész faluban laknak. Később azt is megtudhattuk az újdonsült…..
A fővárosi közgyűlés a múlt héten elfogadta, hogy 2013 nyarától évi 250 millió forintot fordít a budapesti kerékpár kölcsönzési rendszer üzemeltetésére. A vállalás nagyvonalú annak fényében, hogy a négy éve kezdett, egymilliárd forintba kerülő projektet olyan csend…..
Igazságos János 2012.11.05 17:36:14
@Kuktamaki:
A kerékpározás életképes és megvalósítható. A kerékpárosoknak elsőbbséget kéne élvezni a lehetetlen budapesti közlekedés minden területén, tömegközlekedési járműre feltételüket is meg kéne oldani (itt minden busz elején van eszköz, amire 2-5 bicajt fel lehet tenni). Ha kell jogszabály módosítással, ha kell rendőrök, civilek összefogásával. Ameszterdamban pl nem láttam bicikliutat, egyszerűen minden bicikliút volt.

A közös pénzből, akár magyar akár úniós vásárolt közös bicikli és hozzá szükséges egyéb berendezések beszerzése és működtetése egy beteg hülyeség, ha valaha lenne is értelme, biztos hogy nem most. 90%-os úniós pénzt ugyanúgy adófizetőktől veszik el. Ha valamiben igazat adok, ez még mindig jobb cél, mint köztévére, vasútra, bkv-ra, festményekre, házőrségre költeni. De ugyanúgy nem vennék el egy ebédet egy középiskolástól, nem adnék 1 Ftal kevesebb nyugdíjat ilyen cél megvalósítása érdekében, de még csak be sem szednék több adót érte. Ez a halál. Majd az állam....

A BKV-t meg BKK-t be kell zarni.

Érdeke, lelkiismerete, pénze csak a polgárnak van, az államnak egyik sincs.

Nem vagyok a biciklizés ellen, sőt!
Igazságos János 2012.11.05 17:41:23
@Fizetett blogger: Az állam ne csökkentse 80kg-nyi ember szállításának költségeit, se energia igényét, se ökológiai lábnyomát. Ez beteg hülyeség.

Állam ismerje fel mire van embereknek szüksége, megfelelő jogszabályi környezet biztosításával, keretek biztosításával segítse ezeknek a szükségleteknek a biztosítását.

Ha csöndes, nem szennyezett környezetre van nagyobb igény mint autóhasználatra, vagy tömegközlekedésre, akkor korlátozza az autóforgalmat, haladás sebességet akár mesterséges akadályokkal, zárjon le övezeteket autók elől, de ezt azért előtte szavaztassa meg.

Amiről te beszélsz, az a kommunizmus egyik legsötétebb korszakára emlékeztet, amikor kiszámolták, milyen munkához milyen energiabevitelre és ételekre van szüksége az illető" dolgozónak".

Szálljunk le végre a földre. Az államtól ne várd életed gondjainak megoldását, mert csak nagyobbak lesznek a gondok.
Igazságos János 2012.11.05 17:44:43
@Fizetett blogger: Mi az a kapitalista cég?
Minden cég profitot akar szerezni.
Ha az embereknek több az érdeke megfizetni a biciklit, mint amennyibe kerül, és egy cég így profitot képes csinálni, megvalósítja, ha nem nem.

Miért kéne megint mi ndenkinek megfizetni pestiek hobbiját? Garantált módon pazarlóan, korruptan?
Gyenesdiási Józsi bácsinak miért kerüljön kósza 10 fillérjébe ez az eszement baromság?

Ébredjetek már fel, vége lesz hamarosan a 70 év kommunizmusnak.
Ma reggel arra ébredhetett az ország hírfüggő közvéleménye, hogy az MTVA Kunigunda úti székháza előtt közel egy éve demonstrálókat "elköltöztették". Erőszakosan, vagy sem. Miért tüntetnek a tüntetők, mire van a közszolgálati média? Akkor kezdjük az elején. Az eset…..
Igazságos János 2012.11.03 13:02:05
@dean23: egyetértek.

Senkit nem zavar, mikor az ország ilyen helyzetben van, és ezek a marhák szobrot rendelnek. Ferrari traktort, festménysorozatot, alkotmányasztalát, parlamentőrséget?

Tudom, az összeg nem az a nagyságrend (mondjuk a 70 mrd már az). De visszataszító hogy pojácáskodnak, mikor nincs pénz iskolákra, mikor állandóan megszorítanak, mikor a benzinre több mint 100% adót teszek és 27% az áfa.

Hogy jön össze ez flúgagyak (ez a kormány megszólítása)?

Komolyan mondom ez a demokrácia paródia, a szerencsétlen baloldal erőlködésével együtt tragikus.
Igazságos János 2012.11.03 13:16:36
@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: A közmédia meg fog szűnni, mert nem kormányváltás, hanem rendszerváltás kell.

