Adatok
PIPIS HUN
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy elégedett olvasótól kaptam levelet, aki hosszú próbálkozás után végül rátalált arra a cipőre, és arra a márkára, ami számára a legmegfelelőbb. Az eset tanúlsága talán az, amit korábban már sokat hangsúlyoztam, hogy érdemes felpróbálni minél több márkát, és nem…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sikerült Nekem is vásárolnom egy fent említett Enquist Sandal PANTHER-t a Westendben 05.12.-én.Körülbelül kétszer volt rajtam amikor a bal belső oldali talp részen a ragasztás elvált két helyen.Mivel vidéki vagyok következő hétvégén tudtam visszavinni javításra 05.25.A javított szandált megkaptam 06.09.-én de hazafelé menet a már említett két helyen újra elvált a javított ragasztás,plusz még egy újabb is keletkezett.Beletörődtem végül-is csak szépséghibás és csak Én tudom és addigra a 19.000ft-s vételárhoz hozzájött kb 4X80km útiköltség is mivel mint említettem vidéki vagyok és negyven oda negyven vissza.Ekkor történ az,hogy levált a bal oldali orr rész olyan 3-4 cm körüli részen úgymond "beszélni kezdett".06.26 Westend Enquist üzlet utazás kb már ötödször.Ráírtam a jegyzőkönyvre búmat bánatomat és,hogy nem szeretnék ilyen szandált!07.09 jött egy sms,hogy megjött a szandál a javításból.Ekkor fordultam a gyártóhoz email formájában újból leírtam búmat bánatomat és rákérdeztem mikorra tudják úgy megcsinálni a csodaszandált,hogy használni is lehessen.Azt írták GARANCIÁLIS CSERE AZONOS MODELLRE!Befáradtam azt hiszem már hatodszor is a fent említett üzletbe és átvettem az új szandált.A garancia az átvétel napjától számolják még szerencse mert a két hónapból mióta vettem tíz napot se volt a lábamon.Hát remélem vannak még csodák és most már használni is lehet a Csodaszandált.Szép napot