Adatok
SuperBond
0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az évszázados, évezredes múltra visszatekintő városoknak megvan az a sajátosságuk, hogy fejlődésüket nem a XXI. századi városrendészeti szempontok határozták meg. Ezt az egyszerű tényt Európa más, nagy múlttal rendelkező városaiban tudomásul veszik a polgármesterek, de…..
SuperBond
2013.03.25 10:52:08
A jelenleg nagyváradon élők messze túlnyomó többsége nem a 100 évvel ezelőtt a városban vagy akár a megyében éltek leszármazottai. Mély váradi gyökerek nélkül pedig nehezen várható el ugyanaz a kötődés mint azoktól akik sok generáción keresztül kötődtek a városhoz és környékéhez .
Annyi szép falu, város, ország meg kontinens van, muszáj neked itt autókázni? És itt lakni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
SuperBond
2012.03.02 10:18:03
@MilleMiglia: Így van, az összes nagy beruházás ott valósul meg ahol van megfelelő infrastruktúra. Gondolja azt valaki hogy a Mercedesz épített volna kecskemét gyárat ha nem volna autópálya. Kis és nagy léptékben is igaz hogy ahol van "vérkeringés" ott van "élet".
Most az jutott eszembe hogy a középkori kuruzslók, mindenféle betegséget érmetszéssel próbáltak gyógyítani, kifolyatták a beteg "rosz" vérét. Ma már tudjuk hogy ez mekkora baromság és többet ártottak vele. Miért akarjuk "kivéreztetni" (szép zöld koporsóba rakni)a fővárost, ez nem fogja meggyógyítani csak újabb próblémákat generál. Ne adjuk kuruzslók kezére a városunkat !
Most az jutott eszembe hogy a középkori kuruzslók, mindenféle betegséget érmetszéssel próbáltak gyógyítani, kifolyatták a beteg "rosz" vérét. Ma már tudjuk hogy ez mekkora baromság és többet ártottak vele. Miért akarjuk "kivéreztetni" (szép zöld koporsóba rakni)a fővárost, ez nem fogja meggyógyítani csak újabb próblémákat generál. Ne adjuk kuruzslók kezére a városunkat !
SuperBond
2012.03.05 08:32:55
@Perillustris: Valamiért a bringások csak a jogokat illetően akarnak egyenjoguságot, a kötelezetséget illetően nem. Ha ez a kritikus massza be akarja bizonyítani hogy egyenjogú résztveveője a közlekedésnek akkor tessék úgy viselkedni. Igaz hogy "sok" autós áthágja a szabályokat, de arányaiban ez mésem sok, legyen 10-20%. Bringásoknál jó ha 10-20% betartja. Alig látni olyat aki nem megy ár a piroson, megadja az elsőbséget, cikázik a gyalogosok között, stb,stb. és rendszám híjján beazonosítani sem lehet őket. Piros lámpánál álva egyszer ellavírozott a jobbomon egy bringás aki a pédáljával kis horpadást bénázott az ajtómba. Szerinted megált ? Mire túljutottam a lámpán eltünt a házak között. Ha az arányokat nézzük a bringások sokkal fegyelmezetlenebbek és felkészületlenebbek. Magam részéröl nem csak a robogókra , hanem a bringákra is kötelezően rakatnék valamilyen hatósági azonosítót (rendszámot vagy hasonlót), hogy legalább az legyen egy visszatartó erő hogy beazonosíthatóak. Ha viszont nincsenek azonos kötelezettségek, akkor nem is lehetnek egyenrangúak !
SuperBond
2012.03.05 13:11:00
@Perillustris: Attól hogy ki lett tárgyalva, még tények a tények !
A posztnak a tárgya pedig az hogy valakiknek a kárára (autósok), pozitívan diszkrimináljunk másokat (pld. bringások). A kritikus massza pedig igen ügyesen tudja magát folyamatosan eladni áldozatként, miközben tojnak a szabályokra amelyek számukra is kötelezőek volnának. Ha pedig ezt szóvá teszi valaki akkor egyszerű témaváltással átlépnek az egészen. Tényleg el vagyok tévedve !!!
A posztnak a tárgya pedig az hogy valakiknek a kárára (autósok), pozitívan diszkrimináljunk másokat (pld. bringások). A kritikus massza pedig igen ügyesen tudja magát folyamatosan eladni áldozatként, miközben tojnak a szabályokra amelyek számukra is kötelezőek volnának. Ha pedig ezt szóvá teszi valaki akkor egyszerű témaváltással átlépnek az egészen. Tényleg el vagyok tévedve !!!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz