Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ratsche (törölt)

0 bejegyzést írt és 305 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vezessük rá őket arra, hogy autóst csak akkor állítsanak meg, ha annak valódi oka van. A fennmaradó időben eredjenek a tulajdon elleni szabálysértések elkövetői után. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.05.09 09:58:14
@augustiener: Nyilván szemét vagyok és rosszmájú, de ha fogadnom kéne, arra tennék, hogy benőkét megbüntették (lehet, alaptalanul), de benőkének nem volt elég bátorsága feljelentést tenni, ezért most összeguglizott néhány kresz-paragrafust, és az interneten csinálja a fesztivált abban a reményben, hogy mások majd elégtételt vesznek az ő vélt (vagy valós) sérelmeiért.
ratsche (törölt) 2012.05.09 10:11:36
@wannabe_biker: @Inner Circle:
Már azt hittem, hogy én vagyok az egyetlen bunkó, akinek ilyen érzései támadtak.
ratsche (törölt) 2012.05.09 11:21:16
@velo: Jól tudod. A felnikbe bele is van ütve a KBA-szám.
Belsőség Heti merítés 2012.05.06 08:36:00
Megbizható munkatárs Tiszta véletlenül vettük meg mert ott volt a piacon egy karc nélkül nagyon olcsónak tűnt(később kiderült hogy azért mert valaki már egyszer összetörte de hál istennek jól összerakták) A leggyorSAAB Az autó saját hibájából keveset kellet ráköltenem! A…..
ratsche (törölt) 2012.05.08 23:57:11
@Nyegleo: Galériát elbaszta a tanács meg az idô vasfoga:
totalcar.index.hu/images/tortenelem/daciatort/galeria/kep.php3?kep=dacia_04.jpg

Hogyhogy nincs valami webcrawleretek, ami folyamatosan nyálazza a saját oldalaitokat és jelenti a broken linkeket?
TComment Spárta győzött 2012.05.07 06:00:00
Flancolni máskor kell. Hét ülés, játszótérnyi raktér, fájdalom nélkül, kisautó-áron. Ide vele! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.05.07 21:31:20
@uki: Bocs, de ez az "apu, én nem kaptam egyest az NCAP-vizsgán, csak az ötöshöz még hiányzott négy jegy"-szöveg úgy hangzott, mintha.
Nyilván nem véletlenül kerül annyiba, amennyibe.
És nyilván nem véletlenül sokaknak vonzó alternatíva egy-egy ilyen budget modell (khm-khm Skoda khm-khm).
ratsche (törölt) 2012.05.07 21:57:51
@uki: Pedig a recept ugyanaz, csak az alapanyag VW. Na és persze ott is vannak olyanok, akik meg akarják magyarázni, hogy a Skoda valójában Audi, mert ugye egy cég, és ugyanazt a bajuszkapcsolót is látta már az A3-asban :)
ratsche (törölt) 2012.05.08 18:15:24
@tomnemtom: De úgy van. Ha a kuplungot nem nyomod ki, még a motort is le kell fullasztanod pluszban, aminek az eredménye hosszabb féktáv lesz.
TComment A tanulság: soha többé! 2012.05.05 06:10:00
Kylie Minogue, Angus Young, Joe Pesci és Nicolas Sarkozy kényelmesen ülnek egy autóban. Vicc? Nem: Toyota Aygo. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.05.06 13:27:42
@uglykid: "Erre én pedig mindig azt válaszolom, hogy a parízerből adják el a legtöbbet, mégsem az ínyencek eledele!"

