Regisztráció Blogot indítok
Adatok
BuXY81

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Már eléggé benne járunk a januárban, de csak most lett időm előbányászni a tavalyi keresőkifejezések közül a legjobbakat - viszont azt nem akartam, hogy elsikkadjon a dolog, mert egy hétéves hagyományt törtem volna meg (korábbi évek: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015). Szóval megkésve bár, de törve…..
Minap nyílt, és május 10-ig megtekinthető még a Ludwig Múzeumban a no pain no game című kiállítás, amin a /////////fur//// nevű kortársművész-duó (így, 9 perjellel az elején és 4-gyel a végén, ne kérdezzétek, miért), azaz Volker Morawe és Tilman Reiff installációi…..
IDDQD IDDQD képregény: Reboot 2015.03.04 10:35:34
...szóval majdnem ötéves szünet után megint lesz képregény a blogon. Nem tudom, milyen sűrűséggel, meglátjuk, ahogy bírjuk. Mindenesetre a következő már benn áll a sorban, várja az élesítést (valamikor jövő héten)...
BuXY81 2015.03.04 12:09:52
@Stöki: oh! nem értettem, miért nem hal meg a többi karakter rögtön :)
Aki követi a blogot, tudja, hogy a Doom, pláne a Doom II szívügyem. ezt a játékot mindenféle irányítási módon végigjátszottam, kellemes és ciki élményeim kapcsolódnak hozzá. Szóval eléggé izgalomba jöttem a hír hallatán, hogy megdőlt a Doom II uv speedrun rekord, vagyis az…..
Hancu nemrég posztolt arról, hogy készül a világ legnehezebb platformjátéka, ehhez kapcsolódva írnék kicsit a Polytron által fejlesztett Fezről, ami szintén nagy erőfeszítést követel a játékostól, bár szellemi értelemben. A játék XBLA-n jelent meg egy hónapja, és szerintem…..
Van egy remek, de sajnos csak ritkán jelentkező rovatunk, a „Ti küldtétek”, amiben már volt pár vicces történet például egy flipperbajnok nagy napjáról, vagy persze az örök klasszikus, Évike, a C64-programozó meséje. Feltett szándékom, hogy amolyan digitális…..
BuXY81 2012.05.25 08:47:06
Jók ezek a sztorik!

Haverral Q1-eztünk, és kitalálta, hogy a játék hangját vegyük fel kazettára. Ezt a kazit később az utcán hallgatta walkman-en, hatalmas, zárt fejhallgatóval. A járókelők nézhettek, amikor látszólag minden ok nélkül ugrott egyet a rakéta elől. :)

Téli szünet a suliban, naná hogy akkor otthon LAN-party! Segítettem havernak villamoson-földalattin gépet-miegymást cipelni. (Anyuka kölcsön kapta a gépet egy évre a munkahelyéről, hogy megírjon egy dolgozatot.) Mikor megérkeztünk, minél hamarabb akartunk kezdeni, de hát a hidegből bejőve féltettük a gépet a páralecsapódás miatt. Havernak se kellett több, hajszárítóval nekiállt gyorsítani a folyamatot.

Doom 1, aminek a szoftverében még nem volt autorun. Ekkor jött a pénzérme, amit befeszítettünk a lenyomott shift (vagy más) gomb mellé. Persze ezt a mai lapos notebook-jellegű, meg szigetgombos billentyűzetekkel már nem nagyon lehet megcsinálni. Na meg a gombválasztás, hogy a futás ne blokkolja a többi mozdulatot. (Ugyebár FPS-t játszani akkoriban csak keyboarddal volt szokás.) Én voltam a király, mert volt olyan (kényelmetlen) billentyűzetem, amelyik semmilyen kombinációban nem blokkolt (MK2 2-player valaki?).

Doom-pályákat mi is csináltunk, a legemlékezetesebbek talán:
- Haverral a két lakásunk, berendezési tárgyakkal, őrlángos gázbojlerrel, TV-kkel stb. Egy közös utcába terveztük őket, így át lehetett lőni az ablakokon a szemközti házba. (Valóságban persze több km és 3 emelet különbség volt.)
- Nyugati Pályaudvar néhány (savas) vágánnyal, kocsival, és pszeudo-működő vonattal (volt zakatolás-hang, haladást imitáló scrollozó fal az ablaknál, stb. Mindez moddolás, saját textúrák/hangok nélkül!
- Persze az aktuális iskolám is modellezésre került, teleporttal megvalósított lépcsőházzal-emeletekkel (a Doom engine ugye szigorúan egyszintes), és természetesen Cyberdemon igazgatóval.