Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Intentions

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Naiv ügyfélnek kétszer kellett fizetnie a DM-ben, mert ő ugyan kapott smst az összeg levonásáról, a pénztáros csak hibaüzenetig jutott. A vezetőség szerint szar a bankja, és ha nem hiszi, hogy tényleg nem vonták le az összeget, menjen el és nézze meg náluk. És nem…..
Intentions 2012.08.17 16:36:47
:)

Szerintetek az "okos" beíró elhiszi, hogy rajta kívül itt mindenki marha?!?
Kiemelt ügyfél?!?! :) Elméletben mindenki az, gyakorlatban meg jó pár millióval lehet prémium ügyfél. Az egész csak arra jó, hogy eltöltse valamivel a napját várva a munkanélküli segélyt. Vagy alulfizetett háttérkatonája a konkurenciának.. Mert ez egyébként így szokás.
A DM, sok más nemzetközi céghez hasonlóan ügyfélorientált. Ami annyit tesz, hogy ha akarná a pénztáros sem vághatná pofán a hülye ügyfelet, aki a demokráciában szocializálódva azt hiszi, hogy neki mindent lehet, hogy ő a faszagyerek, és a magánéleti sikertelenségeit és frusztrációját így próbálja levezetni. Nem kétlem, hogy az eladó, az üzletvezető, a pénztáros is ember, hibázik, rossz napja van, és én is találkoztam már bunkókkal. De garantálom, ha az ügyfél nem flegma, bunkó, és egy tenyérbebászó picsa, mint ahogy számomra a beíró, akkor emberségesen bánnak vele. Az, hogy idióta az inteligenciát csak távólról ismerő emberek nincsenek tisztában az őket körülvevő világgal, a technikával, de meggyőződésük, hogy nagyon okosak, mindennapos. A gyakorlatban tényleg előfordul hasonló eset. Ahol technikai eszköz és ember is dolgozik, ott hiba is van. Az üzlet, a kártyatársaság és a bank is tudja, hogy van ilyen. Lehet és kell is hívni a bankot, és ad információt. És mivel van blokk, van számlakivonat mindkét félnél, így bizonyítható, ha mégsem. És ilyenkor a másik fél helytáll a hibáért. Az arcoskodás, meg az okoskodás felesleges. De legalább érezhető, hogy a többség is így gondolja.
Jackyll menjél haza!!! Aludjál!!! :)