Adatok
laci5858
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sok hsz-ben írtam és most egy bejegyzésben is. Ezen motorok kartel szellőzésének a megoldását a gyár külső szelepek és csövekkel oldotta meg. Na ha ezen csövek valamelyike lukas, akkor furcsa hibát tud okozni, és még a gép sem írja ki.111-es motoroknál: Kompresszor jobb oldalon,…..
laci5858
2012.04.12 11:56:53
@pixma:
Négy nap után még mindig kiírja, hogy ESP hiba. Valóban a téli gumi R15-ös, a nyári R16-os és a gumi is más gyártmány. Ettől lehet, hogy nem működik az ESP, mert ezt írja ki a műszerfalon. Szerviz kell, a gumi cseréhez - át kell állítani valamit - hogy megszűnjön a kiírt hiba?
Négy nap után még mindig kiírja, hogy ESP hiba. Valóban a téli gumi R15-ös, a nyári R16-os és a gumi is más gyártmány. Ettől lehet, hogy nem működik az ESP, mert ezt írja ki a műszerfalon. Szerviz kell, a gumi cseréhez - át kell állítani valamit - hogy megszűnjön a kiírt hiba?
Bekezdek egy érdekes hibával, amitől nagyon megtud ilyedni az ügyfél és nagyon hasonlít arra ha lemerül az akkumlátor.A legutolsó két szériája a C-nek 204;203 ugye én ezzel különböztetem meg a tipusokat, de máshol is lehet hallani ezeket a számokat, nem is beszélve az új 212 új…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Köszönöm a tanácsot. Érdeklődnék, hogy a kartel szellőztető cső ellenőrzéséhez mindenkép le kell venni a kompresszort, mert akkor ahhoz szerviz kell. Másik kérdésem, hogy a műszerfalon kigyulladt ESP hiba üzenet, illetve az, hogy az ESP program nem elérhető. Egyszer már volt ilyen amikor kereket cseréltem ősszel, akkor egy nap után megszűnt, eltűnt a hiba üzenet. Most is kerék csere után történt a nyári tettem vissza. Van valami összefüggés, vagy mi lehet a hiba, most nem aszik el az üzenet három napja.