A 70 éves kommunizmusnak be kell fejeződnie.
Ha már így alakult, mai tudásom szerint el kell menni regisztrálni - mindenki vigyen magával még egy mindenkit - és soha nem tapasztalt választói aktivitással el kell kergetni Orbán Viktort. De úgy, hogy soha többet ne jöhessen vissza. Mindezt, persze, fájó szívvel írom le - nem…..
Igazságos János 2012.11.01 12:29:31
@Fell Bandi: De miért kell regisztrálni?
Mit tudtok ezen a baromságon védeni?
Tegyük fel, nem azért, mert a biztos pártválasztók körében folyamatosan nagyobb fidesz támogatást mérnek mint az összes választásra jogosult körében.
Akkor mi értelme van az állam újabb hatalmaskodásának, belepofázásának, állampolgár megaláásának.

Alantas tetű banda, a kötelező óvodával, a barmok a saját apparátusuk által legalizált abortusztabletta elleni tüntetésükkel.

Az állandó demokráciacsorbítás, állami hatalom növelés, nyíltan vállalt korrupció illegitimmé tette az Orbán kormányt.

A tehetségtelenség, a patriarchizmus nevetséges, mindenki röhögne rajtuk, ha ezt a bohózatot nem támogatná a megfizetett vagy megtévesztett seggnyalók ostoba serege.
Igazságos János 2012.11.01 12:48:43
@profilo: De miért kell a regisztrálás?????????????
Nem azt kell találgatni, kinek lesz jó, csak látni micsoda szarrágó, hatalomba kapaszkodó senkihái banda. Ebbe bukott bele SZDSZ, Gyurcsány, MDF.
Nem képesek demokratikusan játszani, a nép lelépteti őket.
Ma sokan, nemsokára még többen szégyenlik majd hogy valaha hittet ennek az őrültnek.
Igazságos János 2012.11.01 13:10:10
@profilo: Nem siránkozom. Csak az a bamba elfogadásod, hogy így is lehet majd, csak több erőfeszítést kell tennem, nekem, az adófizetőnek, nem a féregpolitikusnak, és buta hited, hogy ez működik, és majd le lehet váltani a senkiháziakat a folyamatosan módosuló, általuk kreált szabályok szerint, kiveri nálam a biztosítékot.

Nyilván, szavazni kell. Nem csak azt, kommunikálni kell, felvilágosítani, értéket képviselni, ha kell támogatni, valaminek élére állni.

Alázatosan csendben tűrni, és várni a négyévenkénti "nagy fellélegzést", amit a nyertesek úgy élnek meg, hogy 4 évig azt csinálnak amit akarnak, és felhatalmazásuk arról szól hogy bármit megtegyenek amit jónak látnak, számomra nem elfogadható.

Direkt demokrácia, 5-e állam, 5-e adó, nyugdíjasok helyzetének tisztázása, hogy ne félelmeik alapján szavazzanak, direkt demokrácia, civil kontroll.

Nem a szavazófülke magánya, te birka...
Mai postunkban egy szomorú - mondhatnók - szívfacsaró és nagyon igaz történetet olvashatunk a festői Limerickből, egyenesen a Boldogság smaragd szigetéről. Bár nem tisztje a szerkesztőnek, hogy véleményezze is az olvasói leveleket, ezúttal kivételt teszek: sajna minden…..
Igazságos János 2012.10.30 17:31:21
@hogyne,persze,igazad van!:
Valoszinuleg ennek a visszaforditott, raadasul ellentetes, valamint ironikus, ki is fodított, és duplafenekű, antiposzt megertesehez keves az 5 diploma meg doktori, sok sikert a 6 diplomasoknak, vagy ket doktorisoknak.

Valahol elveszítettem a humorérzékem, a 80.000s éves születésnél (*70 év= 5.400.000 fős mo, ha mindenki dupla annyi gyereket vállal), a 27%os áfánál, a 3 millió nyugdíjasnál, a 800.000 közalkalmazottnál, az államosításoknál, a csődöknél, a nyugdíjak ellopásánál, alkotmányozgatásnál, kormányőrségnél, festménysorozatnál, alkotméány asztalánál, a támogatott balettnél, Obersovszkiknál, patriarchák nagy busa fejénél, Kövérke 4 milliós benzinszámlájánál.@sdani:

Ez a poszt az idétlen fogalmazásával, az általános indokok felsorolásával egyszerűen gúnyolja azokat, akik elmentek Magyarországról.

Mindenki másért hagyta el az országot (jó munkát kapott, utálja a sógorát, elvált, adóssága van, jó képzést akar gyerekeinek, nyelvet tanul), ebben nehéz azonosságot találni. Ami közös:

Valamiért emberek otthagyják rokonaikat, barátaikat, vagyonukat, állásukat, megfizetett biztosításukat és nyugdíjukat, szép, ismert hazájukat, hogy olyan helyen éljenek, ahol hátárnyban vannak nyelvtudásuk, származásuk, más kultúrájuk miatt. Mégis megteszik.

