Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Az_Ákos

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Sosem lesz a barátod 2012.04.11 05:50:53
Az egyik népítélkező pontosan megállapította, hogy ha lámpától lámpáig csakis 6500-nál kapcsol fel, akkor a városi fogyasztás szigorúan 22 liter. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Az_Ákos 2012.04.11 09:22:05
Pap Tibi Forevör!

Emiatt a cikk miatt most már muszáj volt regisztrálnom! Egyszerűen nem találok szavakat.

A Csikós Zsolt, akit egyébként bírok, azt írta egyszer, hogy a Pap Tibi az ország talán legjobb autótesztelője.

A Pap Tibi az ország legkreténebb autótesztelője.
Most már muszáj leírnom.

Sokadszor ír erről a motorról, de alkalommal lehúzza.
Nem, hogy 16 éve nem ismeri, de 16 km-e sem. Beidéz baromságokat, mint 22 literes fogyasztás, amit a népítélkező sem gondolt komolyan.

2008 végi 1,6 MPI Octavia-m van. Itt van a fogyasztása:
www.spritmonitor.de/de/detailansicht/306666.html

Jól látszik 95000 km-re 6,43 Literes átlag.

Igen, évi 30000 km-t megyek, pont ezért vettem MPI-t, ISMEREM, mert TAKARÉKOS DE NAGYON, csöndes és kellően dinamikus.

Rendkívüli esemény, ha 7-essel kezdődik az átlagom.
80-nal autózva a 5,6-6,0 minden különösebb erőlködés nélkül tartható. Egyszerűen magától annyi, még figyelni sem kell.

Rám ugyan ragadt a nyugati vezetési kultúrából 10 év alatt, de szoktam kretén módon előzgetni is és nem szégyellem leforgatni 5500-ig. (Ott fogy el a szusz)

Vezérműszíj csere: újabb kreténség. Menj el szervízbe Pap Tibi és kérdezz utána! A 2007-es modellekhez 150 ezer km volt a csereintervallum! Az én 2008-asomhoz NINCS előírva csereintervallum. Engem is meglepett. 90 ezrenként kell ellenőrizni az állapotát, de nem cserélni! Annyira nem akartam elhinni, hogy minden szervíz alkalmával megkérdezem.

Ez egy olyan autó, aminek egy SZÉGYEN a futóműve, pattog, a futómű zaja mindent elnyom.
Cserébe nagyon jó vezetni, NAGYON TAKARÉKOS a motorja és meglepően jól megy, miközben állandó tempónaál gyakorlatilag NINCS motorhang!
80-nál amúgy sincs. Autópályán meg ott a szél és gördülési zajok. Ez az autó kimegy a világból.

Akinek 1,9TDI kell, hogy 2 literrel kevesebbet egyen és cserébe hallhagtja a PD kerregését, bevállalja a meghibásodás rizikóját, hát legyen vele boldog.

Tisztelt Totalcar: Jó volna, ha erről a motorról a jövőben egy autókhoz értő tesztelő írna, aki ismeri is és vezetni is tud.