Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mazu

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedves Szimpatizánsok, Nem Szimpatizánsok és Mindenki Aki Él, Mozog és Olvas!Az utóbbi időben megszaporodtak e-mail fiókomban azok a levelek amik arról kérdeznek, miért nem történik érdemben semmi, van-e valami kézzelfogható eredmény elektronika gyártás terén, vagy hol van a klub…..
mazu 2012.04.10 22:55:00
Sziasztok!!!
2008 óta foglalkozok a vízbontással.Annyit mondhatok hogy mindenki az elektronikával van elfoglalva (én eddig csak karbis corollába toltam) de bármiféle elektronika nélkül állíthatom hogy a gáz állapotában van valami ami jó és rossz is lehet .Pl.:első bontó 5literes tartály lemezekkel,a merülős fajta 15A jó ha 0.3-0.4 liter gázt termelt .Mégis csodálatos volt a fogyasztásom .Legutóbbi dry cell elektronika nélkül eléri a 6mmw .De beszerelve nem tudtam jobb eredményt elérni.Én azt mondom -átlag- 20%ot lehet elérni +-%,ennél jobb eredményt csak ha az egész benzin-levegő-hho arányt állítanánk.És ismétlem átlag 20% ami néha 10% néha 30% is lehet.Úgy hogy ha nincs nagy különbség 1,9MMW-és a 6MMW termelés között akkor hiába is keresünk profi elektronikát más az amit először meg kell oldani.
A 24 éves corolla 1.3 as szépen meg volt 4,8l/100km hosszútávú fogyasztással az első és az utolsó bontóval is .Amúgy 7-7.5 nél nem ment lejjebb hosszútávon.
Egyébként (titok)-a negativ azaz vákuumos robbanású HHOt mágneses tulajdonságú lemezzel lehet előállítani ,többet nem mondok mert veszélyes a robbanásokkal kísérletezni.
de legkönnyebben =csinálj egy kis méretű merülős generátort rozsdamentes de mágnesezhető lemezekből,mondjuk -nn+nn- ,felállás a legjobb egy mixer edény aminek menetes teteje könnyen leválik nyomásra .A negatív erejű robbanást egy hangos pozitív után láthatjuk.Mégpedig a tartálynak csak egy kivezetése legyen ami buborékol egy nagyobb vödör vízbe.A bontó tartály legyen félig tele,vagy félig üres.:)
HA a csövet a vödörben lévő víz felett meggyújtod és abban a m.percben a vízbe nyomod-hangos durranás a gáz vissza ég és a vödörből a vákuum felszívja a vizet .És a bontó tartály nemcsak tele kell hogy legyen hanem csurig.Nekem 3dl gáz legalább 1-liter vizet kiszívott a vödörből és a bontó tartály tetejét le nyomva fröcsögött szét.Nos a bontó tartály megtellett vizel Úgy hogy a teteje le pattant a nyomástól.A cső belső átmérője 14mm volt . Hát csak ennyit!
Üdv. mindenkinek!!!
   A történet igaz. 2011 szeptember 16.-án, pénteken történt meg, de nem valakivel, hanem velem. Úgy kezdődött, hogy elmentem levizsgáztatni az autót a szomszéd faluba, ahova eddig is tettem kétévente. Azt tudtam, hogy a benzin fogyóban volt, de bőségesen elég volt a megtenni…..
mazu 2012.04.10 20:22:47
@lütyő: Ez így van .
HHO 2 hidrogén atom hoz 1 oxigén atom kell.Nem kell több levegő.
És a világ legnagyobb csodája hogy az atomok az égés után megmaradnak.
H2o víz molekula lesz belőle.
2008 óta nyomom a vízbontás témát az autóba .Még mindig azt mondom hogy a vízautó müködhet,és legalább fele annyi benzinnel lehetne menni.Csak a benzin levegő arányt kellene változtatni.
Vagy lehet hogy külön befecskendezés lenne a megoldás .Szerintem a megfelelő benzin HHO arányt megtalálva lehetne nagyon alacsony fogyasztású autókat csinálni persze csak kis sebesség tartományba .
A youtube-on van 1,4 es motor tisztán HHO -val megy de a srác csak az alapjáratig jutott menni nem lehet vele .Úgy néztem Kb:4000wattal jár a motor alapon.Először beinditja benzinnel majd ráadja a hho-t ,majd lezárja a beszívott levegőt ekkor hatalmos fordulatra ál be a motor a hho és benzin keveréktől,aztán lassan lezárja a benzint is.És a motor jár tovább csak tisztán hho val.Azt furcsáltam hogy ha a benzin HHO keverék ilyen hatalmas erőt ad .Akkor lehetne menni vele .Persze ha ez az megemelt erő és fordulat nem e több benzintől van.