Miután megteszik, ismerik fel igazából, másképp is lehet, micsoda megalázó helyzet van banánköztársaságunkban, ahol a polgárok vannak a politikai elitért és nem fordítva.
A meteorológiai alapadatok az állam nehezen megszerzett tulajdonát képezik, azokból magánhasznot ne lehessen szerezni – mondja az államtitkár. Alapvető tévedés: az adóforintokból létrehozott közérdekű adat a miénk, azon ne állami szervek üljenek, hanem használjuk azokat…..
Igazságos János 2012.10.27 19:10:31
@Tita nick: @hackbard.celine: @docika: @Bazsa Rózsi:
Kommunista agyhalott kormány államtitkárától, minenki paprikajancsijától mit lehet várni.

Persze, ha figyelmesebb, észreveszi hogy maga az időjárás is köztulajdon, és ki tudná jobban kezelni, mint az állam? Állami időjárást!

Ennél csak az állami mobilcég a betegebb idea.
Elég nehéz elhinni, de a hét legszórakoztatóbb műsorát nem az HBO-n, vagy az AXN-en vetítették. Hanem a HírTv-n. Ráadásul ott is egy olyan kulturális műsorban, amit még akkor is nehéz lenne végignézni, ha Victoria Swinger mesélne benne a művészi célú ejakuláció állami…..
Igazságos János 2012.10.27 14:33:40
@Leilan83: Nem a 130 millió a baj, hanem a végtelen baromság, patriarchizmus, az alkotmány asztala, a festménysorozat, a közmédia, a parlametőrség.

Nem elég hogy tehetségtelem, korrupt balfaszok, még pojácáskodnak is. Szégyenteljes ez is.
Dicsőség minden hősnek, vagánynak, asszonynak, és suhancnak aki 1956 októberében mert megmozdulni, mert fegyvert fogni, és azt mondani: elég! Hiába verték le a forradalmat, valójában az elesettek halála , a meghurcoltak szenvedései elültették azokat a magokat amik kihajtván végül…..
Igazságos János 2012.10.25 21:37:48
@nu pagagyí: Az elejével amit írsz egyetértek, a poszttal kapcsolatban.
A másik fele zöldség. nem kell Bajnaiban, sem a baloldalban megbízni. A baloldali eszme halott, nem életképes.
A jóléti kapitalizmus is halott, kivéve ahol óriási nyersanyagkészletek, vagy rendkívül fejlett ipar van.

Bizony az egyetlen gyógymód a kicsi állam, kicsi újraelosztás, teljes transzparencia, felnőtté válás, verseny és munka.

Sajnos amint írom feljebb, ebben a szavazók nem érdekeltek, marad a lejtmenet a teljes erózióig, Bajnaival meg mással is.

Ugyan mikor mondja ki valaki, hogy azok a nyugdíjasok, akik a szüleink vagy nagyszüleink, egy eladósodott országot hagytak nekünk, versenyképtelen gazdasággal, mégis az ő előjogaik és hogy kiben hisznek jobban hogy megtarthatják döntik el a választásokat?

Miért nem beszélünk arról, hogy van 3 millió nyugdíjas, 800.000 közalkalmazott, 200.000 állami tulajdonú cégnél dolgozó, akik a büdös életben nem fognak szavazni a szabadságra, a kicsi adóra, kicsi juttatásra.

Ez az összeomlás. Aki képes pénzt keresni, tehetséges, elhagyja az országot. A vég kezdete. Fel kell ismerni, és visszafordulni a szakadék pereméről, nem még inkább a lovak közé csapni (költeni az "állami" pénzt), hátha átugratjuk:)))

Érdeke, lelkiismerete, pénze csak az egyénnek van, az államnak egyik sincs.
Igazságos János 2012.10.26 02:37:19
@nu pagagyí: Nem szapulom a nyugdijasokat. Mindig ezt az óriási baromságot kapja, aki változtatni akar. Rá kell ébredni, hogy az eltartottak túszai az ország.

A nyugdíjasokat pontosan ki kell szabadítani a kiszolgáltatott helyzetből, abból hogy munkájuk ellenére a mindenkori politika szabja meg mennyit kapnak. Ha megkapják, és hisznek benne, akkor majd az eszük alapján és gyermekeik érdekében is szavaznak.

Nyugdíjat mindenki magának tegyen félre, kis részben állami kötelező rendszerben. A mai nyugdíjasoknak pedig az állami vagyon értékesítésével kell alapot képezni jövőbeli járadékaikra.

