Regisztráció Blogot indítok
Adatok
debreceni zoli

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
MLM Átverés Talk Fusion 2011.01.09 19:46:00
 Cikkem az alábbi oldal pontos tükörképe:  http://mlm-atveres.blog.hu/2010/12/16/talk_fusion Ahol sajnálatos módon a hozzászólás lehetősége megszünt. (Vaj'h miért?)Igérem, hogy itt bátran Bárki hozzászólhat, hisz demokráciában élünk, ha igaz, ugye…..
debreceni zoli 2012.05.10 00:15:54
Üdv mindenkinek!
Habár tudom, hogy teljesen feleslegesen írok azoknak akik a kommenteket írták, vagy magának bagee nick nevű embernek, mégis megteszem de azzal a szándékkal, hogy akik elolvassák ezt a blogot, és a hozzá kapcsolódó blogot más szemszögből is lássák ezt a témát a Talk Fusionnal kapcsolatban.
Magamról annyit, hogy vállalom a nevem a nick nevem a teljes nevem. a weboldalam a wéwéwé(pont)egyszeruenmilliomos(pont)com oldal.
A blog elindítójának a bejegyzésére nem akarok reagálni azt más már megtette itt:
v-team-global.blogspot.com/2011/12/piramis-csonka-kata-irasa.html
Én inkább a kis emberke nick nevű poszt írónak szeretnék válaszolni, vagyis azt szeretném, ha az olvasók az általam leírtakat is figyelembe venné.
@people are smart: Elsőre simán csak a tények:

Az internet 95%-a 10 év múlva már videó lesz. Chris Anderson TED kurátor
Az emberekben a 10%-a marad meg annak, amit hallanak, azonban az 50%-a annak, amit látnak. Wharton Research Center
2014-re több mobil internet felhasználó lesz, mint amennyi asztali gép, vagy laptop felhasználó.
2011-es Microsoft Tag Mobile marketingjelentés.
Az internet forgalmának 90%-a hamarosan videó lesz. Forbes 2012. (Ez egybevág a TED kurátorának meglátásával)
5000 embernek a 63,9%-a megnézte az emailen keresztül küldött videót. Az átlagos email címzett 8 másodpercet tölt a szövegalapú email elolvasásával. Marketing Vox (ez elég durva!)
A megkérdezett marketing szakemberek 73%-a azt állította hogy az emailbe ágyazott videó növelte az átkattintások számát Globális Marketing Tanács
Az élő online adások mennyisége egy év alatt 648%-kal nőtt. Comscore
Az online marketing piac 2012 végére 7 milliárdos forgalmat fog elérni. Forrester Közvélemény kutató (!!!!)
Azok a látogatók, akik látnak egy videót a termékről, 85%-kal nagyobb kedvvel vásárolnak, mint azok, akik nem látnak ilyet. Forrester Közvélemény kutató
A válaszadók 76%-a befolyásosnak tartotta a videót, és 52%-a videó hatására valamilyen választ adott. Könyvkiadói társulás
Egy hónap alatt 178 millió amerikai internet felhasználó fejenként 16,8 órát töltött vidó nézéssel. Publishers Association
A keresési eredmény első oldalán a videók 53-szor valószínűbben jelennek meg, mint a szövegek. Forrester Közvélemény kutató
2013-ra az internetes forgalomban a videó 30%-ról 90%-ra fog emelkedni. Cisco
A Zappos jelentése szerint a videóval rendelkező termékek eladása 6%-ról 30%-ra növekedett. Reel SEO
Ezek a felmérések azt igazolják, hogy a jövő a videó formátumú kommunikációé. Sajnos @people are smart azt kell mondanom, hogy fordítva ülsz a lovon, vagy inkább, hogy a vissza pillantó tükröt nézve akarsz vezetni. Vagyis a múlt bevett szokásai alapján ítéled meg a világot, és abból indulsz ki, hogy mi volt az, ami elkezdett működni, beválni, és mit kezdtek el az emberek használni.
Az a gond ezzel, hogy a fejlődés nem áll meg, és olyan irányokba is elmegy amerre nem számítottunk. Én elég bölcsnek gondollak arra nézve, hogy Te is tudod, hogy milyen fejlődésen ment keresztül a közlekedés, az elektromosság, vagy a mobil kommunikáció.
