Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Belana

0 bejegyzést írt és 103 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Viszik "az egész falat a picsába" - mondták, és így is tettek. Édesanyám (66 éves) vásárolt egy lakást, és elkezdte a felújítást, hogy beköltözhessen. A postaládában talált szórólap alapján hívta a Panel Star Kft-t nyílászáró-csere ügyében. Már az első pillanattól…..
Belana 2015.10.27 11:27:51
@panelstar: Esetleg, ha már ilyen nagyon sikeresek vagytok, akkor megfizethetnétek egy embert, aki tud fogalmazni és helyesen írni, meg fogalma van úgy általában a hivatalos levelezés szabályairól....
Az oké, hogy bugyit, fürdőrucit nem vesznek vissza, de én arról még nem hallottam, hogy a fülhallgató is ebbe a kategóriába tartozik, bár ha belegondolok, hogy milyen érzés lenne egy ismeretlen után a cuccot a fülembe szuszekolni, mélyen egyet tudok érteni a…..
Az alábbi poszttal eredetileg a Spart akartuk kutyázni, aztán mielőtt megjelent volna, olvasónk beszámolt a fejleményekről. Bár természetesen az említett üzlet összes dolgozója továbbra is sürgősen nézzen magába, azt is mondjuk ki, hogy a Spar kommunikáció remekül csinálja…..
Belana 2015.05.15 14:38:17
@igi1: el vagy te varázsolva.... nem loptam meg.
Annyit fizettem egy áruért, amennyi ki volt írva nagy címkéken, hirdetéseken!
Belana 2015.05.15 14:57:55
@igi1: én loptam.....
nem is ők akartak meglopni engem más árral, mint amit kiírtak!

Nem hagytam ott a cuccot. Kifizettem a kiírt árat. A blokkot se vittem el.
Belana 2015.05.15 15:41:00
@igi1:
szerintem te fogd már fel, hogy semmi szó nincs itt "levásárlásról"
Annyiért kell adnia a terméket, amennyi ki van írva.
Ennyi.
Szánalmasan bizonygatod a hülyeségedet.

Jokkura: valaki legalább érti :)
A Ringroup Oktató Kft.-t sokan szidták már, többek közt nyelvtanárok és szakképzőkben vizsgáztatók is. Ezúttal egy majdnem diákjuk fut hiába a tanfolyamra befizetett pénze után. Ő félév küzdelem után inkább hagyja az egészet a francba, de nem kéne. Sorstársak…..
Gáboréknak nem elég, hogy sikerült a bedőlt DRB-csoportnál bankolniuk, de a pénzükhöz jutásnak még ára is van a macera mellett. Érthetően elégedetlen. Még akkor is, ha nyilván biztonsági okokból kérik tőlük a hiteles cégkivonatot. Kedves Homár!   Bt.-nk a nemrég…..
Belana 2015.03.20 17:30:14
@telkoe: Simán lehet, hogy kevesebbet kapnak, mint amennyijük volt........ ezt még megfejelik 5000 Ft költséggel...
Mi van ha minden pénzüket a bankszámlán tartották és kártyát használtak?
A mi cégünknél is előfordul, hogy nincs 5000 Ft kp a kasszába, csak kártya..
Belana 2015.03.20 18:07:46
@telkoe: Ne is értsd a lényegét, annak amit írtam.
Hervasztó, mint Áder bajusza, amikor az online ügyintézést sikerül macerásabbá tenni, mint az ügyfélszolgálatos- sorbaállóst. Vajon mért nem lehet az ügyintézésről értesítést küldeni? És mért kell ilyen buhera-indirekt módszerekkel csekkolni, hogy megtörtént-e valami?…..
Belana 2015.03.02 12:17:15
@joska61: egy normális országban, ha már valami amúgy is elektronikusan tárolt és központi rendszerrel összekötött, akkor nem lehetne megvenni még egyszer.

