Regisztráció Blogot indítok
Adatok
rém

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Amióta elindult a Vipmail, folyamatos fejlődés jellemezte szolgáltatásunkat: igyekeztünk megoldásokat találni a felhasználók minden igényére. Büszkék vagyunk arra, ami sikerült, és igyekszünk tanulni abból, ami kevésbé.Az elmúlt egy évben többször kértük a véleményeteket,…..
Na hello!Andi bnője vok, lenne egy - két hozzászólnivalóm. Az igazság az, hogy a kettévált MÁV ( MÁV és MÁV Start) most egymással háborúzik. A gond az, h vannak, akik ügyesen benyalták magukat a Starthoz, ők faszán megkapnak már most mindent, míg akik a régi céghez tartoznak,…..
Tisztelt Gaskó István, Túl vagyunk három sztrájkon, mely az emberek 60 százalékából váltott ki negatív érzéseket. Mai napon olvastam, hogy nem elégedettek a kormány lépéseivel, és decemberben további -határozaltan idejű- sztrájkot várhatunk. Nos nézzük az elmúlt néhány…..
rém 2007.11.24 14:54:15
Kismanó
Azt hogy kik és miért, arról napokig lehetne beszélni. Röviden: 7 év alatt évente váltották egymást a MÁV vezetői egyre nagyobb hiányt teremtve, majd sok millió forint végkielégítéssel eltünve. Meg lehet nézni a hazánkban létrejött magán vasutak kiknek a kezében vannak, kik mozgatják a háttérből? Van olyan vonal amit azért akarnak szüneteltetni, mert a maszek vasutnak a teherforgalmát akadályozza a személyszállítás. Persze ezt senki sem tudja bizonyítani, de ez egy nyílt titok. Ami még jol működött a vasuton,azt leamortizálták hogy minél olcsóbban tudják privatizálni. Ez még jelenleg is folyik. Sajnos senki nem mer nyilatkozni mert mindenki félti az állását. A sztrájk azért egy jó lehetőség, mert ott nem 1-1 ember veszi fel a harcot, hanem egy egész közösség, és igy nehezebb a dolgozókat megfélemlíteni. Nemrég a környezetemben 200 embert engedtek el a vasutról, azért hogy egy újgazdagnak saját KFT-je legyen. Persze a dolgozók nem kellenek, mert az újfelvételesekért támogatást kap, és csak minimálbért kell nekik fizetni. Higgyétek el helyi szinten minden nap megvívjuk a mi kis csatánkat azért hogy mindenkinek legyen munkahelye. Itt nem csak a vasutas dolgozókrol beszélek, hanem az érintett települések lakóiról is. Sok helyen a vonal bezárásokkal akár háromszor annyi időbe is belekerül míg az ember eljut a munkahelyére vagy az iskolába. Nagyon sok dolog van a vasuton ami nem volt nyereséges és ezért eladták (pl. rakodópályaudvarok). Lehet tanakodni hogy vajon kiknek? És lám virágzik! Hosszu lenne mindent leírni. A lényeg az hogy nem a szerencsétlen dolgozót kell mindenért okolni. A "kötekedők" tegyenek panaszt jogukban áll, de ennek is meg van a hivatalos formája. Akik nem megfelelően viselkednek a kollégák között, azokat mi is megvetjük. Mi dolgozók rengeteg észrevételt teszünk a vasút felé amivel javítani lehetne a szolgáltatás színvonalán, hiszen mi vagyun kint, mi látjuk hogy mik a problémák. Sajnos ritkán találnak szavaink hallgató fülekre.