Jól hangzik, csak butaság.
Elméleted ott hibázik, hogy az Aygo is parizer, meg az Up! is.
2011ben sajnos már nem fogyott olyan jól a japán parizer, mert a GM jött fel az elsô helyre, a VW pedig a másodikra:
www.autobild.de/artikel/die-groessten-autobauer-2011-2800237.html
ratsche (törölt) 2012.05.06 16:39:45
@antimason: "Ezek mind azért, hogy hosszabb legyen a listájuk... "

Kissé mintha paranoid lennél. Kénytelen a Toyota feltüntetni ezeket a dolgokat, mert egyáltalán nem magától értetődőek. Főleg nem ebben a kategóriában.
ratsche (törölt) 2012.05.06 22:31:03
@Index Elek: Miért, te nem szeretnéd tudni, hogy mekkora van rajta alapból?
Mi sem mutatja jobban a másodlagos autópiacon vadászók bizalmatlanságát, mint a tény, hogy azért nem vitte el az autót, mert nem volt semmi baja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.05.03 21:15:15
@geegee: Mindenki tudja, hogy a Linglong a legjobb :)
ratsche (törölt) 2012.05.03 21:40:32
@Sztavrosz_: De vajon miért van sajtreszelô a hûtôrács helyén?
hasznaltauto.medija.hu/1193404/5704580_3.jpg
ratsche (törölt) 2012.05.05 12:42:21
@Sztavrosz_: ...és egy rohadt japán bontó sincs? Az eBay-en sincs egy nyamvadt maszk sem? Nemá. Ez szimpla prosztóság, mint amikor riglit hegesztenek a Ladára, mert elromlott az ajtózár.

@Ben Franklin: "Alap átvizsga diagnosztika + szemrevételezés 5-10eFt. Ebből már kiderülhet vmi, vmi meg nem. A motor kopottsága pl. soha, a dízel elemek állapota sem."

Talán nem az eBay-rôl 20 dollárért guberált OBD adapterekkel kéne próbálkozni, és akkor a tüzelôanyagtovábbító / keverékképzô rendszert is be lehetne rendesen vizsgálni, és mérésekkel indirekt módon a motor állapotára is lehetne következtetni.
Mondjuk ezt 5 ezer forintért nem végzi el neked senki, az tény.
TComment Ha utálod a dízelt 2012.05.04 06:10:00
Csendes, még bőven takarékosnak is nevezhető. És kombinak hűdemekkora! Ja, hogy dízel? Észre sem fogod venni. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.05.04 21:13:24
@novothauto: Tény, hogy védi a hajtásláncot a nyomatékcsúcsoktól, de vibrációt, a zajt és a fogyasztást is csökkenti. Ez a Fiestánál lehet nem volt szempont, de pl egy mezei 116i-ben is van ZMS.
ratsche (törölt) 2012.05.04 21:46:54
@novothauto: Akkor ott valszeg nem a komfort volt a központi kritérium :)

Viszont mintha az 1.4-es Grandéban lenne. Nézz már utána, te dolgoztál ott.
TComment Nagy navit bomba áron? 2012.05.03 06:35:38
A legviccesebb a Windows. Ebbe a csapdába az Exporer ikonra kattintva sétálhat be az ember. A készülék ekkor figyelmeztetőleg megkérdi, hogy tényleg akarod-e. Ha igennel felesz, az évszázad rejtélyét kell megfejtened. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.05.03 21:01:16
@Anyámkínja: Fingod nincs, mirôl beszélsz. Majd gyere vissza észt osztani, ha láttál már életedben egy Garmint meg egy okostelefont egymás mellett, napfényben.
ratsche (törölt) 2012.05.03 22:51:59
@Anyámkínja: Lássunk egy képet a 2 eszközrôl, autóban, napsütésben.
ratsche (törölt) 2012.05.04 21:00:48
@Anyámkínja: "Ratsche-nek üzenem, hogy elég bonyolult lenne képet csinálni, meg most nemis nagyon megyek sehová, de mindig jól látszódott eddig a kijelző! "

