Adatok
SteLanZ
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Izgalmas feladvánnyal kedveskedett a NAV Attilának, aki továbbpasszolta azt Önöknek. Egy hivatalos levelet kapott volna tőlük, de elrontották a címét. Telefonon csak akkor tudnának segíteni, ha tudná, miről szól a levél. Amit nem tud átvenni.
Jön ma a postás, szerencsére régi…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1. Ő a címzettnek az utcán sk simán lekézbesíthette volna, térti visszamegy címzett aláírásával, esetleg szem.ig számával hogy levédje magát a postás, semmi gebasz nem lett volna. Ehelyett "leértesítette", hogy a hivatalban a poszttoló véletlen se tudja átvenni, hisz a levélen szereplő cím nem egyezik a lakcímkártyán lévővel, vagyis nem bizonyított hogy neki szól a levél. Simán lakhat egy ugyanolyan nevű ember az elírt lakcímen is akár, amit a postáshölgy az ablak mögül nem vállalhat be. A "pontos" címen lakó szomszéd pedig sajnos nem segíthet, ugyanis nem elég az egy lakcím, közeli hozzátartozónak is kell lenni a jogosult átvételhez.
2. Ráadásul, ha a küldemény le van téve a postán helyi kézbesítésre, akkor az ügyfél fejen is állhat az ablak előtt, akkor is "Nem kereste" jelzéssel fog visszamenni, hiszen 10 munkanapig a postán volt. Ismeretlen címzett, "szar" címzés jelzés esetén legkésőbb az érkezést követő munkanapon vissza kellett volna küldeni a feladónak.