(most kihúztam a kezem a biliből...)
Olvasónk tavaly áprilisban szakított a Telekommal. Fogta, és ahogy kell, az összes bigyót feladta szépen postán. Hogy kötött-e új szerződést valamelyik más szolgáltatóval vagy digitális nomád lett, nem tudjuk, mindenesetre telt-múlt az idő, jött a május, ment a nyár, majd a…..
Belana 2015.01.22 14:02:52
@atpijkamo: Én is csodálkoztam, de tényleg ezt mondta.
Na holnap jön a postás hozzánk, megkérdezem tényleg így van-e :))
Belana 2015.01.22 14:43:26
@venszivar: Én nem azt kértem, hogy olvassa el a cetlin lévő firkát, hanem hogy nézze meg a számítógépben, hogy kitől kaptam :)
Belana 2015.01.22 15:16:54
@venszivar:
Én megkérdeztem, hogy meg tudják-e mondani, nem tudták. Feltételeztem beviszik az adatokat, meglepett, hogy nem, de ahogy látom másokat is.

@Vörös Szonja, a tetovált lány: mikor bevezették a számítógépes rendszert, döbbenten tapasztaltam, hogy mindennap, amikor vittem céges leveleket, újra és újra be kellett diktálnom a számlázási címet :) Nem jegyezte meg a gép.
Ezen mondjuk már javítottak.
Mi az első gyereknél tapasztalatlan, de lelekes szülőként ideális, teljesen védtelen martalékai voltunk a babamarketingnek. Simán benyaltuk pl. hogy lekerekített végű körömollór nélkül ujjnélküli felnőttet fogunk átadni a társadalomnak. Jártunk is sokat a Brendonba.…..
Belana 2015.01.19 14:38:37
@Leone_510: Pedig lehet, hogyha szervizelnéd, vagy eladnád neki a kereket, akkor holnap nálad hagyná a pénzét.

Másrészt meg, ha bárhol külföldön élt X évig és hazajött, hozta a babakocsit is, és most kell neki kerék, akkor kizárólag ugyanott szerezheti be ahol a kocsit vette?

A hülye szerintem te vagy, nem a posztoló.
Belana 2015.01.19 18:13:40
@Leone_510: Mindent elmondtál magadról:D:D
T. Jánosnét teljesen feldúlta tálca nélkül érkező fürdőkabinja, a feszítő indulat pedig egy igazi drámai monológot eredményezett. T. Jánosné állapota tök érthető. Ha a Mall.hu egy sablonszöveg helyett olyan szép, egyértelmű infókkal árulná az E129C-t, mint mondjuk…..
Belana 2015.01.13 15:39:10
@igi1: Lehet, hogy posztoló nem gyakorlott internetező.... nem néz utána cikkszám alapján.
A mall.hu-nak minimum fel kellett volna ajánlani a pénzvisszafizetést.
15 kg súly felett pedig a visszaszállítását is neki kell megoldani.
Belana 2015.01.13 15:42:35
@Lenina Huxley: Amennyiben a kép illusztráció, nem a terméket ábrázolja, akkor azt oda kell írni! NINCS odaírva.

Ha a problémájával foglalkoztak volna, felajánlják a visszavételt, akkor lehet, hogy a panasz sem születik meg.
A mall.hu tájékoztatása erősen hiányos.
Ismét egy eladó mesél arról, hogy milyen a kassza vagy épp a pult mögött állni. Ha nincs is mindenben igaza, - hiszen arról aztán egyáltalán nem a vevő tehet, ha őt az első napján lehetetlen küldetésként beteszik kasszázni -, de elég szemléletes képet fest a néha varacskos…..
Belana 2014.09.19 08:37:18
@Artech: Jó hogy abból, hogy 10-kor nyitunk leszűröd, hogy mekkora cég lehetünk, mennyi áruval :) Gratulálok!

Amúgy nem vagyok eladó, csak ott dolgozom.
Több mind 100 000 termékünk van.
Te bizonyára pontosan meg tudtad volna mondani neki, hogy az amit keres, az van raktáron, melyik polcon van, hány darab van belőle, stb...