Persze pityu porcukor.
(Képet csinálni aztán rohadt bonyolult.)
TComment Nem gyerek kezébe való 2012.04.26 06:10:00
_ Kultautóhoz mindig óvatosan kell nyúlni, hiszen hosszú évek berögzült dogmái dőlhetnek meg egy szempillantás alatt. Megpróbáltuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.04.26 23:52:08
@Hanzi: Szerintem is döfi, nem is nagyon volt olyan napos hétvége, amikor ne hajtottam volna meg valamelyik szerpentinen - ahelyett, hogy az interneten arról fantáziáltam volna, hogy a buzik mit vezetnek ;)
ratsche (törölt) 2012.05.02 01:16:48
@Index Elek: Akkor a Mini naviját is szeretni fogod, az R56 óta saját iDrive-ja van:
www.autoblog.com/2006/08/30/mini-gets-idrive-uses-joystick-instead-of-dial/
Az R50-ben, amit te vezettél, még az E46ból örökölt motyók voltak, külön controller nélkül.
ratsche (törölt) 2012.05.03 18:26:43
@Index Elek: Force feedback még az E60-nál ki lett nyírva, így a Miniben sincs.
Más: az N12-es motor 76kg, tényleg nem az adja a Mini súlyát.
Sajnos nekünk (Rézmányi meg én) kimarad az idei OT-expo. Nem láthatjuk a legendás Ladákat, esélyünk sincs ott lenni a velodromon. Ez fáj, mert irtózatosan jó események, minden percét élvezni szoktam. Helyette marad a meló, húzzuk az igát. Nekünk most rossz. Annyira rossz, hogy…..
ratsche (törölt) 2012.05.02 22:54:49
@Uzi: Nem a Benz APS-rendszerére gondolsz?
ratsche (törölt) 2012.05.02 23:44:56
@Uzi: Az azért nem egy egzotikum, a Dietz és az AiV is csinálnak adaptert:
www.elchfans.de/forum_a-klasse/index.php?page=Thread&postID=468757

Sôt, még az özönvíz elôtti D2B-hez is csinált valaki egy ilyet:
www.mercedes-player.com
ratsche (törölt) 2012.05.03 00:30:01
@Uzi: ...akkor írd azt, hogy hülyék voltak a fórumon, ne azt, hogy nincs ;)

Amúgy nemhogy 3 éve, de 2006 óta csinál maga a Daimler is saját iPod kitet APS50-hez, B6 782 4254 a raktári száma, bármelyik kereskedô beszereli neked.
Sági Elemérrel a WTCC Slovakiaringen rendezett hétvégéjén futottunk össze, hogy sok ezer hazai szurkolóval együtt drukkoljunk a magyar srácoknak. Mivel ő időközben háztáji beszámoló-emberünkké avanzsált, így átadom neki a szót. Hiszen egy kicsit talán mindannyiunk…..
ratsche (törölt) 2012.05.02 19:54:37
@Garp: Schumachert is utálták anno rengetegen, mert agresszív pöcs módjára nyomult sokszor - a 7 VB-cím viszont ôt igazolja. Szerintem ideje lenne megbarátkozni a gondolattal, hogy úriembereknek nem osztanak dobogót.

Egyébként meg önzô köcsöghöz méltóan az a véleményem, hogy ilyenektôl lesz izgalmas egy verseny, nem attól, ha a résztvevôk egymás lelkét simogatják a pályán. Köcsögök nélkül nincs téma a kocsmában, ha úgy tetszik, Tarquini és Müller a WTCC kattintásgenerátorai :)
A rendőrök a lejárt és hiányos mentődobozok miatt büntetik az autósokat - állítják sokan. Önt is megbüntették? Egyáltalán, tudja, hol van a mentőcsomag az autójában? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.04.29 17:44:19
@Rocko-: Mindenki megtanulja legkésôbb akkor, amikor arcába hány a delikvens, mert szerencsétlennek a száján keresztül telefújták a gyomrát levegôvel.
ratsche (törölt) 2012.05.02 16:41:59
@vasgyuszi (hurrá, újra komm-elhetek a TComment-en): Semmi. Német rendszámod van, ergo az StVO által elôírt doboz kell legyen az autódban.
ratsche (törölt) 2012.05.02 18:19:57
@vasgyuszi (hurrá, újra komm-elhetek a TComment-en): Nem kell beletenni semmibe, a bugyi se kell. A steril cuccoknak külön csomagolása van, rajtuk lejárati dátummal. Olvass vissza, képet is csináltam róla.
TComment Ezt még simán kipofozzuk 2012.05.01 06:50:00
Tabu a törött autó? Mit lehet megjavítani és mit nem? Mi gyűjtjük be Európa roncsait? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.05.01 12:59:43
@haggyadaszt: Szóról-szóra egyetértek. Statisztika az ütközések irányának gyakoriságáról természetesen van, minden oktatóanyag a passzív biztonságról ugyanazzal a képpel kezdôdik, amin be vannak ezek rajzolva. Megpróbálom elôásni.
ratsche (törölt) 2012.05.01 13:58:42
Ezt akkor láttam be, amikor a mérnök felkapott egy levegőrostélyt. „Érzik? Kis éle van a rácsoknak. Megvizsgáltuk elektronmikroszkóppal.” Szemében szenvedélyes tűz lángolt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.04.28 01:58:40
ratsche (törölt) 2012.04.28 14:09:48
@Shadowbull: "Azt kerdeznem egyebkent toled, hogy te mit is teszel az emberiseg boldogulasaert?"

