Adatok
atosmaximus
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Újabb gyöngyszem a Telekomról - ezúttal Réka klaviatúrájából. Miután a szolgáltató felmondta a szerződést, naiv ügyfél azt hitte, vége a sokat megért kapcsolatnak. Ám, mint már megszokhattuk, nincs vége, amíg a nagyT azt nem mondja. Ő pedig csak sok sok méltánytalanul…..
György sztorija szerint már egészen elképesztő, hónapokon átívelő tortúrát kell túlélnie az előfizetőnek, ha fel akarja mondani lejárt hűségidejű szolgáltatását. A hűségidő eleve náci módszer, de az, hogy utána hónapokig szopatják az ügyfelet, hiszen addig is fizet, az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Gyanítom hogy a T-home nagyüzemileg szegi a szerződéskét mégpedig a szolgáltatások felmondásakor; az én esetemben az ADSL internet felmondásakor a (beérkezéstől számított) 8 napos felmondási határidő nem betartásával.
Én augusztus 08-án faxon küldtem be az felmondást a 06 80 44 33 23-as számra azért, hogy a beérkezés napjával tisztába legyek. Erre jön a levél, hogy "A szolgáltatás lemondását Ön a következő dátummal kérte: 2012. augusztus 14."
A számla majd augusztus 21-ig lesz kiállítva a telefonos ügyintéző szerint, amit majd csak akkor lehet megreklamálni ha ideér.
jelentkezem majd a következő felvonással.
Addigi is tartsd észben, hogy még egy dologgal többre kell vigyázni a T-home-mal.
I suspect that T-home Hungary is continuously breaching contracts and overcharging customers by not keeping the 8 days notice time when customers cancelling ADSL internet service. I sent my notice by fax to #06 80 44 33 23 on 08 Aug 2012. The last day of Internet service on the invoice is 21 Aug.
I'll be back with the outcome of my complaint.
Attila the Hun
atosmaximus @ gmail.com