Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PIPIS HUN

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy elégedett olvasótól kaptam levelet, aki hosszú próbálkozás után végül rátalált arra a cipőre, és arra a márkára, ami számára a legmegfelelőbb. Az eset tanúlsága talán az, amit korábban már sokat hangsúlyoztam, hogy érdemes felpróbálni minél több márkát, és nem…..
PIPIS HUN 2012.07.15 11:38:36
Kedves Fórumozók!
Sikerült Nekem is vásárolnom egy fent említett Enquist Sandal PANTHER-t a Westendben 05.12.-én.Körülbelül kétszer volt rajtam amikor a bal belső oldali talp részen a ragasztás elvált két helyen.Mivel vidéki vagyok következő hétvégén tudtam visszavinni javításra 05.25.A javított szandált megkaptam 06.09.-én de hazafelé menet a már említett két helyen újra elvált a javított ragasztás,plusz még egy újabb is keletkezett.Beletörődtem végül-is csak szépséghibás és csak Én tudom és addigra a 19.000ft-s vételárhoz hozzájött kb 4X80km útiköltség is mivel mint említettem vidéki vagyok és negyven oda negyven vissza.Ekkor történ az,hogy levált a bal oldali orr rész olyan 3-4 cm körüli részen úgymond "beszélni kezdett".06.26 Westend Enquist üzlet utazás kb már ötödször.Ráírtam a jegyzőkönyvre búmat bánatomat és,hogy nem szeretnék ilyen szandált!07.09 jött egy sms,hogy megjött a szandál a javításból.Ekkor fordultam a gyártóhoz email formájában újból leírtam búmat bánatomat és rákérdeztem mikorra tudják úgy megcsinálni a csodaszandált,hogy használni is lehessen.Azt írták GARANCIÁLIS CSERE AZONOS MODELLRE!Befáradtam azt hiszem már hatodszor is a fent említett üzletbe és átvettem az új szandált.A garancia az átvétel napjától számolják még szerencse mert a két hónapból mióta vettem tíz napot se volt a lábamon.Hát remélem vannak még csodák és most már használni is lehet a Csodaszandált.Szép napot