Lapozgatja a Popular Science-t és osztja az észt az interneten.
Ez nem elég?
ratsche (törölt) 2012.04.29 17:26:01
@Kercerece: "Használtan vette, de egy 3.0V6-os benzines automatát nem hiszem hogy néhány év alatt szét lehetne taposni"

Tanulság: ne írjál sztorikat arról, amit *hiszel*.
TComment 250, kis fordulaton 2012.04.25 06:10:00
420 ló az amerikai piacra, ahol a felét is ritkán használják - hülyeség, felesleges, kéne! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.04.25 15:16:15
@Lugi: E60nál a hathengeresek DSCje tud a tempomat parancsára fékezni.

@Shadowbull: ...és itt jön be megint a képbe az, hogy két, látszólag azonos extra baromira nem azonos kiépítettségû.
ratsche (törölt) 2012.04.25 17:48:49
@MilleMiglia: Dehát az autóskártyában is a legnagyobb teljesítménnyel lehet nyerni!
TComment A japánoknak annyi 2012.04.24 06:06:18
Nem valószínű, hogy bárki megvenné Golf helyett. Az i30 így is betesz jó pár konkurensnek, főleg a japánoknak. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.04.24 20:27:02
@Béla, tudod a Béla: LOL
És hány ilyen kókánymester van, istenem...
ratsche (törölt) 2012.04.24 21:02:28
@Béla, tudod a Béla: Azok a legrosszabbak.
A húszforintos eBayes hulladékkal bohóckodó kókánymester a lelke mélyén azért érzi, hogy hülye ô ehhez, ezért aztán nem olyan bátor.
Viszont aki hozzájutott valami gyári(ról koppintott) eszközhöz, sokszor rögtön szakembernek képzeli magát, hiszen a gyártó is ugyanazzal az eszközzel dolgozik. Ha volt egy-két apróbb sikerélménye a mûszerrel, onnantól rohamos hanyatlásnak indul az állapota, onnantól a legnagyobb ökörségeket is az idióták magabiztosságával vitelezi ki, hiszen "ért hozzá".
A múlt hét feladata az első tornyokat tartó csőváz kialakítása volt. Nos, a munkahét három darab helyére hegesztett csövet és egy hatalmas, kivágott vasdarabot hozott. De hosszú még a Szuperintenzív Április, ne csüggedjünk. A nagy, kivágott vasdarab az A-oszlop aljától a…..
ratsche (törölt) 2012.04.24 19:15:11
@Montuain Bike RWD Kompressor: Bezony. Pl. ez:
www.nicolai.net/17-1-Nucleon+E2.html
Aki ilyen hernyókat tud hímezni a vasra, az joggal verheti magát, hogy ô profin hegeszt.