Igen, valószínűleg 9-kor ki kellett volna nyitnom egy több száz négyzetméteres üzletet EGYEDÜL, beállni a pult mögé, kiszolgálni, majd beülni a kasszába, hogy fizetni is tudjon, de akkor ha már úgyis kinyitottam 9-kor, akkor nyitva is maradhattam volna :)
Ezt biztos mindenki megtette volna :)

Még jó hogy vannak olyan emberek mint te, akik akármikor akármit fejből megmondanak :)

Nem tudom, biztos rosszul gondolom.... Nekem a nyitvatartási idő azt jelenti, hogy az ott dolgozók azon idő alatt segítenek nekem és nem várom el, hogy a saját szabadidejükben az én ügyeimen pörögjenek.
Mert ha már bezártak akkor nem X cég alkalmazottja, hanem Gipsz Jakab magánszemély.
Belana 2014.09.19 08:44:05
@Thomas Dantes: ez egy normális hozzáállás. Csak még kevesen vagy :)))
Belana 2014.09.22 14:06:04
@Artech: "Kedves, nevesíts már, mert el nem tudok képzelni Pesten egy boltot, ami 10-kor nyit, több mind 100 000 termék, s nem vagy eladó, de ismernek, s be kell menned dolizni."
Nem nevesítek, mert senkinek semmi köze hozzá, de attól, hogy te nem tudod elképzelni, még létezik.

Nem tudom, hogy anélkül, hogy kinyitottam volna, hogy nézem meg neki, hogy van-e amit akar (azért kíváncsi lennék, hogy a szabadidejükben hányan tették volna meg egy ismeretlennek, aki az utcán odamegy hozzájuk és megkopogtatja a vállukat, hogy ő tudja hol dolgoznak és mondja meg....)
Egyébként meg teljesen biztos vagyok benne, ha azt mondom, hogy igen, van, akkor a következő az lett volna, hogy akkor ő nem jön már vissza, hadd vegye meg...

Szerintem ott az utcán ő nem vevő volt, én meg nem eladó vagy X cég alkalmazottja, hanem egy ugyanolyan járókelő, mint én.

(Megmondtam neki, hogy nem tudom, hogy van-e, jöjjön vissza, szerinted beérte vele?? - nyilván nem az volt az első válaszom, hogy nincs számítógép a fejem helyén)

A fizetésem nem a vevő adja, hanem a tulajdonos, akinek a vevőkből van bevétele.

Nyilván nem vagyunk egyformák, de én mint vevő, ha bemegyek egy boltba egyáltalán nem várom el, hogy rögtön odajöjjön hozzám valaki, ha segítségre van szükségem, akkor kérni fogok - ha meg éppen nem ér rá, akkor megvárom míg sorra kerülök.
Engem kifejezetten idegesít, ha egy eladó a sarkamban van.
És az se érdekel, hogy mit csinál éppen, ha segítséget kérek és segít, akkor elégedett vagyok.
Mégcsak azt sem várom el, hogy folyamatosan mosolyogjon, legyen kultúrált és normális.
Nekem nem kell külön eladó.
És szeretem a munkámat.
Úgy tűnik, Akasztják a hóhért rovatunk megszületése elemi erővel szabadította fel a szolgáltató szektor dolgozóiban az évek alatt felgyülemlett frusztrációt. Rövid időn belül ez a harmadik pult mögül érkező levelünk. A másik kettőhöz hasonlóan ez is kicsit pikírt és…..
Belana 2014.08.01 19:03:05
@gabors: Szerencsére a tulaj jó fej volt, megértő és ő is úgy gondolta, hogy a személyemre irányuló, nyilvánvalóan alaptalan és rosszindulatú sértéseket nem kell elviselnem.

Tipikus viselkedés, hogyha mással nem tud visszavágni, akkor majd a személyemet sértegeti.