És ki kell mondani, ez a helyzet tarthatatlan. Ez nem bűnös keresés, de fel kell nyitni mindenkinek a szemét, hogy miközben csökken a fizetések reálértéke, nő a munkanélküliség, nő az állami eltartottak száma, öregszik a népesség, kedves nyugdíjasaink, akik az eladósodott országot, hatékonytalan gazdaságot ránk hagyták, azt várják, hogy nekik nőjön a nyugdíjuk, akkor is, ha mások szenvednek. Miből? Mi az az érdem? Az hogy nagyrészük munkanélküliséggel soha szembe nem nézve, kisebb részük vattaállásokban szerezte meg a jogosultságát, részben vagy egészben.

Nem bűnöst keresek, de addig amíg az ő szavazataik döntenek, nincs kiút. Állam kiszipolyozza az adósságot örökölt fiatalokat hogy eltartsák a társadalom nagyobb részét. Közben szüljenek gyereket (5 milliós Moországhoz elég gyerek születik évek óta, akkor, ha nincs elvándorlás, és 20 év múlva mindenki dupla annyi gyerekt vállal, én 6-ot).

Ki kell húzni a fejünket a fenekünkből, hazugság hogy államtól lehet kapni. Állam csak a polgáraitól elvenni tud.

A másik, még borzasztóbb tévhited, hogy Bajnai segít. Igen, nem lesz idióta patriarcha, annál sokkal inteligensebb. De ugyanugy homályban hagy téged meg a többieket, nem lesz sem transzparencia, sem kisebb állam, hiszen baloldal összetartó ereje az írigység, hogy hogy lehet elvenni mástól magának. Ez nem szolidaritás, hanem szarság. Nem veszed észre, hogy hitekről beszélsz? Mindenki azt hiszi, mert 670 éven keresztül így volt, hogy a pénz a semmiből jön. Elapadtak a hitelek, nem jön a semmiből. Sőt, vissza kell fizetni a bűnös pazarlás árát.

Ugyanmár ki jön vissza emigrációból a biztató, baloldal irígységét és vakságát szimbolizáló progresszív adó hírére? Még többen mennek majd el. Azok, akiktől kedves baloldal a befizetést várja (fidesz is), hogy szétoszthassa. Vicc hogy nem látod.

Kedves nyugdíjasok meg át vannak baszva, mert 27%-os áfa van meg növekvő jövedéki adó, ők meg azt hiszik, a nyugdíjemeléssel jól járnak.

Apám. 5% áfa, 15% jövedelemadó. Ez a normális, és működik másutt. 0 jövedéki adó a benzinen. Ez a normális.

Érdeke, lelkiismerete, pénze csak az egyénnek van, az államnak egyik sincs.

Sajnos tudom amit írok falra hányt borsó, mert írásodból látom, a megrögzött tévképzeteidből nem fogsz tudni kilépni, de még el sem gondolkozol azon amit írok, mert neked van igazad...
Igazságos János 2012.10.26 02:39:37
Kurvára mindegy, miről folyik egy tévéinterjú, amikor valaki tahóságba fojtja saját szánalmasságát, annál nem sok minden van lejjebb. Tarlós főpolgi Kálmán Olgánál ment helybe a lófaszért, amikor pedig már minden érv kifogyott, a műsorvezető ócsárolásában nyert…..
Igazságos János 2012.10.18 23:09:14
@telepi vagány: Selmeczi Gabriella politikus. Olyan amilyen. A riporternek csak ellenzéki hozzáállással van értelme, elemzőnek semlegesen.

Szégyen volt köztévé 2010 előtt (utána hányadék), és tetszett ahogy Tarlós helyretette Oroszt vagy más szoci seggnyalókat.

Ez most hatalomból visszataszító. Meg az is, hogy szerinted helyénvaló, még akkor sem értem, ha szerinted Olga biorobot, a politikus odamegy, és eszével, de nem erejével szerzi meg magának az emberek bizalmát. Ez így nem megy, kontraproduktív.

Nagyon helyes hogy a női kártyával visszaszívatta. Tudatos hölgyemény.

Jajj, már úgy beszélek, mintha értük izgulnék, nem ellenük...
Igazságos János 2012.10.18 23:11:26
@dzsugasvili: Nekem úgy tűnik, itt Tarlós került szívóágra. A gyengébbe belerúgni nem nagy művészet.
Igazságos János 2012.10.18 23:12:11
@dr. mesterseges szinezek: Ez igaz, de a női kártya sem lehetett rossz.
Tegnapi posztomban - amúgy szinte mellékesen - ostoba, kivagyi hídsétának neveztem Sólyom László köztársasági elnök 2009. augusztus 21-i akcióját, azt, amikor annak tudatában, hogy nem engedik be Szlovákiába, mégis nekiindult a határhídnak, hogy kiprovokálja a "fizikai be nem…..