@Shadowbull: Hülye vagy, ha az idôdet buta emberekkel való szkanderezésre pazarlod, mikor egy kattintással átküldhetô bármelyik kommentharcos a digitális túlvilágra:
userscripts.org/scripts/show/89243
ratsche (törölt) 2012.04.24 19:25:33
@ratsche: ...illetve ha az nem megy, akkor ez biztosan:
userscripts.org/scripts/show/130119
(Én tákoltam, primitív, viszont gondozva van.)
TComment A taxis bosszúja 2012.04.22 09:21:00
Nehéz elhinni, de vannak, akik még nem látták a Cserhalmi György főszereplésével 1982-ben bemutatott magyar krimit. Nekik csak azt tudom mondani, pótolják be mihamarabb. Most egy hétig megtehetik az Indexen.Mai cikkünk blogposztja...
ratsche (törölt) 2012.04.22 16:13:05
@BoGyesz: Köszi a linket, ezt még nem láttam. Legalább lesz mivel kipróbálni a tv-be épített YouTube klienst.
TComment Ilyet se látsz sokat 2012.04.21 06:15:00
1967-ben a világ döbbenten cövekelt le előtte, mert még csak hasonló autó se létezett akkor. Aztán jött a tragédia. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.04.21 15:23:01
@_____________: Legjobb tudomásom szerint bár sorozatgyártás volt, de kereskedelmi forgalomba nem kerültek, az összeset a GAI és a KGB kapta. Eddig az összes Wankel-Lada, amit láttam, rendôrautó volt:
www.ro80club.de/new_forum/viewtopic.php?t=110
www.der-wankelmotor.de/Fahrzeuge/Fahrzeuge-VAZ-LADA/fahrzeuge-vaz-lada.html

Ha vannak valakinek képei egy civil példányról, ne tartsa vissza.
ratsche (törölt) 2012.04.21 18:36:09
@gyvy: EFA-Museum, Amerang:
www.efa-automuseum.de/automobilausstellung/ausstellung.htm
Profi magángyûjtemény, de a gyártók és a Deutsches Museum is adott nekik autókat tartóskölcsönbe. Vonatbuziknak is megéri, mert van egy hatalmas terepasztaluk és modellvasútgyûjteményük is.

A környék is szép, nincs messze a Chiemsee, nyáron sokan kabrióznak arrafelé:
tinypic.com/view.php?pic=sndx7r&s=5
Mindenképpen érdemes megnézni.
ratsche (törölt) 2012.04.21 20:27:38
@corpus alienum: Ez pedig az 1971-es kiadás, ha érdekel:
tinypic.com/view.php?pic=1j7vc6&s=5
Kattintásra nagyobb lesz, és olvasható.
(Szkennerem nincs, sorry vagyok.)
A tanulság: száz japán mérnök megfeszített munkájánál, ötven japán tesztelő több százezer kilométernyi próbájánál nem ér többet a spájz hokedliján dolgozó félművelt barkácsoló tudása. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.04.20 19:29:22
@novothauto: Na látod. A nem létezô "Denso-szerviz" csak finom utalás akart lenni arra, hogy egy japán márkát - ami nincs feltétlenül dugig tömve Bosch cuccokkal - nem feltétlenül a Boschdienst-hez visz az ember.
ratsche (törölt) 2012.04.20 19:48:16
@novothauto: Ha köcsög lennék, kérnék tôled most egy statisztikát az autótulajdonosok szervizválasztási preferenciáiról márka szerint lebontva, te meg megállapítanád, hogy citromot ettem ma.
Egyezzünk ki abban, hogy nem tudjuk, te mekkora szeletét láttad a hibás Toyotáknak.
ratsche (törölt) 2012.04.20 20:43:25
@Littlerock: Te viszont azt nem érted, hogy ezek a szakmák hatalmas területeket fednek le. Egy Porsche-szerelô nem feltétlenül van képben a Peugeot-k nyûgjeivel kapcsolatban, és egy fül-orr-gégész sem feltétlenül ismeri a modern érsebészet vívmányait.

