Regisztráció Blogot indítok
Adatok
seawolfhun007

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ugye még mindenki emlékszik, mekkora a foskolódáscunamit váltott ki a világ legnagyobb lehúzása (aka. az sms igazi ára) bejegyzés. A hitetlenek leellenőrizhetik, hogy Ausztriában 15x olcsóbb egy sms, mint nálunk, szerződés és hűségidő nélkül! A telefonálás csak 8x, a…..
seawolfhun007 2012.03.29 11:35:06
A pénzbeszedés T-ermészetesen multi cégnél így is működik. Avagy hogyan húzzuk le észrevétlenül a kis és középes vállalatokat. Az ügyem jelenleg kivizsgálás alatt van és folyamatban is, tehát még nem zárult le de valós!.
2003 óta vagyok céges előfizetője a T-isztelt szolgáltatónak. 7 db telefonszám, csoporton belüli kedvezmény opció (tehát ingyé' tudjunk mán' parolázni). 2009 ben ócóbb lenni díjcsomagod, váltsál öcsém', jött a szolgáltató kedves invitálása, erre aakor még platina hűséges ügyfélként persze igent mondtam. Ugye az opció marad? persze marad! volt a válasz. Úgy tünt minden rendben van. 2011 decemberében egyetlen számlán láttam anomáliát. EGYETLEN SOR, kizárólag a 2011 decemberi számlán (sem elötte sem utána!) ami arra utalt, hogy az a hónap nincs rendben a csoporton belüli kedvezményekkel. Reklamáció elindul, szolgáltató kivizsgál: Panaszomat személyes ügyfélszolgálaton,
írásban A szolgáltató válaszlevelében ‐
visszamenőleg egy évre ‐ jóváírás formájában ‐ ismerte el a jogosnak a bejelentést. (több mint 40e HUF! egy évre) Tájékoztatott
továbbá, hogy egy éven túl ‐ törvényi előírások miatt – a korábbi évekre vonatkoztatva ‐ nem áll
módjában jóváírást eszközölni. Ugye mindenki emlékezetében még felvillan a 2009-es dátum?! Pár hét gondolkodás után a szolgáltató 1430‐as vonalán kívántam bejelenteni, további panaszomat.
Álláspontom szerint amennyiben a szolgáltató jóváírás formájában elismeri vétségét, de a törvényi
lehetőségek megakadályozzák a korábbi években történt jelentős túlfizetésem visszaszolgáltatását,
abban az esetben jogosan várhatnék valamiféle kompenzációt, vagy felajánlást a szolgáltatótól.
Kérésem akkor is, és most is, hogy az előfizetésekhez kompenzáció gyanánt a fentieken túl,
figyelembe véve és elismerve a kivizsgálás eredményét, szíveskedjenek percdíjkedvezményt megadni
és a hűségnyilatkozatok (7db telefonszám) eltörlését végrehajtani, mert az elismert jóváírás egy évre
(2011) vonatkozó összege több mint 40.000 Ft. volt, azonban a probléma 2009‐óta áll fent.
(Mindezek mellett 2003‐óta vagyok a szolgáltató „fizető” előfizetője.)
Az ügyfélszolgálaton a kolléga(nő) minősíthetetlen módon megtagadta, hogy panaszomat pontosan
vegye fel, mint kiderült korábbi panaszom „másolatát” jutatta el az ügyviteli rendszerükben
kivizsgálásra, nem az általam telefonon diktált kérést.
Mivel éreztem, hogy nem volt megfelelő az ügyintéző adatkezelése, a biztonság kedvéért a
telefonbeszélgetés után befáradtam személyesen egy érékesítési képviselethez. Itt derült ki, hogy
valóban nem kezelték megfelelően panaszom felvitelét a rendszerükbe. Itt újabb reklamációt
vetettem fel. Kifejezetten kértem és külön kiemeltem ‐ az űrlapon megjelölhető lehetőségek közül‐, hogy e‐mail
útján értesítsenek!
A kivizsgálásra érkező válasz útja is nagyon kellemetlenül érintett. Nem a kért e‐mail útján
értesítettek, valamint olyan postacímre küldték ki a levelet, melyről kizárólag a szerencsének volt
köszönhető, hogy mégis eljutott hozzám a válasz.
Ismét telefonos ügyfélszolgálatot kellett igénybe vennem, mert a tartalmi részben megtalálható
számomra adott válasz nem a kérésemre felelt. Azonban még további 2*2413 Ft érthetetlen jóváírási
összeget tartalmazott, melyet nem kértem!
Az ügyfélszolgálatot 2012‐03‐07‐én közel kb. 51(!) perc alatt sikerült érdemi munkára bírnom 3db
kolléga igénybevételével, melyből az egyik NEM VOLT KÉPES BEMUTATKOZNI és 30 perc várakozás
után tájékoztatás nélkül kapcsolt vissza a rendszerbe. Ismét bejelentést tettem
és kértem, hogy a választ ‐ okulva az e‐mail címes esetből ‐ egy pontosan lediktált postacímre
legyenek kedvesek küldeni.
Kérésem most is: Az előfizetésemhez kompenzáció gyanánt a fentieken túl, figyelembe véve és
elismerve a kivizsgálás eredményét, szíveskedjenek percdíjkedvezményt megadni és a
hűségnyilatkozatok (7db telefonszám) eltörlését végrehajtani, mert az elismert jóváírás egy évre
vonatkozó összege több mint 40.000 Ft. volt egy évre, azonban a probléma 2009‐óta áll fent.
Tudomásul véve a törvényi korlátokat és a kivizsgálás eredményét elfogadva. (Mindezek mellett
2003‐óta vagyok a szolgáltató „fizető” előfizetője.)
A megérkezett válaszlevél immár 2. ízben nem sikerült, hogy a megfelelő címre jusson el! Ebben kedvesen tájékoztattak, hogy nem áll módjában a szolgáltatónak figyelembe vennie semmit és
tulajdonképpen cégem szívességért „kuncsorog”, mert megítélésük szerint én elfogadtam az általuk
kivizsgáltakat. Amennyiben válaszuk nem felel meg forduljak a megjelölt hatóságokhoz. Hát ezt tettem, várom is a válaszokat, de addig is kérek mindenkit, hogy a 2011 decemberi számláján ugyan szíveskedjen ellenőrizni, hogy van e esetlegesen felmerülő költségsor, mert lehet, hogy a rendszer az Ön esetében is tartogathat meglepetéseket.