Regisztráció Blogot indítok
Adatok
tatamási

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
s>Kicsit eltérek mindentől, és a saját, egyéni tapasztalataim helyezem előtérbe, melyet lehet sokan nem értenek, de szinte naponta látják, csak nem veszik észre. Dolgoztam a cégnél, láttam mi folyik ott. Sokan nem is gondolnák, akik még ott vannak az áruházakban, mint dolgozók,…..
tatamási 2012.03.22 18:09:33
Ez szóról szóra igaz amit a BANDITA ír?
A TESCÓNAK csak kommunikációs trükkjei vannak,( MUNKAHELYEKET TEREMTÜNK, ÁTLÁTHATÓAN, TISZTESSÉGESEN MŰKÖDÜNK, ÉRTÉKET TEREMTÜNK, TÁMOGATJUK A KÖZÖSSÉGEKET) az igazságot ha szembesítik vele, megpróbálják a szőnyeg alá söpörni vagy elferdíteni rosszabb esetben egyszerűen a munkavállalókat megfélemlítve elhallgattatni VAGY EGYSZERŰEN KISZERVEZNI. A cikkben amiről nem esett szó, a VÁLLALATI ÉRDEK,TULAJDONOSI SZEMLÉLET. Ez volt az igazi szlogen a belső biztonságiaknak. De mondok jobbat, "ÚGY BÁNUNK MÁSOKKAL AHOGY SZERETNÉNK HOGY VELÜNK BÁNJANAK" Ez ismerős ugye minden TESCO-SNAK? Közben szépen lassan sunyi módon kizsákmányolják az országot és a munkavállalókat, mikor kiégettek, felégettek maguk körül mindent ANGOLOSAN megszabadulnak a kiégett, esetleg "sokat tudó" munkavállalótól. Jobb esetben "Hallgatási pénzt" kap ( EZT DOKUMENTÁLJÁK IS EGY SZERZŐDÉS FORMÁJÁBAN) ha olyan beosztásban volt hogy kellemetlen lehet ha "KINYITJA A SZÁJÁT". Az áruházi munkatársakat csak egyszerűen "kicsinálják" mentálisan, idegileg vagy fondorlatosan csőbe húzzák hogy szabadulni lehessen tőlük. DE MÁS: LÁSD JAPÁN-ból való kivonulás. Eszükbe sem jutott hogy a nagy természeti csapás után a világ harmadik legnagyobb kereskedelmi cége segítse a Japán vásárlókat az ország újjáépítésében. MERT UGYE MI"MINDENKINÉL TÖBBET TESZÜNK A VÁSÁRLÓKÉRT" Ez is szép szlogen ugye? EZ VÁRNA MAGYARORSZÁGRA IS HA PROBLÉMA LENNE? Ne legyenek illúzióink- a válasz- igen. Tudnálak még egy pár ilyen szlogennel sokkolni bennetek, de inkább ezt meghagyom a kommunikációs osztálynak, aki már a kommunikációs igazgatóját sem meri a kamerák elé állítani. Inkább a csúsztatásokat ne az ő arcához kössék mert az már egy kicsit kellemetlen, de mondhatjuk "cikinek" is mert beszélni kellene a lejárt szavidős húsok eladásáról, a grillben való lesütésükről, vagy a pékségben a lejárt tejföl, túró, bacon szalonna, liszt "beépítéséről" a pék árúkba. És mindezt éveken át megetették azokkal a vásárlókkal akiknek a "hűségét kérik" Magyarországon. Miért kell hogy beszéljünk ezekről? Mert 2002-2010 között azt csináltak amit csak akartak, a szlogeneket és a lejárt termékeket etették velünk az EXTRA PROFITÉRT AMIT AZ AKKORI KORMÁNY SZEMLÁTOMÁST HAGYOTT SŐT LEHET HOGY MÉG PROFITÁLT IS BELŐLE? Erre a kérdésre a választ az akkori pénzügyi igazgatónő tudná hitelesen megadni ha a hallgatását nem vásárolták meg. Remélem ennek vége,sajnos ahogy a biztonságnak is a TESCO-ban. MEMENTO a munkatársainknak akiknek így hálálták meg hogy éveken át kiszolgálták a managmentet, és hittek benne hogy fontos a vállalatnak a munkájuk. A magyar embernek nincs értéke ennél a cégnél. SEM A VÁSÁRLÓNAK,SEM A MUNKAVÁLLALÓNAK.
CSAK A KIZSÁKMÁNYOLÁS AZ EXTRA PROFITÉRT, NÉHÁNY MAGYAR FELSŐVEZETŐ (Akiknek az emberi értékeket "zsíros"fizetésben és európai bónuszban mérik) JÓLÉTÉÉRT FOLYIK A "A VÁSÁRLÓ ÉS A NEMZET VAKÍTÁSA"