Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kovács János 14

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ideapad-tulajdonosoknak már késő bánat, a többieknek viszont közérdekű információ lehet laptopválasztásnál, ha tudják, hogy a Lenovonak már csak Thinkpadre van magyar szervizpartnere, amúgy küldik ki a cuccokat Lengyelországba. Sőt, embert nem lehet elérni a román callcenteren…..
Kovács János 14 2012.05.14 17:03:04
Sziasztok!

Remélem még valaki olvassa ezt a bejegyzést. Én is küzdöttem hasonló problémával: hetekig nem regisztrálták a Call Centerben a problémát, össze-vissza tologatták a felelősséget, a futár nem jött érte, stb-stb. Meguntam, elkezdtem google-zni.

A MEGOLDÁS: tessék megnézni a szervízfolyamat bevezetéséről szóló prezentációt:
web.rrc.hu/rrcweb/Lenovo/Idea_termekek_uj_szervizelesi_folyamata.pptx

Van benne egy szlovák illetőségű úriember, ő a call centeresek eszkalációs főnöke.
Felhívtam, elmondtam neki a problémámat, konkrétan "Nevem Alex, Nevem Szabolcs és Nevem Szilárd" kollégákkal, megértette, kérte hogy írjam le neki röviden az ügyet (lenovo.com-os címe volt! :).

Ezután a következő történt:
1. nap: elnézéskérés, jegy rögzítés, ticket ID-val
2. nap: felvette a futár
3. nap: javítás
4. nap: szállítás vissza
5. nap: megérkezett, működik

Én azért bízok benne, hogy a folyamat előbb-utóbb be fog állni (én is voltam már eleget sourcing projektek szívó oldalán, tudom milyen nehéz lehet most a román kollégáknak), amíg nem, addig bátran lehet beszélni a preziben megadott eszkalációs ponttal.

Remélem segítettem valakinek.

üdv
"Kovács János 14"