Egyvalaki ismeri a teljes igazságot: a gyártó, akinek a kezében a hibastatisztika van - meg persze egy kisebb szeletét azok, akik a szervizeikben dolgoznak és olvassák a service bulletin-jeiket.
Fájdalom, de nem fogjátok egy sör mellett kisakkozni a frankót.
TComment Megint egy kis rakenroll 2012.04.18 05:55:20
Kétgenerációnyi kihagyás után a 208-as Peugeot-ban megint megcsillan a zsenialitás. De ésszel kell választani. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.04.18 19:47:06
@antimason: Ezt egyelôre ôk állítják, konkrét referencialistát még nem láttunk.
ratsche (törölt) 2012.04.18 20:03:06
@Shadowbull: Bizonyos szempontból azért irigylem ezeket az embereket. Ilyen egyszerû világképpel nem kell nekik rágódniuk az élet dolgain; rohadjon meg mindenki, akinek nálam több pénze van, oszt jónapot.
ratsche (törölt) 2012.04.20 17:27:59
@conmorientes: Mennyiség / hômérséklet / nyomás? Milyen autó ez?
TComment Ez nem Spárta! 2012.04.17 13:19:29
Kicsit puritán, csomagtér alig, de akkor is ez a legkívánatosabb Suzuki. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.04.20 09:34:52
@butschq: "A Wartburgban például nem volt szervó, de álló helyzetben egy kézzel lehetett tekergetni, minden csak kormánymechanizmus kérdése."

Meg virsligumiké. Ma már egy Golfon is 205ös papucsok vannak.

"Meg milyen vagány, mikor a diszkóból jövök ki, és 20 méterre megvillogtatom a kocsit."

Hidd el, hogy az elsô befagyott zár után megtanulod értékelni a távirányítót.

"Egyrészt mert nem izzad tele a gatyánk"

Én nyáron szinte soha nem használom. Annál hasznosabb viszont télen vagy esôs idôben, nem párásodnak az üvegek.

"mikor hajolás nélkül lazán megnyomsz egy gombot"

Pont a hajolás miatt balesetveszélyes a kurbli. Próbálj meg pl úgy vezetni, hogy a felsôtestedet eltolod 5 centivel oldalirányba. A milliószor begyakarolt mozdulatoknál is bénázni fogsz.
Nem hittünk benne, de adtunk neki egy esélyt, mert tudományosan hangzott. Az eredmény majdnem mindenkit meglepett… Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.04.17 21:41:16
@Suttora: Mert a bizonyítottan működő dolgoknak nincs varázsa :)
ratsche (törölt) 2012.04.18 10:20:20
@Tamás-Golf 2: Spanyol egy kuruzsló idióta, akinek semmiféle találmánya nincs, egy orosz plazmapisztollyal szokott hadonászni:
szkeptikus.bme.hu/spanyol/

A szabadalmát egyszer majd olvasd el, egy vicc az egész.
ratsche (törölt) 2012.04.18 22:57:01
@Tamás-Golf 2: Apró szépséghibája a dolognak, hogy az általa demózott plazmavágó 230V-os hálózatról mûködik: a mozgó autóra majd hosszabítót teszünk, az energiamérleg meg le van szarva :)

Itt a szabadalmának szövege, semmiféle találmányt nem ír le, csak üres blabla általános elvekrôl, hogy hogyan mûködhetne:
www.patent-de.com/20090604/DE102007057634A1.html
Elég csapongó, és olyan hülyeségeket is odakever, amiknek egy szabadalomban semmi helyük (pl a nézetei a bekövetkezô világkatasztrófáról).

A fószert amúgy még a kurucinfó is cikkben hajtotta el a búsba, pedig azt aztán tényleg nem atomfizikusok szerkesztik.
Hát ezt is megértük. Családunk mindenkori biztos tartóoszlopa, a feleségem 190-es Mercije, máshogyan mondva - az „újautónk” is megérte a félmillió kilométert. 432 ezerrel vettük 2006 márciusában, tehát mi tettük bele a gyűjtemény közel egyhatodát. Így nézett ki…..
ratsche (törölt) 2012.04.17 19:47:13
@mallac: Dehogy árazták túl. A Kizashi kizárólag teljes felszereltséggel kapható, ebben benne van a xenon, multikormány, tetőablak, elektromosan állítható bőrülések, klíma, 18as alufelnik, tolatóradar, hét légzsák, ESP. 461 literes csomagtartó, dönthető hátsó ülések - azért ez nem kevés. A drágábbik verzió ráadásul összkerekes is.

