Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zsóti

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Zoltán hosszasan hergeli magát, amiért még tovább terjeszkednek a budapesti fizetős parkolási zónák, ki tudja, mi lesz, ha bevezetik a dugódíjat is... Nem is szaporítom a szót, esti olvasmánynak bőven elég ez így is! Megdöbbenéssel értesültem Budapest legújabb parkolási…..
Általában megosztja a kommentelőinket az, hogy mi szerint kellene a parkolási szabálytalanságokat büntetni. Az egyik változat az, hogy a szabályok pontosan megmondják, mikor, hol, hogyan lehet parkolni, aki ezt nem tartja be, az bűnhődjön. És ott van a másik oldal, amit Zsolt is…..
Zsóti 2009.07.17 15:01:31
@vazzup: azt hiszem, aképen látszik, hogy pont a tábla alatt áll, ami nem ezt a parkolást engedélyezi. Ergo szabálytalan.

Megjegyzem, nem az én autóm, csak arra jártam, és lefotóztam azt az eredendően bunkó hozzáállást, amit ezek művelnek, arra hivatkozva, hogy a szabálytalankodókat büntetik. Miközben a forgalmat is akadályozzák. Beszélhetünk szabálytalanságról?
Zsóti 2009.07.17 15:09:28
@Jin_Ke: Pici kis gondolkodásbeli zavar, de nem baj, a nevedből itélve riksák közül érkeztél... Szerinted ha az én autóm lett volna, fotózgatom, ahelyett, hogy próbálnék kommunikálni a droidokkal?
Olvass, először értelmezve a betüket és szavakat, aztán bunkózz le bárkit. (ezek után is megteheted, nagyon nem zavar, de gondoltam, azért megírom, mit gondolok a hozzáállásodról)
Attila a napokban szembesült a helyzettel, milyen, amikor a Volán elhagyja naiv utasa bőröndjét, aztán verheti a seggét a betonhoz, hiszen poggyászszelvényt nyilván nem kapott, amivel reklamálhatna: 2008. január 6-án a Dunaújvárosból Budapestre közlekedő Volán buszra szállt fel…..
Zsóti 2008.01.13 12:52:11
Nem volános, de a sztori érdekesnek mondható, és kapcsolódik a buszos poggyászos történethez. Tunéziába utaztunk nyaralni, a repülőtérről busszal vittek a szállodába, ahol az egyik utas elkezdte keresni a táskáját, amit a busz alsó rekeszébe helyezett el. A táskában a következők voltak: digitális fényképezőgép, kamera, akkutöltő, villanyborotva, és még néhány értékes tárgy.
Az idegenvezető csak mosolygott, kedvesen, és azt mondta Neki, hogy ha ez így történt, szíveskedjen egy feljegyzést készíteni, és majd utána néznek, ha pedig nincs meg ténylegesen, akkor a biztosítóhoz fordulhat, remélhetően azok elfogadják a bejelentett kárigényt...
Kérdem én, normális az, aki nem bőröndbe teszi az értékeit, és ha tényleg voltak nála ilyen dolgok, egy kis méretű táskában, akkor miért nem kézben vitte fel a buszra, ahogy a repülőnél tehette ezt?
Nos, a volános történetnél nem nyilvánvaló csalási szándékkal szólalt fel Attila, így szerintem korrekt dolog lenne a Volán részéről, ha ezt méltányosan kezelné, és egyben tájékoztatná az utasokat, hogy a poggyászt csak egy szelvény ellenében hagyják a busz aljában, ami igazolja, hogy azt betették oda. Én sem hallottam még ilyen papírról, hogy valaki is kapott volna, pedig az megoldás lenne,hogy ez ellenében kapná meg a csomagját kiszálláskor. Viszont olyan sofőrről sem, aki, ha szólnak Neki, hogy valami nincs rendben, nem tesz semmit, hanem legyint...

És jó hír, hogy vannak még becsületes megtalálók, na meg szerencse, hogy éppen valaki olvasta a bejegyzést és jó helyen beszéltek róla!
Bonyolult feladattal támadta be halacs a UPC-t: nem elég hogy át akarta iratni all inclusive csomagját egy másik címre, a másik címen lévő kábeltévés előfizetést is meg szerette volna szünteti egyidejűleg. Vesztére. De legalább új (bár nem hitelesített) rekord született…..
Zsóti 2007.12.28 21:20:39
Külsős üzletkötő mindössze annyira segítőkész, hogy elmeséli, egy évig ingyenes a plusz szolgáltatásként kért telefon előfizetése, aztán lemondható, csak az maradt ki a szövegből, hogy ez még plusz egy év után mondható le. Mivel már nem kell, de fizetjük, azt hiszem, nem csináltunk jó üzletet, hála az inkorrekt tájékoztatásnak.
De tudok még sztorit. Elmaradtam a befizetéssel, ez az én hibám, külön előfizető a tv és a net is, a netet és a tv-t kikapcsolták, majd nem kapcsolták vissza az internetet a tv elmaradása miatt, mert az nem tűnt fel nekik, hogy egy csatlakozásra kötötték a kettőt és amíg az egyik nem megy, addig a másik sem fog, függetlenül attól, hogy két előfizető van egy lakásban és az egyik rendezve van már.
És a hiábavaló telefonálásról is sokat lehetne mesélni, majd az általam írt levélre egy sablon-fénymásolt-választ küldtek, hogy köszönik az észrevételt, és előfordulhatnak még hibák.
Bezzeg a visszakapcsolás díját nem hibázták el, és azt sem, hogy mikor lejárt a hűségnyilatkozat, csak nem figyeltem (én, a hülye és figyelmetlen ügyfél, sokakkal együtt, akik ugyanezt megették) akkor azonnal a drága verziót számlázták, és telefonon még elmondták azt is, hogy néha küldenek email-t az ügyfélnek, de erről nekem kellene tudnom.
"Sajnos" maga a szolgáltatás, ha megy, jó, és nincsen a környéken más, így aztán maradtam, de az ügyintézésről nagyon rossz véleményem van.
A sok közül a bunkóság egy újabb csúcsa, amikor baleset miatt áll a forgalom az autópályán, a paraszt meg a leállósávban pofátlankodik előre. Aztán nem tud továbbmenni a sok paraszttól, a mentő, tűzoltó, rendőr meg ugrasson át a szalagkorláton és előzzön az árokban ha…..
Ilyet még nem pipált a Homár, szerencséjére. Joghurt viszont majdnem, vagyishogy az Allianz Direkt helyette is bepipálgatta a kötelező biztosításos szerződéskötése végén az összes létező menüpontot, amivel beleegyezik, hogy minden test- és számítógépnyílását teletömhetik…..
Volt a papámnak egy tömegközlekedés-fóbiás ismerőse, aki több éves, sikeresnek számító kezelés után az orvosa tanácsára felült a metróra, hogy a második megállónál a szerelvény óriás vészfékezéssel elcsapjon egy öngyilkost. Közel sem ilyen durva Zsolt kalandja, annál…..