Adatok
Loading....
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kedves Totalcar! Leendő anyósom egy délutánon fát fogott Yarisával, az autót természetesen gazdasági totálkárra vették. A roncsliciten került értékesítésre, gondoltuk elbontják... Tisztelettel: Roland Neveddmeg-sorozatunk ékkövénél csak annyi a kérdés, hogy vajon egy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Röviden és tömören: Az ütközés következében az egész autón és annak alkatrészein végig "fut" az ütközésből származó energia.
Mint a cintányéron, amikor ráütnek. Ha láttál már ilyet lassítva, akkor talán nem is kell többet erről mondanom.
Az összes illesztés, ahol lemezek kapcsolódnak össze, ami lehet ragasztás, ponthegesztés, szegecselés, bármi, vagy ezek együttese, kap egy maflást. Az összes! Nem egy, nem kettő, hanem minden egyes illesztés, ha látod, ha nem. Logikus, nem? Nem véletlenül vannak gyárilag is kihúzva az ilyen illesztések mindenféle tömítő anyaggal(egy "nyugati" kocsinál). Azért, hogy ne ROHADJON! Minden illesztés potenciális rozsda forrás. Ahol két lemez találkozik ott kezd el rohadni leginkább bármi(!).
Tehát ha valaki kifejezetten keresi a bajt, annak érdemes bevásárolnia egy porrá törött, de 0 forintból és a jó kis magyar szaki által összegányolt autót, hogy a rafkós neppernek előbb-utóbb meglegyen az X6.