Akik éveken át pampogtak, hogy "mé nincs minden extra benne az autókban alapból", azok most pofázás helyett kegyeskedjenek a Suzuki kasszájához fáradni.
TComment Volkswagent fillérekért? 2012.04.06 07:27:00
Mi sül ki belőle, ha a németek összeraknak egy boszorkányosan kifundált kisautót, és még olcsón is akarják adni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.04.17 00:12:11
@MilleMiglia: Egy ilyen cradle többnyire tápot, néha FM antennát ad csak a navinak. A Fiat is ilyet árul, kooperációban a TomTom-mal (eredetileg a Marelli volt a partner, de hamar repültek). A BMW Portable is ilyen volt.
Szenzorokat csak ritkán kötnek be egy ilyen fapados naviba, ellenpélda a Renault-nál a Carminat TomTom. De még az is messze van egy hagyományos szenzoralapú navigációs fejegységtől.
TComment Merci akarok lenni 2012.04.02 06:05:00
Veszített sportosságából a Hármas BMW? Elég lehet 8,5 liter városban egy 245 lóerős, benzines turbómotornak? És vajon hány kamera kell az ideális autóba? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ratsche (törölt) 2012.04.03 22:43:06
@Csák Morritz AKA Alibiman: Tisztelettel: tekintve, hogy tudod, hogyan működik, tökmindegy, mire gyanakszol. A kompos sztori a klasszikus hiba, mikor két mapnode nincs összekötve egy úton belül, ezért hiába látod a térképen a 2-es utat, nem tud rajta tervezni, mert "zsákutca".

"Az olyan trehánynak tűnik, ha van pl. Navi a kocsiban, de az SA kód erre nem utal. Mert funkciója nincs."

Hogy a rákba ne lenne, a Fahrzeugauftrag/ZCS alapján kerül legenerálásra az összes coding flag értéke az összes vezérlő számára, ez határozza meg, hogyan vannak konfigurálva, vagyis hogyan működnek, mit hogyan vezérelnek ki, milyen üzenetekre hallgatnak.
Nem arcoskodásból vagy sértegetésből írtam, hogy a jéghegy csúcsát kapargatod, ez egy nettó tény. Ezzel amúgy semmi gond nincs, csak emellé kicsit több szerénység, és kicsit kevesebb kijelető módú kinyilatkoztatás kéne.

A további üzekedéshez sajnos nincs sem időm, sem kedvem, húztam nyaralni, mindenkinek kellemes kikapcsolódást, engedjétek ki a gőzt.
ratsche (törölt) 2012.04.03 23:25:58
@Csák Morritz AKA Alibiman: De, a régieknél is így van. E31 óta a ZCS/FA alapján vannak felkódolva a vezérlők, ez dönti el hogyan viselkednek, és ezért is nem elég a ZCS/FA szerkesztése, utána a teljes autót kódolni is kell. Továbbá a diagnosztikánál a ZCS/FA alapján keresi az autóban a vezérlőket a teszter - vagyis a ZCS/FA *NEM* dísznek van.

Az, hogy ki, mivel, mióta foglalkozik valamivel, semmit nem jelent. A lényeg az, hogy mennyire mélyre jut. (Ismerek embereket, akik 10 év nyelvtanulás után sem bírnak megszólalni.)

És hogy lásd, nem te vagy az egyetlen, aki I/K-BUSt piszkált régi BMWkben:
tinypic.com/view.php?pic=1zoak4g&s=5
Szintén nem arcoskodásból, de veled ellentétben én az összes IBUS üzenet összs bitjéről tudom, mit jelent.

De most tényleg mennem kell, idő van.
ratsche (törölt) 2012.04.17 00:01:32
@MilleMiglia: Amit belinkeltem, azon tekergettem azóta, felraktam az aktuális változatot ide:
userscripts.org/scripts/show/130119
(Primitív tákolmány, de működik.)

Ez amúgy sokkal profibbnak és kényelmesebbnek tűnik, de még nem próbáltam:
userscripts.org/scripts/show/89243