Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tamás-Golf 2

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem hittünk benne, de adtunk neki egy esélyt, mert tudományosan hangzott. Az eredmény majdnem mindenkit meglepett… Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Tamás-Golf 2 2012.04.17 22:33:56
@Suttora: Sokan javasolták, de a hátránya hogy ott nincsen felülről kenés és pár év után fel kell fúrni a motort. Több ismerősöm van akiknek 5-7 év után felfúrás lett a vége.
Mondjuk a hho LPG-vel is működik. A következő fokozat biztosan az lenne :D .
Most mondjuk először a világítást váltom LED-re. Az nálam 300rpm-et csökkent. Persze így jár akinek régi autója van :P
Tamás-Golf 2 2012.04.18 22:13:07
@metal: Már vártam ezt a kérdést.
Egy barátom facebook-on megosztotta ezt a cikket és azt mondta kenjem a hajamra. Ezek után persze végig olvastam és meglepett az eredmény. Persze ahogy többször átolvastam rájöttem hogy több dologban is eltér az én készülékemtől. És ha már itt voltam gondoltam bele olvasok a hozzá szólásokba mert abban reménykedtem hogy lesz egy kis pro-kontra benne a felhasználok és a kétkedők között, de csak azt láttam hogy egy oldalú a téma mert senki nincsen itt akinek tapasztalata is lenne róla. Ezért úgy gondoltam megbolygatom a csevegést egy kis ellen érvel. Jelzem én még sosem jártam kémia órára ezért elméleti tapasztalatom nulla. Ezért csak azt tudom megosztani amit tapasztalok azóta, vagy legalábbis annak vélem.
De válaszolva a kérdésedre jelenleg logisztikus vagyok egy Jysk bútor üzletben. Hobbiból robotokat építek és nagyon érdekel az alternatív energia. A hidrogén meghajtás Egely György Vízautó könyve óta érdekelt. Amikor meghallottam a pécsi történetet azonnal ráharaptam. Először felhasználás szintjén, azóta már megfordult a fejemben hogy kereskedni is kéne vele. Szeretnék egy céget csinálni ami robotikával foglalkozik, de ha tényleg minden oldalról úgy látom hogy működik az autóban a hho akkor azzal is szeretnék kereskedni, de jelenleg még nincsen elég pontos mérésem és tapasztalat ahhoz hogy biztos legyek benne. Nem vakultam el teljesen, ha a kocsi kellő átalakítása után nem hoz pontosan mérhető eredményt akkor leteszek a kereskedésről mert nem kockáztatnám a kapcsolataim szemfényvesztésért.
A szerkezet nem tökéletes, több átalakítás is kell ahhoz hogy tényleg olyan eredményt hozzon amiben és is 110%-al higgyek.
Szívem szerint oda adnám a TC-nek hogy próbálja ki mert akkor én is biztosabb lennék az állás pontomban. Mert jelenleg nincsen több tapasztalat mint hogy minden bútor szerelés után megtankolom 10 literrel és megyek amíg bírok..és hát most az kicsit több mint a szerkezet előtt volt. Ja meg egy rongy amit a kipufogó elé tartva jobb látszatot kelt. Egyszer voltam kereket cserélni és rámértek a káros anyag kibocsájtásra kérésemre, gyorsba megnézték és azt mondták láthatóan csökkent, de jobban örülnék ha egyszer szépen ütemesen mindent végig mérhetnék.
Na de vissza térve nem vagyok hho-val házaló de ha meggyőz teljesen akkor szerintem az leszek. És most azért is vagyok itt hogy az írottakból okuljak.
Tamás-Golf 2 2012.04.18 22:26:26
@ratsche: Na látod az ilyenekért éri meg vitázni veletek. Ez nekem teljesen új, köszönöm. Ez a link nagyon érdekes mert hittem az emberben. Az ilyen pro-kontrákban lehet sokat tanulni. Magamtól biztosan nem találtam volna rá. Mondjuk ha a szerkezete el is vetendő, a vízplazma akkor is érdekes téma lehet. Elvégre az általa vagy oroszok által bemutatott szerkezet micsoda jó dolog :)Nem kell nagy hegesztő felszerelés (tartály meg sisak), hanem elég egy kis kacat védőfelszerelés és macera nélkül dolgozhatsz.

Amúgy az én nagy álmom ez lenne:
honda-auto.hu/honda-fcx-clarity-.html

Ilyen technológiával már találkoztam és nagyon érdekes. Már fejlesztenek mobil aksikat is ezzel a mechanizmussal.