Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mrCl1nt

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Adam Orth a Microsoft kreatív igazgatója – elég magasan van tehát a céges a táplálékláncban, még ha nem is a piramis legtetején áll. Éppen ezért kellene vigyáznia arra, hogyan kommunikál. Történt ugyanis, hogy a Kotaku két bennfentes forrásra hivatkozva megírta, hogy a…..
Múlt heti hír volt, hogy alig készült el a Fable: The Journey, a fejlesztő Lionheadtől (ami ugyebár Microsoft-istálló) elküldték az emberek tíz százalékát. A cég úgy kommentálta a lépést, hogy ez bevett szokás a játékiparban, és tényleg nem egyedi az eset. 2010-ben…..
IDDQD Az igazi Rock Band 2012.04.18 14:10:08
Hányat ismersz fel becsukott szemmel a megamix 34 videojátékzene-feldolgozásából? Őskonzolosok előnyben!   ..
Nem friss hír, de annál érdekesebb: nagy bajban a Sega. A rolót ugyan nem húzzák le, de a negyedévet nem nyereséggel, hanem súlyos, 7 milliárd jenes (majdnem húszmilliárd forintos) veszteséggel zárják. Ízlelgessük kicsit ezt a számot és közben gondolkozzunk el azon, hogy 1.…..
mrCl1nt 2012.04.07 12:58:57
@Gretzky99: Nem csak a sietség okozza a rövidebb játékokat. Ahogy korábban is említették, játékokat csinálni egyre drágább, és ebből következően az elvárásoknak megfelelni is drágább.

Ilyen asseteket csinálni sok idő sok pénz, akkor is ha jelentéktelennek tűnnek, akkor is ha outsource céget kérsz fel hogy sorozat gyártsa a szék/asztal/váza modelleket.

10 órán keresztül a Modern Warfare szintű akció montázst fenntartani nagyon sok pénzt, és nagyon sok idő, már csak azért is, mert a statisztikák szerint az emberek se sem fejezik (ennek az oka persze valóban a sietség, amit mondtál).

Ezt úgy tudják praktikusan körbekerülni, hogy olyan módokat tesznek a játékba, amik ugyanazt a contentet tudják sokféleképpen újrahasznosítani: multiplayer módok. A pálya ugyanaz, csak a mód más. Kész.