Felőlem szidhatja a termékeket, a boltot, a választékot, a kiszolgálást, az árakat, de milyen alapon veszi a jogot magának, hogy engem emberi mivoltomban sértegessen??
Belana 2014.08.01 19:09:14
@atpijkamo: köszi a védelmet :)))
Belana 2014.08.01 19:22:10
@helianthus: nyilvánvaló, hogyha egy ügyfél/vásárló - de az élet akármilyen más területén, bárki - kedvesen, kulturáltan közeledik feléd, akkor sokkal szívesebben segítesz neki és többet teszel meg, mint annak, akinek köszönsz, de nem veszi a fáradtságot, hogy visszaköszönjön, akinek a szótárából hiányzik a kérem és köszönöm.
Csak elég erősen kell gondolni rá, és a legalacsonyabb igényeinket is alulmúlja valaki. A Duo Ételbár Pizzéria válságmenedzserén kifogott az az elképzelhetetlen szituáció, amikor naiv ügyfél ételét valaki másnak adta a futár: Ételt rendeltem a Duo Ételbár Pizzéria nevű…..
Zsófi mamája nem érti, miért okoz folyamatosan problémát a kispesti Cserpes joghurtkimérésben, hogy húszezressel akar vásárolni: A Cserpes Sajtműhely kispesti piacán található viszonteladójáról szeretnék mesélni nektek. Itthon mindenki szereti a termékeiket, mivel itt lakunk…..
Tamás egy sajátos modorú eladóval találkozott az Újmobilshop üzletében, aki szinte azonnal meghibásodó telefonját azóta sem hajlandó visszavenni, valami nyilvánvaló hazugságra hivatkozva: Ez év április 23-án online rendeltem egy mobiltelefont. 23-án e-mailben kaptam az…..
Belana 2014.05.08 07:44:07
Belana 2014.05.08 08:57:48
@Nikorene:

Van különbség a baromságot írtál és a lebarmozás között.
De látom a különbségeket nem igazán érted.
Belana 2014.05.08 14:07:47
@atpijkamo: vigyázz, mert te is okoskodónak leszel titulálva:)
Január óta több panasz érkezett, hogy lassan szállít a Bookline, és akkor sem sikerült az összes könyvet összeszedni. Legfrissebb naiv ügyfelünk szerint már a februári visszaigazoló emailben említettek valami logisztikai problémát: A Bookline is belépett azon weboldalak sora…..
Belana 2014.04.04 14:51:02
@andand: Elállás esetén az értékesítő köteles a kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. Így van ez akkor is, ha a kereskedő a megrendelést nem tudja teljesíteni.

Nyugodtan mehetsz a fogyasztóvédelemhez.
Belana 2014.04.04 14:57:42
@venszivar: nem tudom, miről beszélek?:)
Belana 2014.04.04 15:09:00
@venszivar: én sokat idejárok, csak nem beszélek:D
tartsam meg a szokást, mi?:)))
20 év után tényleg büntetlenül lehet szórakozni (lásd még "szolgáltatás"), hogy ha az emberek online és offline vizuális segítséggel sem találják meg a láthatatlan parkolóövezethatárokat, akkor megbüntetjük őket, ahelyett, hogy átvezetnék a pénzt az egyik kasszából a…..
Belana 2014.04.03 15:34:44
@hovatűnt démonhill: megnézte melyik zónában van, egy erre tervezett programmal....
Belana 2014.04.03 15:49:45
@amsz: Az automatából vett jegy esetében igazad van.
De ő sms-sel parkolt, elküldte a rendszámát, gondolom hozzá köthető telefonszámmal.
Ezt nem lehet meghamisítani.
Belana 2014.04.03 16:24:21
@amsz: de ha már van mód arra, hogy sms-ben parkolj, akkor lehetne arra is mód, hogy az ezzel járó előnyöket, a szolgáltatást igénybe vevők felé hasznosítsák. Rendszám, telefonszámról azonosítható, nem meghamisítható, átruházható módon fizetsz.
És még fizetsz + 75 Ft-ot, az sms díján felül, mert sms-ben parkolsz. Akkor mégis mire? Ha az ilyen egyértelmű szerencsétlen tévedés esetén sem fogadják el bizonyító erejűnek, hogy ő nem csalt, nem bliccelni akart, nem akart fizetés nélkül igénybe venni egy szolgáltatást, egyszerűen HIBÁZOTT - vagyis még csak nem is ő, hanem egy erre tervezett program - méltányosság nincs akkor sem.
Róbertet megszívatták az interneten rendelt nyomtatójával, mert amikor kiderült, hogy mégse lesz jó, közölték vele, hogy nincs elállási joga, mert személyesen vette át és fizette ki. Hát pedig van elállási joga, tiszelt C számtekbolt, miután az interneten rendelte meg, a többi…..
Naiv ügyfél egyik reggel arra eszmélt, hogy 1270 forintért kapott egy vírusírtó-frissítést a telefonjára, amit meg sem rendelt. A bátran a mobileinfo.cc domain mögé bújó mobilszámlázó Dimoco szerint az amúgy ingyenes androidos NQ vírusírtó fizetős része aktiválódott a…..
Azt már feldolgoztuk, hogy a mobilcégek webshopjai és üzletei között nincs kapcsolat. Ez viszont a gyakorlatban azt jelenti, hogy a T-pontokban átvett, weben rendelt készülékeket a helyszínen nem cserélik, ha véletlenül gyárilag hibásak: T-mobile indított egy új szolgáltatást…..
Belana 2013.09.02 15:12:33
@chloe queen: Oké, cserélni nem tudta volna a bolt azonnal, mert nem volt készleten, de nem tudok olyan jogszabályról (pedig hasonló webshop és bolt is helyen dolgozom), ami indokolná, hogy ott AZONNAL ne adják vissza neki a pénzét.
Amúgy a 30 napos pénzvisszafizetési határidő a kiszállítással kapott termékekre vonatkozik, nem azokra, amiket személyesen vett át.
Nálunk ez úgy működik, hogy behozza az ember a terméket, megvizsgáljuk, megvan minden, nem sérült, kap egy papírt, megy a pénztárhoz, pénzt visszakap, boldogan távozik.
Belana 2013.09.02 15:28:10
@stillmátyás: igen, ebben igazad van, felelőtlenség megy ezerrel hitelekkel/előfizetésekkel kapcsolatban.