Valahol az egyik posztodban azt írtad, hogy több ezer ügyfeled van, de egyik sem használja a videó emailt, vagy a videó konferencia programokat.
Hogy is lehetne ez, akkor amikor egy korát megelőző, új irányt mutató dologról van szó? A rádiót sem tudjuk összehasonlítani tévével, mert nem azonos a 2 eszköz! Az e-mailt sem lehet összehasonlítani a videó emaillel, mert nem azonos a 2 termék.
Beszéljünk a cégről a Talk Fusion-ról mert a beírásodból azt vettem ki, hogy ugyan alaposan körüljártad a témát, de nem néztél be motortérbe. Mint az egyszeri szőke, aki a színe alapján választ autót. A Talk Fusion egy 5 éves cég. Idén eléri az 1 milliárd dolláros forgalmat. Amcsiban a Forbes magazin külön foglalkozik azokkal a cégekkel, amelyek átlépik ezt a küszöböt, mert onnantól nézik életképesnek, fejlődőnek a céget. A weboldal talkfusion.com a businessforhome.com weboldal elemző, és látogatottság mérő oldal a alapján a világon a 2.ik leglátogatottabb oldal. Az alexa.com szerint a mai napon az 1672.-ik leglátogatottabb oldal a világ összes weboldala közül. Ezek a tények.
És most néhány tapasztalat (nem elmélet, agyalgás, hanem amit én magam tapasztalok meg)
Egy vidéki kecskesajt készítő a francia, német, spanyol vevőivel kizárólag ezen a rendszeren keresztül kommunikál.
A blokkmedia.hu internetes média szolgáltató megvásárolta a Talk Fusion termékét, mert 75 ezer email címe van, és a Talk Fusionnak fehér minősítése van az 1000 email-ból 1 visszapattanást engedélyező rendszerének köszönhetően. Ezért a kiküldött videók megnyitási aránya 4%-ról 27%-ra ugrott fel 3 héttel a nyitás után!
Én magam 5 hónappal a megnyitás után 50%-os forgalom növekedést mértem, mert elkezdtem a videó email használatát. A havi levezetett kilóméterem több, mint 50%-kal csökkent.
Köszönhetően annak, hogy gyakorlatilag 30mp-alatt be tudok állítani egy live broadcasting termet, ahova 15 embert tudok behívni képpel-hanggal, a többiek pedig látják, hallják a bennt levőket.
Egy másik vállalkozásom weboldala fuvarozzokosan.blogspot.com pedig rekord idő alatt (3 hét) lett a keresők első oldalán az engedélyezés szóra, mert az ott látható videókat feltettem a Talk Fusion hirdető falára.
Ezek az eredmények a sokszorosát hozták annak az összegnek, amibe a Talk Fusion szoftver csomagja került. 5 hónapja kezdtem el az ismerőseim között ezekről az eredményekről beszélni. Maga a rendszer nemhogy pénzembe kerűl, hanem még hoz is a konyhára, mert a havi díjak befizetéséből én is kapok vissza, így jobban járok, mintha az általad felsorolt ingyenes cuccokat használnám.
Tehát összefoglalva kérlek, ne írj le olyat, hogy ez a cucc csakis az MLM cégeknek jó. És Magyarország hiába nem amerika, akik időben meglátják a kitörés lehetőségét, és nincsenek a "nagy magyar valóságba" belesüppedve, igenis ki tudnak törni, és piacvezetővé tudnak lépni.
Az írásomat nem vita tárgyának szántam. Aki megkérdőjelezi az eredményeimet, az jelentkezzen személyesen, mert itt nem fogok erről szájtépést csinálni. Nem válaszolok senkinek, aki azzal a szöveggel ír be, hogy persze, hogy jót mondasz róla, amikor te is érdekelt vagy az eladásban!! Ez egyszerűen korlátoltság, és nem kommunikálok korlátolt gondolkodású emberekkel. A trollokat meg egyszerűen kiröhögöm, persze csak magamban, mert velük aztán végképp semmi dolgom.
Sok sikert kívánok mindenkinek, főleg azoknak az olvasóknak, akik azt is meglátják, hogy ki az, aki másoknak segíteni akar.