Adatok
rohadt szemét teszvesz
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy könnyen megjegyezhető tanulság az internetes kereskedelem világából Györgytől: aki TeszVeszen árul, annak 2 hete van negatívra értékelni a nem fizető vásárlót, utána fizetheti a jutalékot, akkor is, ha rárohadt a termék:A TeszVeszen hirdettem sok-sok kacatot, eddigi…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A díjfizetés menete
1. Hóvégi egyenlegértesítő
Minden hónap elején küldünk egy egyenleg-értesítő e-mailt, amely tartalmazza, hogy az azt megelőző hónapban milyen értékben vettél igénybe szolgáltatásokat a TeszVesz oldalain. (Ez az összeg az igénybe vett TeszVesz-szolgáltatások díjait tartalmazza, az aukción vásárolt termékek ára ebbe nem számít bele.) Amennyiben az igénybe vett szolgáltatások díja meghaladja az 1500 Ft-ot, akkor a hónap 15. napján számlát állítunk ki. Ha az adott hónapban igénybe vett TeszVesz-szolgáltatások díja 1500 Ft alatt van, nem állítunk ki számlát, a díjakat átvisszük a következő számlázási időszakra. Így előfordul, hogy nem minden hónap végén állítunk ki számlát neked.
Az egyenlegedet a www.teszvesz.hu/my_allegro.php?page=billing&type=bill_show címen tudod nyomon követni.
2. Kiszámlázandó díjak áttekintése
Az egyenlegértesítő e-mail megérkezése után (azaz, a hónap első napján) mindenképp tekintsd át az előző hónapra vonatkozóan az egyenlegeden szereplő díjakat. Amennyiben egy adott aukció az aukciós partnered hibájából nem jött létre - és ezt hitelt érdemlően bizonyítani is tudod -, az adott aukció utáni jutalékot a számlán nem tüntetjük fel. Ha úgy érzed, te mindent megtettél a tranzakció lebonyolítása érdekében, ami a vevő hibája miatt nem jött létre, értékeld negatívan aukciós partneredet! Ha ezt megtetted, a Saját oldalaim -> Számlázás -> Visszatérítések oldalon kérheted a jutalék visszatérítését! Az előző hónapban zajlott aukcióra vonatkozó jutalék visszatérítését minden hónap 1. napján 7:00-tól a hónap 14. napján 20:00-ig kérheted. Ezen időszakon kívül nem áll módunkban elfogadni jutalék-visszatérítési kérelmet. Adminisztrátoraink a másik fél megkeresésével utánajárnak, valóban sikertelen volt-e az aukció, illetve megpróbálják kideríteni, kinek a hibájából nem jött létre az üzlet. Ha a jelzésed jogos, az aukció valóban a vevő hibája miatt nem jött létre, a jutalékot töröljük, a vevőt pedig figyelmeztetésben részesítjük. Azonban, ha az derül ki, hogy az üzlet a te hibádból nem jött létre, vagy pedig létrejött, a jelzésed célja a jutalékfizetés elkerülése volt, felhasználói fiókodat azonnali hatállyal felfüggesztjük.
Részletes információ a jutalékvisszatérítési folyamattal kapcsolatban a Segítségben, a www.teszvesz.hu/help_item.php?item=729 címen található.