Ellenben ebben a történetben én úgy látom, hogy vett (venni akart) egy telefont - nem 0 Ft-ért, részletre, ki is fizetett 100e Ft-ot - előre ne ítéljük el, hogy majd úgyis számlatartozása lesz:D
Egy régi körgangos házban lakom Budapesten. Az a fajta, aminek kettő udvara is van, és amiben az udvarok meglehetősen kicsik, a lakások nagyon közel vannak egymáshoz.Lakik ebben a házban egy Down-kóros (középsúlyos mértékben fogyatékos) fiatalember a szüleivel, két szinttel…..
Belana 2012.08.22 16:44:50
@slowmotion: pont ők nem néznek magukba soha:)
Belana 2012.08.22 17:09:58
@town: hát persze, mi szégyelljük magunkat
Belana 2012.08.22 17:36:38
@town: szerintem értelmezned kéne, amit írtam.
De mindegy. Ehhez nincs kedvem.
Tisztelt blog! Pajzsmirigy problémám adódott lefogytam hirtelen 100 kilóról 82-re 2 hónap alatt én meg azt hittem tuti a diétám.Pajzsmirigy szakrendelés csak a Szent Imre kórházban van! :)))November elején kértem időpontot kaptam is JÖVŐ év február (3 hónap) 15-re 2…..
Tisztelt Praxis!   Az én történetem nem olyan vérlázító, mint amilyeneket az önök blogjában szoktam olvasni, mégis kifejezetten dühítő.  Orvoshoz kellett mennem a múlt héten. Kifejezetten ritka az ilyen alkalom, jó, ha évente, kétévente egyszer sor kerül hasonlóra.…..
Naiv ügyfél szerencsére csak szóváltásba keveredett a Vakvarjú étterem egyik pincérével, miután az nem akarta beengedni őket a vécébe, mert állítólag mindenki oda jár: Visszajáró vendégek vagyunka Vakvarjú étteremben a kopaszi gáton ahol legutóbb (július 12-én este) a…..
Belana 2012.07.16 09:40:58
@Neon Fu: "Mivel több gyerekkel voltunk, és hely sem volt ezért nem az étteremben fogyasztottuk el a vacsoránkat, hanem az étterem melletti padokon. Elvitelre kértünk 5 adag hekket (nyugta számok:0416/00046, 0416/00047)) és üdítőket. "